Algemeen Disneyland Paris Halloween 2015
- cheryl.de.jong
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 25 Jul 2015, 15:04
Soms heb je een beetje geluk nodig blijkt maar weer!
[WINKING FACE] eigenlijk heb je gewoon altijd geluk nodig in Disney hihi
All magic comes with a price!
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Er is informatie naar buiten gebracht met betrekking tot Halloween 2015!
Alles van vorig jaar keert terug, inclusief Maleficent's Court en de meet met Marie.
Er komen geen nieuwe dingen bij.
http://news.disneylandparis.com/2015/07 ... N8.twitter
Alles van vorig jaar keert terug, inclusief Maleficent's Court en de meet met Marie.

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Ga er vanuit van wel, anders hadden we dat wel gehoord.Annet schreefCOLONIk ben al blij dat er niks weg gaat! Nu hopen dat Vive La Vie ook gewoon blijft dan
Kon me ook al bijna niet voorstellen dat het gerucht klopte.
Ze hebben juist sinds 2013 het seizoen om dat lied heen gebouwd.
Meer herfst gericht dan echt enkel Halloween.

- cheryl.de.jong
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 25 Jul 2015, 15:04
Zo jammer dat ik geen Frans kan :p but long life Google translete!!!Mouseketeer schreefCOLONEr is informatie naar buiten gebracht met betrekking tot Halloween 2015!
All magic comes with a price!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Een korte samenvatting van wat er te verwachten is...
Het Halloweenseizoen in Disneyland Paris duurt van 1 oktober tot en met 1 november 2015 dit jaar.
Mickey’s Halloween Celebration een echte mini Halloweenparade!

Goofy's snoepmachine

Halloween figuren met Stitch in Halloweenoutfit, Minnie in de Halloween Kostuumhoek, Mary van de Aristokatten op Townsquare en Jack Skellington in Frontierland.

De geesten van Main Street, USA komen terug.

Maleficent's Court, Malafide is klaar om het kwaad te overwinnen op de Castle Courtyard.

Stukje van vorig jaar:
Ontmoet de Disney Villains Villains op het Castle Stage met oa. kapitein Haak, Queen of hearts, Cruella de Vil en Jafar.

Het Halloweenseizoen in Disneyland Paris duurt van 1 oktober tot en met 1 november 2015 dit jaar.
Mickey’s Halloween Celebration een echte mini Halloweenparade!

Goofy's snoepmachine

Halloween figuren met Stitch in Halloweenoutfit, Minnie in de Halloween Kostuumhoek, Mary van de Aristokatten op Townsquare en Jack Skellington in Frontierland.

De geesten van Main Street, USA komen terug.

Maleficent's Court, Malafide is klaar om het kwaad te overwinnen op de Castle Courtyard.

Stukje van vorig jaar:
Ontmoet de Disney Villains Villains op het Castle Stage met oa. kapitein Haak, Queen of hearts, Cruella de Vil en Jafar.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Ik vind het opvallend dat er andere jaren altijd gesproken wordt over Jack & Sally, of over characters uit The Nightmare Before Christmas, maar dat er dit jaar specifiek enkel over Jack Skellington gesproken wordt. Sally is sowieso al niet veel buiten, maar ik verwacht dat ze dit jaar enkel "guest appearances" doet of zelfs helemaal niet naar buiten komt.
Ook vind ik het leuk dat Maleficent's Court terug keert, maar dit jaar met enkel Maleficent. Ze krijgt haar eigen fotolocatie en als Maleficent fan vind ik dat super! Leuk dat de andere villains ergens anders zullen zijn. Dan wordt Royal Castle Stage ook nog eens gebruikt!
Ik ben benieuwd of de Villains Promenade in de ochtend ook terug keert.
Vond het vorig jaar erg leuk, ook al was het maar iets kleins.
Ook vind ik het leuk dat Maleficent's Court terug keert, maar dit jaar met enkel Maleficent. Ze krijgt haar eigen fotolocatie en als Maleficent fan vind ik dat super! Leuk dat de andere villains ergens anders zullen zijn. Dan wordt Royal Castle Stage ook nog eens gebruikt!
Ik ben benieuwd of de Villains Promenade in de ochtend ook terug keert.
Vond het vorig jaar erg leuk, ook al was het maar iets kleins.

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
het klinkt geweldig!! ben er benieuwd hoe het allemaal gaat zijn, ben enkel 2dagen met Halloween in 2013 alweer geweest en toen niet alles kunnen doen dat ik wou omdat we vrienden bij hadden die er voor het eerst waren en deze keer doen we de Halloween party!!! mn rok vd jurk is al af
mn zusje werkt snel 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Klinkt allemaal veelbelovend! Wij doen dit jaar Halloween voor de allereerste keer, inclusief de Halloween party, en we kijken er heel erg naar uit! 
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
same hereDLP1204 schreefCOLONKlinkt allemaal veelbelovend! Wij doen dit jaar Halloween voor de allereerste keer, inclusief de Halloween party, en we kijken er heel erg naar uit!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Gwenny Mouse
- Member

- BerichtenCOLON 64
- GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 19:47
Dank u wel Café Micky om dit nog eens allemaal te laten zien....
Dat wil dus zeggen dat ik weer een nachtje MOET boeken.
Wel mooie vooruitzichten.... In september 2 dagen, in oktober 2 dagen en in november 2 dagen. Love it!!!!!

Dat wil dus zeggen dat ik weer een nachtje MOET boeken.
Wel mooie vooruitzichten.... In september 2 dagen, in oktober 2 dagen en in november 2 dagen. Love it!!!!!

- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Klinkt weer leuk allemaal!
Misschien een gekke vraag. Maar ik lees overal: OP castle stage. Betekent dat dat de bezoekers dus echt óp het podium de characters zullen kunnen ontmoeten? Stiekem vind ik dat heel leuk hihi. Ze zouden dan ook echt wel wat leuks met de aankleding kunnen doen!
Misschien een gekke vraag. Maar ik lees overal: OP castle stage. Betekent dat dat de bezoekers dus echt óp het podium de characters zullen kunnen ontmoeten? Stiekem vind ik dat heel leuk hihi. Ze zouden dan ook echt wel wat leuks met de aankleding kunnen doen!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Dat is nog onbekend en een kwestie van afwachten.Fantillusion schreefCOLONKlinkt weer leuk allemaal!
Het kan net zo goed rondom Castle Stage zijn.
Er staat namelijk "at Castle Stage", maar at kan ook bij zijn. Dat hoeft niet persé op te zijn.