Disney's Stars & Cars

Alles over het Walt Disney Studios Park.
paterdave2
Member
Member

Ben benieuwd wat we nu gaan krijgen dan maar sorry dat ik het zeg maar dit was echt niet meer de stars n cars zoals hij bedoeld was. Goed dat dit stopt.
Het concept is leuk alleen doe het dan als extra entertainment en niet als vervanging van de parade.
Ze hadden bv ook de Snowwhite float kunnen gebruiken en de float van mickey van de Cinema parade(als die er nog is tenminste) om dit op te zetten. Dan samen met de Clipboard float uit de Cinema parade heb je een leuk begin denk ik om deze meet and greet voort te kunnen zetten.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Denk niet dat we komende jaren nog parade moeten verwachten. In WDW zijn er ook veel minder parades dan vroeger
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Esther-Disney
Member
Member

oooo sulley is zooo leuk ja! mijn zoontje is ook dol op hem
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
paterdave2
Member
Member

Prins Adam schreef:Denk niet dat we komende jaren nog parade moeten verwachten. In WDW zijn er ook veel minder parades dan vroeger
Ze hebben er maar 3 en dan ook nog de avond shows. Dan mogen wij toch ook wel een extra parade
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Oswald23
Member
Member

Ik zag op het programma dat er weer characters op de Front Lot staan. Ben benieuwd zijn dat de Fab 5? En worden er rijen gevormd, of gaat het op zijn Europeaans?
PuppyLikesYou
Member
Member

Ben benieuwd wat ze er van maken ja.. je ziet al zo weinig characters en dan halen ze dit ook nog weg
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Esther-Disney
Member
Member

Hopelijk maken ze er normale rijen van. grote frustratie altijd in parijs. waarom niet doen zoals in andere Disney parken...
Jammer van de parade, ik genoot er altijd van
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
moorhunhe
Member
Member

Wij hebben vorige week enkel Donald gezien daar, in zijn Stars 'n Cars outfit.
Er is geen touw gespannen ofzo, maar de CM maakte wel duidelijk aan de mensen om een rij te maken.
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”