Mainstreet electrical parade

Alles over het Disneyland Park.
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Hallo allemaal,

Ik heb net de terugkeer van de MEP zitten kijken in de magic kingdom van 2010.

Wat ging het publiek uit zijn dak zeg. Echt gaaf.
Nu was ik ff op wikipedia aan het snuffelen erover en daar stond eigenlijk over parijs op dat de floats na de laatste keer gewoon in de opslag zijn gegaan.https://nl.wikipedia.org/wiki/Main_Stre ... d_Paris.29

Weet iemand of ze daar eigenlijk nogsteeds staan of zijn ze nu toch echt een keer gesloopt??
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ze staan er nog steeds, een deel is wel in hele slechte staat en kan niet meer gebruikt worden.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186

Ik zou zeggen opknappen en weer laten rijden, alleen dan in de studio's Hebben die een goede parade die erg erg geliefd is en kan dat park langer open blijven.

Of nog beter Disneyland park altijd tot minstens 22.00 open zodat de mainstreet electical parade en Dreams kunnen draaien
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Ik denk niet dat de MEP terugkomt zoals ze hem hebben opgeborgen. Wel denk ik dat er een nieuwe versie (parijse versie) van Paint the Night parade zou kunnen komen waarbij enkele oude paradewagens worden vernieuwd. In het beste geval een idee voor het 30-jarig bestaan van het park. Voor 25 jaar zijn er nog teveel grote kosten aan het onderhoud.
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Hoorde dat Slagharen 2 wagentjes had overgekocht, heb er gewerkt en geloof er niks van :')

Maar denk dat als ze zoiets als dit terug laten keren, het hopelijk iets wordt zoals Paint the Night parade! :)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186

slagharen gebruikt wel de muziek van fantillusion maar dat is iets anders :lol: :lol:
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314

paterdave2 schreefCOLONslagharen gebruikt wel de muziek van fantillusion maar dat is iets anders :lol: :lol:
Ja klopt, ken het hele nummer onderand wel mee nurieen.. :roll: :lol:
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223

Ik hoorde in de wandelgangen ook dat MEP en Fantillusion niet meer gebruik mogen worden omdat de lampjes gloeilampjes zijn en dat die niet meer gebruikt 'mogen' worden. Dat dit een van de aansterkende redenen is om de parades niet meer te laten uitrijden. Nu wat Fantillusion betreft, die was ook al behoorlijk 'op'. Wel interessant dat er nog heel wat restanten van die MEP overeind blijken te staan in de grote loodsen. Hopelijk blijft dat niet voor niets.

De muziek van Fantillusion is echt machtig, vooral de volledige versie uit Tokyo Disneyland. Welke versie gebruikt men in Slagharen?
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314

Dave schreefCOLONIk hoorde in de wandelgangen ook dat MEP en Fantillusion niet meer gebruik mogen worden omdat de lampjes gloeilampjes zijn en dat die niet meer gebruikt 'mogen' worden. Dat dit een van de aansterkende redenen is om de parades niet meer te laten uitrijden. Nu wat Fantillusion betreft, die was ook al behoorlijk 'op'. Wel interessant dat er nog heel wat restanten van die MEP overeind blijken te staan in de grote loodsen. Hopelijk blijft dat niet voor niets.

De muziek van Fantillusion is echt machtig, vooral de volledige versie uit Tokyo Disneyland. Welke versie gebruikt men in Slagharen?
Pfoe, die staat ergens op mijn ipod, ik ga wel even kijken hoe die heet en of ik hem op youtube kan zetten.
Je hoort wel overduidelijk ook zang erin; "Tale as old as time...."" ""A whole new world....!" Maakte het wel extra leuk voor mij, maar schaamde me ergens ook wel.. achja, xD
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314

Dit is de parade van afgelopen seizoen.
Side note; ik ben die met de gele hoepel jurk :p

Gebruikers-avatar
Disneyloverforever
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Jul 2015, 12:56

Ik vroeg me af zijn de wagens van wonderful world of Disney parade er dan ook nog?? Want Volgensmij doen ze die toch herbruiken voor kerst en Halloween ( alleen de basis). Ik vond fantillusion wel echt heel mooi en zou het jammer vinden als ze die niet meer gebruiken. Fantillusion had vond ik wel een van de beste show stops.
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Van Fantillusion zijn veel floats als gebruikt voor kerst en halloween. Het gerucht van niet mogen gebruiken omdat het gloeilampen zijn in niet waar want in andere resorts zijn de floats geheel over gezet naar led of geupdate. Zelf denk dat Electrical Parade niet terug komt als ze al een parade maken zal denk ik een nieuwe zijn.

Er gaan al enkele jaren meerdere geruchten.
- Main Street Electrical Parade komt geupdate terug
- Fantillusion komt geupdate terug
- SpectroMagic zou overgekocht worden en geupdate naar parijs komen
- Een geheel nieuwe parade word voor parijs gemaakt

De eerste 3 lijken bijna allemaal niet heel up to date meer te zijn enkel Tokyo is de gene die electrical parade tot op heden heel up to date houd. En het laatste gerucht zou meer kunnen kloppen alleen nadat Hong Kong en California Paint the Night hebben gekregen zal ik denk verwachten dat we eerder deze parade krijgen dan een parade die heel anders is.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik hoop ook dat Paint the Night naar Disneyland Paris komt !!
Ik heb de versie van Hong Kong en California al online gezien .
En de parade is echt zeer mooi :D
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

'From One Lightbulb to Another - The Magic of Disney's Night Parades' is een documentaire over de Main Street Electrical Parade. Het geeft je een uniek kijkje achter de schermen bij de laatste parade in Disneyland Paris. Daarnaast komen er diverse cast members en fans aan het woord over hun band met de parade. Als afsluiting zie je de première van de Disney's Fantillusion Parade.

Bekijk de documentaire met ondertiteling in het Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans of Italiaans.
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223

Er wordt wel met geen woord over de negatieve zaken gerept zoals dat de originele Fantillusion veel groter was.

Maar een geweldige documentaire!! Bedankt voor het plaatsen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar