Ik was vandaag in Hasselt
En had een leuke pennenepoche gezien.
Maar aan de kassa was het heel druk !
En ik zag het niet zitten om voor één pennenpoche te wachten ( ik kom er toch iedere maand)
Dus die is voor de volgende keer !

Ik ben in Brussel geweest!D-Tekenaar schreef:Welke Primark en wanneer ?
En ik zag het niet zitten om voor één pennenpoche te wachten ( ik kom er toch iedere maand)

Klopt die hebben ze ook in Hasselt en Eindhoven !ElsV schreef:Ik ben in Brussel geweest!D-Tekenaar schreef:Welke Primark en wanneer ?
mijn nichtje die in een rolstoel zit was mee en wij kregen voorrang aan de kassain Brussel was er ook nog een aparte kassa voor de rolstoelen (aan de kassa waar je dingen kan omruilen)
Hahaha, ik had precies hetzelfde probleem! Ben uuuren bezig geweest met kaartjes uit m'n mandje halen, ze er later weer instoppen en er toch maar weer uit halen. Er zijn gewoon te veel leuke!Paula schreef: Neeee!
Ik dacht, wat leuk, ik bestel ook een aantal kaarten.
Maar ik ben net begonnen en heb nu al voor 45 euro aan kaarten in mijn mandje zitten en ik zie nog genoeg leuke kaarten.. Zo maar eens een selectie maken dan.

Oké, bedankt voor het antwoorden!Paula schreef:redbubble.comBibiTotoLover schreef:^Waar vinden jullie die kaarten dan? :O
Waiting for the day we'll meet. 

Als ik heel eerlijk mag zijn is het helemaal geen goed idee om te gaan kijken.BibiTotoLover schreef:Oké, bedankt voor het antwoorden!Paula schreef:redbubble.comBibiTotoLover schreef:^Waar vinden jullie die kaarten dan? :O
Weet niet zeker of het een slim idee is om er een kijkje te nemen...

Hahaha, nou het lukt inderdaad ook niet. Wordt meteen gestraft!Mama van prinsesjes schreef:Als ik heel eerlijk mag zijn is het helemaal geen goed idee om te gaan kijken.

Ohhh de tsums op die foto zijn niet van mij hoor, was het maar waar haha! Ik heb er zelf maar zeven. De foto (en de tsums) zijn van degene die hem voor mij gehaald heeft. Is inderdaad Jiminy!Laura schreef:@Mulan
Ik ben wel eens benieuwd naar jouw volledige tsumtsum collectie! Ik heb nu een begin, met hetzelfde plakjeIs die nieuwe japie krekel?