Misschien leuk voor de mama's; Rompertjes voor maar 2,70!!
http://www.bol.com/nl/p/disney-classics ... 035862065/
Laatste aankopen
- Joyce_Belle
- Member

Pocahontas 2
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Is een hele klein winkeltje, valt niet echt op. Zit ook in een straat waar niet veel andere winkels zijn, alleen wat restaurants en kleine kledingwinkels. Zit in de binnenste ring van het centumsanderz schreef:Wist niet eens dat er zo'n winkel in Enschede zat. Volgende keer maar eens kijken als ik weer eens in Enschede ben.Laura schreef: https://www.comicasa.nl/page/home.php
Dit is winkel in Enschede, die ook veel Funko Pop verkoopt. In vergelijking met bol.com heb ik mijn Scrump hier goedkoper gekocht
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Prins Adam
- Beheerder

Paula schreef:Misschien leuk voor de mama's; Rompertjes voor maar 2,70!!
http://bit.ly/1NeVrew
Bedankt voor de melding, als je zoiets bestemd kan je via onze bol link doen! http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Rechtstreekse link: klik hier

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- PuppyLikesYou
- Member

Nieuwe DVD's gescored!
Uiteraard hoort a royal affair er niet bij :p
(ik raad het wel aan voor kostuumdrama fans! verhaal is waargebeurd)
Ook Brave de game is erg leuk (voor kinderen) had hem al bijna uitgespeeld maar toen liep de wii vast,
De graphics zijn vet, merida zelf had wel meer aandacht mogen krijgen..
de tussen stukjes zijn erg leuk getekend, echt heel vet!
Enigste minpunt was dat hij in het Nederlands was, je kan het in meerdere talen spelen staat op de hoes, maar dan moet je je wii in die taal zetten, en die van ons staat op nederlands dus vandaar..

Uiteraard hoort a royal affair er niet bij :p
(ik raad het wel aan voor kostuumdrama fans! verhaal is waargebeurd)
Ook Brave de game is erg leuk (voor kinderen) had hem al bijna uitgespeeld maar toen liep de wii vast,
De graphics zijn vet, merida zelf had wel meer aandacht mogen krijgen..
de tussen stukjes zijn erg leuk getekend, echt heel vet!
Enigste minpunt was dat hij in het Nederlands was, je kan het in meerdere talen spelen staat op de hoes, maar dan moet je je wii in die taal zetten, en die van ons staat op nederlands dus vandaar..

Laatst gewijzigd door PuppyLikesYou op 16 aug 2015, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- D-Tekenaar
- Member

Zie ik daar een niet Disney film ?
Schaam je !!!
Schaam je !!!
- Cynderella
- Member

OMG die wil ik ook! Waar heb je ze vandaan?Tigerlily schreef:Heb ze al een tijdje maar vergeten een foto te posten, in love with my beautieeees![]()
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018www.schuh.co.uk heb ik ze gehaald. Maar heb ze wel al van in het begin dat de Vans collectie erop stond, maar je kan wel eens kijkenCynderella schreef:OMG die wil ik ook! Waar heb je ze vandaan?Tigerlily schreef:Heb ze al een tijdje maar vergeten een foto te posten, in love with my beautieeees![]()
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ow mooi!!! Ik wil ook!!!
Gisteren hele leuke gezien met minnie mousjes op de zijkant. Erg leuk. Ze had ze er zelf op gezet.
Gisteren hele leuke gezien met minnie mousjes op de zijkant. Erg leuk. Ze had ze er zelf op gezet.
Volg onze avonturen op instagram