Laatste aankopen
- D-Tekenaar
- Member

Wauw dat is echt een prachtig beeld !
- PuppyLikesYou
- Member

Moet je misschien ff lezenD-Tekenaar schreef:Zie ik daar een niet Disney film ?![]()
Schaam je !!!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- D-Tekenaar
- Member

WhoopsPuppyLikesYou schreef:Moet je misschien ff lezenD-Tekenaar schreef:Zie ik daar een niet Disney film ?![]()
Schaam je !!!
Had ik niet gelezen
- Mouseketeer
- Member

Postcards van Redbubble.

- Nicole1988
- Member

deze via marktplaats gekocht 

Tigerlilly, mag ik vragen waar je Make Mine Music gevonden hebt? Als ik google, dan kom ik telkens op ofwel de Amerikaanse versie (Regio 1), of de Europese zonder Nederlandstalige ondertiteling.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Mouseketeer
- Member

eBay en Marktplaats hebben Regio 2 met Nederlandse ondertiteling.Dragy schreef:Tigerlilly, mag ik vragen waar je Make Mine Music gevonden hebt? Als ik google, dan kom ik telkens op ofwel de Amerikaanse versie (Regio 1), of de Europese zonder Nederlandstalige ondertiteling.
Ik heb de mijne van eBay.

NatuurlijkDragy schreef:Tigerlilly, mag ik vragen waar je Make Mine Music gevonden hebt? Als ik google, dan kom ik telkens op ofwel de Amerikaanse versie (Regio 1), of de Europese zonder Nederlandstalige ondertiteling.
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Helaas, enkel de "English, Swedish, Norwegian, Finnish, Danish, Icelandic" subs...Mouseketeer schreef:eBay en Marktplaats hebben Regio 2 met Nederlandse ondertiteling.
Ik heb de mijne van eBay.
Oké, bedankt!Tigerlily schreef:Natuurlijkde mijne is van amazon uk maar is zonder Nederlandse ondertitels..
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Prins Adam
- Beheerder

Gisteren besteld en vandaag in huis! Bestel hem nog snel en morgen heb je Cinderella ook in huis, klik hier: http://bit.ly/1Jm9oHP

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)