Ben zelf ook al té lang niet meer bij de Efteling geweest, dus daar ligt het sowieso ook aan.Alien schreefCOLONDat klopt!BibiTotoLover schreefCOLONHihihi, ik ben niet de enigste die er nu pas wat over zegt.
De Efteling
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48
Waiting for the day we'll meet. 
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
Gister naar de efteling geweest, jeetje wat was het druk!
baron was wel echt super vet, wat heb ik hard gegild haha
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Dat had ik willen horenPuppyLikesYou schreefCOLONGister naar de efteling geweest, jeetje wat was het druk!
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Haha ik was er gisteren ook!PuppyLikesYou schreefCOLONGister naar de efteling geweest, jeetje wat was het druk!

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Gisteren eindelijk de Baron 1898 geweest.
Wat is die ongelofelijk gaaf!
Het was inderdaad heel druk in het park.
Maar dat is ook wel logisch op een zaterdag in de zomervakantie.
En dan is het ook nog eens mooi weer en een dag van het Negen Pleinen Festijn.
De Vengaboys aan het einde waren ook echt super!
Wat is die ongelofelijk gaaf!
Het was inderdaad heel druk in het park.
Maar dat is ook wel logisch op een zaterdag in de zomervakantie.
En dan is het ook nog eens mooi weer en een dag van het Negen Pleinen Festijn.
De Vengaboys aan het einde waren ook echt super!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Wij gaan mss 22ste eens
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Ik was er gisteren ook 
Ook in de Baron geweest (was al een paar keer vaker geweest) maar zoontje van vriendin ging voor de eerste keer mee (was precies 1.40m) dus dat was het wachten wel waard! Hij vond het geweldig
Ook in de Baron geweest (was al een paar keer vaker geweest) maar zoontje van vriendin ging voor de eerste keer mee (was precies 1.40m) dus dat was het wachten wel waard! Hij vond het geweldig
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ben in juli naar zo'n zaterdag zomer festijn geweest, die avond dat Nielson kwam optreden, was goed.
vond het echt superleuk gedaan van op alle pleinen aangepast naar het thema entertaiment en meets.
het was een warme en drukke dag toen maarja zaterdag en tot laat open dus kan je verwachten.
2x bijna een uur wachten voor de vliegende hollander maar dat vind ik hem waard
ben als eerste in de baron geweest, 2u wachten pfffffft
vind het wel mooi gedaan maar had langer mogen zijn want het was maar een erg kort ritje. persoonlijk 1x en niet meer voor mij, wou het eens mee maken maar is niet echt mijn ding, heb enorm gegild en de ergste on ride foto ever van mezelf gezien
tijdens de drop was mn maag samengekrompen ofzow en moest er toch effe van bekomen nadien dus nee niet echt voor mij en vind de vliegende hollander persoonlijk veel beter maar ieder zn ding natuurlijk
iedereen die de baron goed vind, geniet er lekker van
ik ga wel naar vliegende hollander en Joris en de draak 
hebben toen van 10u tot half 1 s'nachts in het park geweest, dan hebje het uiterste uit je ticket gehaald hahah. het hoogtepunt van de dag : toen ik na Nielson snel liep naar de Droomvlucht en er zo in kon rennen!!!
was me nog nooit overkomen!! en stond niemand te wachten dus mocht blijven zitten!!!
Droomvlucht 2x met 0min wachttijd!
ikke helemaal blij en perfecte afsluiter 
vond het echt superleuk gedaan van op alle pleinen aangepast naar het thema entertaiment en meets.
het was een warme en drukke dag toen maarja zaterdag en tot laat open dus kan je verwachten.
2x bijna een uur wachten voor de vliegende hollander maar dat vind ik hem waard
ben als eerste in de baron geweest, 2u wachten pfffffft
tijdens de drop was mn maag samengekrompen ofzow en moest er toch effe van bekomen nadien dus nee niet echt voor mij en vind de vliegende hollander persoonlijk veel beter maar ieder zn ding natuurlijk
iedereen die de baron goed vind, geniet er lekker van
hebben toen van 10u tot half 1 s'nachts in het park geweest, dan hebje het uiterste uit je ticket gehaald hahah. het hoogtepunt van de dag : toen ik na Nielson snel liep naar de Droomvlucht en er zo in kon rennen!!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Wij gaan volgende week zondag. In de hoop dat de wachtrij bij De Baron wat minder is, maar ik hou m'n hart vast
Hahaha..... Ach, en anders genoeg anders leuks te doen!
(wat zijn hier jullie ervaring bij Polle's Keuken, qua eten en prijs/kwaliteit?)
Hahaha..... Ach, en anders genoeg anders leuks te doen!
(wat zijn hier jullie ervaring bij Polle's Keuken, qua eten en prijs/kwaliteit?)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Wij vinden Polles keuken heel lekker en leuk om te doen. Wel heel uitgebreid diner vind ik het niet maar meer voor smiddags. Op de Efteling site vind je ook de menukaart ergens.
Wij gaan nu Zaterdag naar de zomeravond voor de eerste keer

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Veel plezier !Prins Adam schreefCOLONWij vinden Polles keuken heel lekker en leuk om te doen. Wel heel uitgebreid diner vind ik het niet maar meer voor smiddags. Op de Efteling site vind je ook de menukaart ergens.
Bij mooi weer is het zeker de moeite hoor .
Al is een goede planning wel heel handig .
Je word werkelijk in een wir war van leuk entertainment gedropt .
Aanraders zijn Nadir op het Fata Morgana plein en Jelle voor de attractie van Caranaval Festival .
Ook de Musical show op de Brink (dacht ik) is zeer leuk om te zien.
Ik heb een Efteling abonnement en ben (van kleins af aan) heel vaak in de Efteling te vinden.
De Efteling is echt een prachtig park met geweldige attracties. Een paar weken geleden was ik er en ben ik voor het eerst in de Baron geweest. Het is een mooie attractie met een goed verhaal maar ik weet niet of ik er, de volgende keer als ik er ben, weer zo makkelijk in stap hoor, haha. Ik stap in best veel achtbanen maar ik vind dat hangen bovenaan heel eng!
De Efteling is echt een prachtig park met geweldige attracties. Een paar weken geleden was ik er en ben ik voor het eerst in de Baron geweest. Het is een mooie attractie met een goed verhaal maar ik weet niet of ik er, de volgende keer als ik er ben, weer zo makkelijk in stap hoor, haha. Ik stap in best veel achtbanen maar ik vind dat hangen bovenaan heel eng!
Have courage and be kind
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Schuif aan in Pinokkio’s Restaurant - Efteling
Geniet van heerlijke Italiaanse specialiteiten en laat je verrassen door de acts van Constanzo’s Marionettentheater.
Hij verwelkomt je en stuurt zijn familie aan om je de lekkerste verse pizza’s en pasta’s te serveren. Zijn marionetten zorgen voor vertier en vermaak. Kom ook gezellig eten en ervaar zelf of Constanzo uit het juiste hout gesneden is!
Pinokkio's Restaurant bevindt zich in het Efteling Theater, direct naast de ingang van het Efteling Park. Je geniet er heerlijk na van je dag in de Efteling en waant je in echte Italiaanse sferen tijdens het diner. Voor de kinderen zijn er speciale kinderporties.
Het restaurant is dagelijks geopend t/m 30 augustus 2015. Je kunt vrij binnenlopen om 17.00 uur of om 19.00 uur, maar als je zeker wilt zijn van een tafel kun je ook alvast reserveren.
Wil je na augustus nog komen eten bij Pinokkio's Restaurant? Dat kan! Vanaf 5 september kun je hier genieten van Pinokkio's Pizza Arrangement. Neem voor meer informatie contact op via +31 (0)416 537 777. Dagelijks bereikbaar tussen 09:00 en 21:00 uur.
Geniet van heerlijke Italiaanse specialiteiten en laat je verrassen door de acts van Constanzo’s Marionettentheater.
Hij verwelkomt je en stuurt zijn familie aan om je de lekkerste verse pizza’s en pasta’s te serveren. Zijn marionetten zorgen voor vertier en vermaak. Kom ook gezellig eten en ervaar zelf of Constanzo uit het juiste hout gesneden is!
Pinokkio's Restaurant bevindt zich in het Efteling Theater, direct naast de ingang van het Efteling Park. Je geniet er heerlijk na van je dag in de Efteling en waant je in echte Italiaanse sferen tijdens het diner. Voor de kinderen zijn er speciale kinderporties.
Het restaurant is dagelijks geopend t/m 30 augustus 2015. Je kunt vrij binnenlopen om 17.00 uur of om 19.00 uur, maar als je zeker wilt zijn van een tafel kun je ook alvast reserveren.
Wil je na augustus nog komen eten bij Pinokkio's Restaurant? Dat kan! Vanaf 5 september kun je hier genieten van Pinokkio's Pizza Arrangement. Neem voor meer informatie contact op via +31 (0)416 537 777. Dagelijks bereikbaar tussen 09:00 en 21:00 uur.

- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Dit hebben wij 2 weken geleden gedaan.
Vond het erg geslaagd!
Hebben lekker gegeten en het entertainment was leuk
Ook viel de prijs ontzettend mee.
Houd er wel rekening mee dat je ongeveer 1,5 uur onder de pannen bent.
Vond het erg geslaagd!
Hebben lekker gegeten en het entertainment was leuk
Ook viel de prijs ontzettend mee.
Houd er wel rekening mee dat je ongeveer 1,5 uur onder de pannen bent.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Best raar !
Tijdens ons bezoek aan de Efteling zong Costanzo over zijn liefde voor de Pizza Calzone .
En deze staat niet eens op de menukaart
Tijdens ons bezoek aan de Efteling zong Costanzo over zijn liefde voor de Pizza Calzone .
En deze staat niet eens op de menukaart