Je bent Disney fan als..

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Oh dan ben ik geen Disney fan haha, ik ben een last minute inpakker. Heb er een hekel aan namelijk :P Het inpakken, niet de reis natuurlijk :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Je bent Disney fan wanneer je als een zot een reisbureau binnenkijkt of je geen poster of stand ziet staan van Disneyland :D
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Annet schreefCOLONOh dan ben ik geen Disney fan haha, ik ben een last minute inpakker. Heb er een hekel aan namelijk :P Het inpakken, niet de reis natuurlijk :)
ik bedoel het meer van ik zet die koffer al op tijd omdat elke keer als ik er langs loop ik aan mn Disney trip denk :P en toch vergeet ik altijd wel iets en ben ik een hoop dingen nog last minute aan het inpakken :oops: :lol: :P
D-Tekenaar schreefCOLONJe bent Disney fan wanneer je als een zot een reisbureau binnenkijkt of je geen poster of stand ziet staan van Disneyland :D
hahah of voor de nieuwe brochure!! en dan naar binnen gaan en een vragen! :P
gewoon voor de sfeer ;)

Je bent Disney fan als je op dit forum zit :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
aTOMicLights
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2015, 16:22

Als je alle Disney nummers in het Engels en het Nederlands mee kan zingen? :oops: :D
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

aTOMicLights schreefCOLONAls je alle Disney nummers in het Engels en het Nederlands mee kan zingen? :oops: :D
absoluut!! en same here :P :lol: hahah

Je bent Disney fan als je Disney quotes gebruikt ;) ''ach the seaweed is Always greener in somebody's else lake'' ''waar zijn die simple bare necessities'' '' rustig hakuna matata'' ''komt u binnen, be our guest'' '' en voor je het weet bibbidi-bobbidi-boo'' wanneer ik rare blikken krijgen '' just let it go!!'' :P
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
aTOMicLights
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2015, 16:22

Hahaha geweldig! Dat ga ik ook eens toepassen :D
Mensen op mijn werk gek maken. Al worden ze al gek van dat ik heel vaak Disney muziek aan zet haha!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Je bent Disney fan als je al om 6 uur op café Mickey zit wanneer je niet kan slapen.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Als je dochter van 5 anderen corrigeert die euro disney zeggen [WHITE SMILING FACE]
Gebruikers-avatar
Belinda
Member
Member
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 16:07

Als de dochter van nog geen 2,5 jaar elke dag opstaat met de woorden: 'papa, mama, disney?' Ook als er vuurwerk te zien is roept ze 'Disney gaan!' uit... en de papa geeft mij de schuld *fier* :-)
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Als je in augustus 2015 alweer de volgende 5 tripjes geboekt hebt tot mei 2016...
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

sofie1977 schreefCOLONAls je in augustus 2015 alweer de volgende 5 tripjes geboekt hebt tot mei 2016...
Haha, wat goed zeg! :P

Je bent Disney fan als: je dol bent op het aftellen tot de volgende trip!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Laura schreefCOLON
sofie1977 schreefCOLONAls je in augustus 2015 alweer de volgende 5 tripjes geboekt hebt tot mei 2016...

Oehhh daar ben ik heel erg dol op :D Moet altijd iets hebben om naar af te tellen :P
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Tinkerbelletje schreefCOLON
Laura schreefCOLON

Oehhh daar ben ik heel erg dol op :D Moet altijd iets hebben om naar af te tellen :P
amen!! :lol:

Je bent Disney fan als je helemaal happy wordt als het nog 1 maand tot je tripje is!!
*Magical Bucketlist*
Tukkermaikel
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2011, 12:00

Je Main Street liedjes fluit op je werk en niemand weet welk deuntje of welk liedje je eigenlijk fluit. Krijg er zelf altijd een goed gevoel bij!
Volg onze Disney, Florida, vakanties via https://www.youtube.com/channel/UC8pVat ... jD69GqMC_A
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Tukkermaikel schreefCOLONJe Main Street liedjes fluit op je werk en niemand weet welk deuntje of welk liedje je eigenlijk fluit. Krijg er zelf altijd een goed gevoel bij!
geweldig!! ik kan helaas niet fluiten anders wist ik het wel ;)

Je bent Disney fan als.. je wanneer het nog maar 2 weekjes tot je trip is elke dag automatisch happy a la Sneeuwwitje opstaat omdat je weet dat je binnenkort in Disney zit!!! :oops: :P :D
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar