Character nieuwtjes
Is zelfs geen 10j geleden, musical sets waren er tot de dag voor de character express op de proppen kwam. En in de vroegere jaren waren er ook dansers bij maar dat kan ik me maar herinneren tot 2000...
DLRP: castmember from 06/03-05/08
DCL: 9x sinds 2007
DLC: 3 keer in 2005
WDW: 22 keer sinds november 2004
TDL: 3x januari 2010
HKDL: 3 x sinds juni 2011
DCL: 9x sinds 2007
DLC: 3 keer in 2005
WDW: 22 keer sinds november 2004
TDL: 3x januari 2010
HKDL: 3 x sinds juni 2011
- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
- GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27
Lopen Jack en Sally eigenlijk nog in het park rond?
groetjes
Bradley
groetjes
Bradley
Die zullen pas weer tegen Halloween terugkomen waarschijnlijk.bradybrad7 @ Mar. 23 2009,20:10 schreefCOLONLopen Jack en Sally eigenlijk nog in het park rond?
groetjes
Bradley
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Ik weet niet meer precies welke jaren het waren maar rond 2000-2001 had je Mickey's toon time om 12.00 uur. Dit waren groepen dansers en disneyfiguren op mainstreet auto's en loslopend. Van mainstreet naar IASW.
98x DLRP
2x WDW
2x WDW
Er komt een set met goofy in regenkleding bij de paraplu langs backlot express waarmee hij lekker onder de regen mag gaan staan. Goofy groom bij tower of terror komt niet meer terug dus waarschijnlijk is dit een vervanging.
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Pfft weer Goofy in een outfit.. kennen ze daar alleen maar Goofy ofzo ?! :p Neemt niet weg dat het wel leuk is =D
Jammer van Groom Goofy, vond dit echt een super outfit! Maar een nieuwe is altijd leuk, ben reuze benieuwd naar de regenoutfit
.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Vandaag en Gisteren inderdaad alleen voor Pasen.. wel erg gaaf, maar zonde dat ze dit soort characters alleen hiervoor onder het stof vandaan halen.Alice @ Apr. 13 2009,13:51 schreefCOLONNet gehoord dat Clara Cluck vandaag in Disney rondliep. Waarschijnlijk speciaal voor pasen!
Verder waren ook Mulan & Mushu eindelijk op set, en als het goed is komen ze vanaf volgende week dagelijks op set !!
Oh wat leuk zeg Mulan en Mushu, hopelijk kunnen we die ook een tackelen over 2 weken!Wezz @ Apr. 13 2009,21:15 schreefCOLONVandaag en Gisteren inderdaad alleen voor Pasen.. wel erg gaaf, maar zonde dat ze dit soort characters alleen hiervoor onder het stof vandaan halen.Alice @ Apr. 13 2009,13:51 schreefCOLONNet gehoord dat Clara Cluck vandaag in Disney rondliep. Waarschijnlijk speciaal voor pasen!
Verder waren ook Mulan & Mushu eindelijk op set, en als het goed is komen ze vanaf volgende week dagelijks op set !!
Waaw geweldig is dit! Vind het eigenlijk wel leuk dat ze speciale characters uithalen voor speciale data, maar aan de andere kant, je moet dan ook wel al effectief die dag gaan om hen te scoren natuurlijk...
Mushu & Mulan op set :kwijl: !! Jammer dat we nu besloten hebben om nog even te wachten om nog eens te gaan (hebben net een appartement gevonden om samen te wonen), want met zo een nieuwtjes krijg ik steeds meer zin om toch te gaan!!
Mushu & Mulan op set :kwijl: !! Jammer dat we nu besloten hebben om nog even te wachten om nog eens te gaan (hebben net een appartement gevonden om samen te wonen), want met zo een nieuwtjes krijg ik steeds meer zin om toch te gaan!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)