Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Bij Primark hebben ze ook al paar x Olaf truien/ t shirts en broeken gehad. Daar meer gezien dat in DLRP zelf. Althans for volwassenen. Voor kids hebben ze zekers t shirts en truien in park.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

lucky schreefCOLONik heb een vraag is er ook olaf trui/vest? en wat zijn er allemaal voor spullen van olaf

groeten carmen

Je kan ook veel Olaf dingen online kopen via de officiele Disney site: http://bit.ly/1NeXPBX
Sommige spullen verkopen ze ook in DLP maar zeker niet allemaal!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Hoooi, naar welke hotels gaan de bussen die stoppen bij het busstation? (Ik begrijp de disney hotels en partner hotels, maar zijn er ook nog andere waar ze heen gaan??)
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
JohanD
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 13:00

Takkie schreefCOLONHoooi, naar welke hotels gaan de bussen die stoppen bij het busstation? (Ik begrijp de disney hotels en partner hotels, maar zijn er ook nog andere waar ze heen gaan??)
Veel weet ik er niet over maar er zijn nog andere 'gewone' busslijnen rond DLP, sommige hotels maken zelfs gebruik van deze lijnen om te zeggen dat er bussen zijn naar de parken.
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Thanks Johan, had ik opzich wel kunnen bedenken ;p Toch bedankt voor het meedenken!
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
aTOMicLights
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2015, 16:22

Heeft er iemand misschien een tip wat betreft vervoer vanuit Nederland. Mijn verloofde en ik zijn namelijk aan het kijken voor een jaarkaart, maar hebben geen auto. Helaas is er op de Thalyss geen abonnement mogelijk (alleen 50% korting)..
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

aTOMicLights schreefCOLONHeeft er iemand misschien een tip wat betreft vervoer vanuit Nederland. Mijn verloofde en ik zijn namelijk aan het kijken voor een jaarkaart, maar hebben geen auto. Helaas is er op de Thalyss geen abonnement mogelijk (alleen 50% korting)..
Mss Idbus, je moet dan wel nog de RER nemen vanuit Parijs: klik hier

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

aTOMicLights schreefCOLONHeeft er iemand misschien een tip wat betreft vervoer vanuit Nederland. Mijn verloofde en ik zijn namelijk aan het kijken voor een jaarkaart, maar hebben geen auto. Helaas is er op de Thalyss geen abonnement mogelijk (alleen 50% korting)..

Oad heeft een buspendel ☺ zit je alleen wel aan bepaalde data vast en het aantal dagen.. meestal 3 dagen en sommige data ook 4 dagen.
Kost 75 euro p.p en ik had hem vorig jaar met aanbieding van 50 euro p.p
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
SlinkyDog
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2014, 16:40

Ik heb een vraag want ik kom er zelf totaal niet uit .
Wij willen 29/30/31 oktober naar Disneyland Parijs nou had ik laatst een folder meegenomen bij ons hotel met 3 dagen voor de prijs van 2. Nou had ik twee vragen. 1) is deze aanbieding geldig op deze dagen? 2) kan ik deze aanbieding ook online bestellen of alleen bij ons hotel?

Hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast bedankt
It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

SlinkyDog schreefCOLONIk heb een vraag want ik kom er zelf totaal niet uit .
Wij willen 29/30/31 oktober naar Disneyland Parijs nou had ik laatst een folder meegenomen bij ons hotel met 3 dagen voor de prijs van 2. Nou had ik twee vragen. 1) is deze aanbieding geldig op deze dagen? 2) kan ik deze aanbieding ook online bestellen of alleen bij ons hotel?

Je kan via de officiële DLP site ook tickets kopen voor 3 dagen aan de prijs van 2dagen! En ik zie nergens een regel dat die tickets niet geldig zouden zijn op een bepaalde dag.
Je kan trouwens ook voor de Halloween Party online tickets kopen op de DLP site!
Je vind de link hier: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Het 3 dagen voor de prijs van 2 ticket!
Verblijf jij in een hotel dicht bij de Disney® Parken en is je arrangement exclusief toegangstickets? Koop dan je ticket op voorhand en krijg 1 dag gratis toegang tot de 2 Parken!
De 3 dagen in de 2 parken hoeven niet opeenvolgend te zijn, maar dienen gebruikt te worden binnen 7 dagen vanaf de eerste dag van gebruik.
Het ticket is maximum 6 maanden geldig vanaf de dag na dag van aankoop en niet verkrijgbaar bij de ingang van de parken.
Dit ticket volstaat perfect om de magie van zowel het Walt Disney Studios® Park als het Disneyland® Park te ontdekken. Je beschikt, gedurende 3 dagen, over een onbeperkte vrijheid om de 2 parken te bezoeken*. Het ticket is 6 maanden geldig vanaf de dag na dag van aankoop.
Jouw ticket blijft wel noodzakelijk om de parken terug in te kunnen.
Het ticket biedt onbeperkte en vrije toegang tot de attracties, shows en parades (met uitzondering van de Shooting Gallery in Frontierland en alle Arcades), uitgezonderd tijdens speciale evenementen zoals bijvoorbeeld de Halloween Avond.
Tickets zijn noch omruilbaar noch terugbetaalbaar. De prijs van dit ticket kan in geen enkel geval aanspraak maken op een korting.
Ticket voorbehouden aan particulieren. De aankoop is beperkt tot een maximum van 6 tickets per bestelling.
Tickets die per post worden toegestuurd moeten minimaal 10 dagen van tevoren worden geboekt; er worden verzendkosten in rekening gebracht. Indien je de tickets niet tijding thuis ontvangen zou hebben, meld je, op de dag van bezoek met je identiteitskaart en je bevestigingsnummer, aan bij het 'Pluto' loket. E-tickets kunnen één dag voor de datum van het bezoek worden geboekt.
Nieuw, sneller en gemakkelijker!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
SlinkyDog
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2014, 16:40

Prins Adam schreefCOLON
SlinkyDog schreefCOLONIk heb een vraag want ik kom er zelf totaal niet uit .

Je kan via de officiële DLP site ook tickets kopen voor 3 dagen aan de prijs van 2dagen! En ik zie nergens een regel dat die tickets niet geldig zouden zijn op een bepaalde dag.
Je kan trouwens ook voor de Halloween Party online tickets kopen op de DLP site!
Je vind de link hier: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Het 3 dagen voor de prijs van 2 ticket!
Verblijf jij in een hotel dicht bij de Disney® Parken en is je arrangement exclusief toegangstickets? Koop dan je ticket op voorhand en krijg 1 dag gratis toegang tot de 2 Parken!
De 3 dagen in de 2 parken hoeven niet opeenvolgend te zijn, maar dienen gebruikt te worden binnen 7 dagen vanaf de eerste dag van gebruik.
Het ticket is maximum 6 maanden geldig vanaf de dag na dag van aankoop en niet verkrijgbaar bij de ingang van de parken.
Dit ticket volstaat perfect om de magie van zowel het Walt Disney Studios® Park als het Disneyland® Park te ontdekken. Je beschikt, gedurende 3 dagen, over een onbeperkte vrijheid om de 2 parken te bezoeken*. Het ticket is 6 maanden geldig vanaf de dag na dag van aankoop.
Jouw ticket blijft wel noodzakelijk om de parken terug in te kunnen.
Het ticket biedt onbeperkte en vrije toegang tot de attracties, shows en parades (met uitzondering van de Shooting Gallery in Frontierland en alle Arcades), uitgezonderd tijdens speciale evenementen zoals bijvoorbeeld de Halloween Avond.
Tickets zijn noch omruilbaar noch terugbetaalbaar. De prijs van dit ticket kan in geen enkel geval aanspraak maken op een korting.
Ticket voorbehouden aan particulieren. De aankoop is beperkt tot een maximum van 6 tickets per bestelling.
Tickets die per post worden toegestuurd moeten minimaal 10 dagen van tevoren worden geboekt; er worden verzendkosten in rekening gebracht. Indien je de tickets niet tijding thuis ontvangen zou hebben, meld je, op de dag van bezoek met je identiteitskaart en je bevestigingsnummer, aan bij het 'Pluto' loket. E-tickets kunnen één dag voor de datum van het bezoek worden geboekt.
Nieuw, sneller en gemakkelijker!
Oke top !
It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Maritinwonderland
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2015, 10:06

Hoe ver van te voren worden de openingstijden bekendgemaakt? Ik zie nu dat tot 30 november bekend is, wordt dan bijvoorbeeld morgen 1 december bekend gemaakt?
Gebruikers-avatar
Maritinwonderland
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2015, 10:06

Heb het al uitgevonden!
Plutomaster
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2013, 15:31

Hallo, ik wil binnenkort voor de 21e keer naar DLP maar voor de 1e keer met het vliegtuig, nou weet ik dat er een busdienst is maar waar kan ik die vinden en hoeveel zijn de kosten? Moet ik die vooraf reserveren?
Gebruikers-avatar
Sabina
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2015, 14:53

Dit is de info. Zal de prijzen nog even opzoeken voor je.

http://www.disneylandparis.nl/gastenser ... chthavens/
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar