Telefonisch boeken van restaurants
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Een evenement in Disney World .Myriam23 schreefCOLONWat is dapper day?
Maar ik wist niet dat ze die ook in Parijs hadden .
Beste Prins Adam,Prins Adam schreefCOLONVoor het maken van groepsreserveringen kan je niet bellen maar moet je een email sturen.
Dit is DLP.VILLAGE.EVENT.COORDINATION@disney.com voor de Disney Village restaurants
Ik heb het e-mail adres voor de Sequoia Lodge gekregen voor een grote groepsreservering toen ik belde voor een reservatie bij Hunter's Grill. Dit is dlp.sql.event.coordination@disney.com. Heb je toevallig het e-mail adres voor een groeps reservatie in het Disneyland Park?
"One little spark, lights up for you."
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Mss kan je het navragen bij het algemeen info e-mailadres: DLP.CLIENTENSERVICE@disney.com (kan in het Nederlands daar)mnewcourt schreefCOLONBeste Prins Adam,Prins Adam schreefCOLONVoor het maken van groepsreserveringen kan je niet bellen maar moet je een email sturen.
Dit is DLP.VILLAGE.EVENT.COORDINATION@disney.com voor de Disney Village restaurants
Ik heb het e-mail adres voor de Sequoia Lodge gekregen voor een grote groepsreservering toen ik belde voor een reservatie bij Hunter's Grill. Dit is dlp.sql.event.coordination@disney.com. Heb je toevallig het e-mail adres voor een groeps reservatie in het Disneyland Park?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
WIj gaan 18, 19 en 20 september naar DIsney (vrij, za en zondag).
We willen op vrijdag eten bij The Lucky Nugget en op zaterdag bij Annette's Diner.
Ik verwacht geen topdrukte dat weekend, maar kan / is het noodzakelijk om te reserveren? En welke tijd raden jullie ons aan?
We willen op vrijdag eten bij The Lucky Nugget en op zaterdag bij Annette's Diner.
Ik verwacht geen topdrukte dat weekend, maar kan / is het noodzakelijk om te reserveren? En welke tijd raden jullie ons aan?
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
Oh echt? HhahahahAnnet schreefCOLONBij beide restaurants is reserveren niet mogelijk.
Ik dacht dat het bij Annet's wel kon, lucky nugget had ik ook niet verwacht. Ach, scheelt weer!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
Annet schreefCOLONNee Annette's doet ook niet aan reserveren. Ik weet het programma niet voor jullie dagen, maar meestal is het na de parade erg druk dus dat zou ik vermijden.
Hoelaat is de parade? Ik hoorde/las dat je beter voor 20uur kan eten, want erna wordt het druk. Maar das best laat? Of zijn wij als Nederlanders altijd zo vroeg met ons 18uur-aan-tafel
Ik ga liever de drukte uit de weg ja, zach op de drukte kalander dat we in een "milde" periode zitten. En ik las net al dat je soms 30minuten moet wachten voor een tafel, dus ik vermijd de drukte echt het liefste in hoeverre dat kan
Ik weet niet hoe laat de parade is, zul je even het programma van die week af moeten wachten. Weet ook niet hoe laat ie momenteel is, ben al bijna een jaar niet meer in het park geweest dus wat dat betreft zit ik er niet echt in
Als het park vroeg sluit, is het na sluitingstijd ook altijd druk, maar dat zal nu wel niet het geval zijn aangezien het pas september is.
Als het park vroeg sluit, is het na sluitingstijd ook altijd druk, maar dat zal nu wel niet het geval zijn aangezien het pas september is.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Hangt ervan af. Als je zeker wilt zijn bel je best. Eind september is Plaza gardens trouwens gesloten, weet niet zeker of het dan nog dicht is.Lisjuh schreefCOLONIk twijfel of ik zal reserveren voor 29 september bij plaza gardens, zal het nodig zijn? Of zal s'ochtends via de receptie reserveren voldoende zijn?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier