Character nieuwtjes

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Dragy @ Apr. 14 2009,10:55 schreefCOLONWaaw geweldig is dit! Vind het eigenlijk wel leuk dat ze speciale characters uithalen voor speciale data, maar aan de andere kant, je moet dan ook wel al effectief die dag gaan om hen te scoren natuurlijk...

Mushu & Mulan op set :kwijl: !! Jammer dat we nu besloten hebben om nog even te wachten om nog eens te gaan (hebben net een appartement gevonden om samen te wonen), want met zo een nieuwtjes krijg ik steeds meer zin om toch te gaan!!
Even off-topic: proficiat met jullie nieuwe stekje! Wanneer willen jullie er intrekken?
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Belle @ Apr. 14 2009,19:47 schreefCOLONEven off-topic: proficiat met jullie nieuwe stekje! Wanneer willen jullie er intrekken?
Off-topic:
Ow bedankt hoor! Het is allemaal zeer snel gegaan: begin april hadden we het appartement gezien. Na wat overleg met de huisbaas enzo mochten we het huren, dus vorige vrijdag hebben we dan het contract ondertekend.

Ondertussen ook al wat op zoek naar meubeltjes, aangezien het de eerste keer is dat we beiden gaan samenwonen moesten we dus nog vanalles hebben. Van zaterdag is alles uiteindelijk besteld. En begin mei zouden we er al inkunnen.

Dus begin mei kan ik nog wat schilderen enzo, dan de meubeltjes en dan trekken we er definitief in. Normaal gezien gingen we in mei dus naar DLRP, maar aangezien we in mei in het appartement trekken stellen we dit nog wat uit, zodat we samen nog wat kunnen genieten en ons wat aanpassen aan de nieuwe situatie.

Het zijn al wat hectische en spannende dagen geweest voor ons, alles moet nu snel snel gebeuren, die meubels ook al, meestal een levertijd van 2maand... Gelukkig hadden ze nog wat in stock van wat we wilden dus kunnen we voorlopig wel voort :p .

Moest er interesse zijn post ik wel eens wat foto's van het appartement met natuurlijk al de verschillende Disneyspulletjes die we ondertussen al vergaard hebben :D .

Misschien een leuk nieuw topic: foto's van de Disneyspulletjes in elkaars huis ofzo? (is maar een voorstel :;): )
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Dragy @ Apr. 14 2009,20:05 schreefCOLON
Belle @ Apr. 14 2009,19:47 schreefCOLONEven off-topic: proficiat met jullie nieuwe stekje! Wanneer willen jullie er intrekken?
Off-topic:
Ow bedankt hoor! Het is allemaal zeer snel gegaan: begin april hadden we het appartement gezien. Na wat overleg met de huisbaas enzo mochten we het huren, dus vorige vrijdag hebben we dan het contract ondertekend.

Ondertussen ook al wat op zoek naar meubeltjes, aangezien het de eerste keer is dat we beiden gaan samenwonen moesten we dus nog vanalles hebben. Van zaterdag is alles uiteindelijk besteld. En begin mei zouden we er al inkunnen.

Dus begin mei kan ik nog wat schilderen enzo, dan de meubeltjes en dan trekken we er definitief in. Normaal gezien gingen we in mei dus naar DLRP, maar aangezien we in mei in het appartement trekken stellen we dit nog wat uit, zodat we samen nog wat kunnen genieten en ons wat aanpassen aan de nieuwe situatie.

Het zijn al wat hectische en spannende dagen geweest voor ons, alles moet nu snel snel gebeuren, die meubels ook al, meestal een levertijd van 2maand... Gelukkig hadden ze nog wat in stock van wat we wilden dus kunnen we voorlopig wel voort :p .

Moest er interesse zijn post ik wel eens wat foto's van het appartement met natuurlijk al de verschillende Disneyspulletjes die we ondertussen al vergaard hebben :D .

Misschien een leuk nieuw topic: foto's van de Disneyspulletjes in elkaars huis ofzo? (is maar een voorstel :;): )
Dat is idd snel gegaan dan allemaal! Dat is zo bijzonder, je eerste eigen plekje samen! Ik wens jullie veel geluk!

Weer on-topic dan maar?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Leuk zeg, zoveel andere characters loslopend in het wild. kom toch al heel wat jaartjes in Disney maar heb de nodige nog nooit gezien.
Prince Charming

Ok, niet een 'nieuwtje' mss, maar ik heb hem alleszins nog nooit gezien in deze outfit, die ik trouwens wel leuk vind staan bij Goofy

Ook minnie heeft haar serveerders kostuum aan. Misschien een aanpassing in de kleding? Hopelijk nu ook vaste characters back-to-back..
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Ah tof!! Zullen zeker uitkijken tijdens ons komende tripje... Een bezoekje aan café mickey zal er wsl (zoals altijd) wel inzitten.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Aaron
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 23:05

Aaron @ Apr. 04 2009,15:32 schreefCOLONEr komt een set met goofy in regenkleding bij de paraplu langs backlot express waarmee hij lekker onder de regen mag gaan staan. Goofy groom bij tower of terror komt niet meer terug dus waarschijnlijk is dit een vervanging.
Niets zo veranderlijk als Entertainment.
De regenkleding Goofy komt toch niet, en Groom Goofy is er vanaf volgende week weer bij Tower of Terror.
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Ohja nog vergeten te zeggen: kok Goofy, Mickey of waitress Minnie niet te bespeuren hoor in Café Mickey...
Gebruikers-avatar
Alice
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:21

Dragy @ Jun. 13 2009,13:44 schreefCOLONOhja nog vergeten te zeggen: kok Goofy, Mickey of waitress Minnie niet te bespeuren hoor in Café Mickey...
Jammer! Wij hebben ze ook maar een of twee keer gezien, toen ik jonger was!

Vind ze er juist zo bij passen
Just dance
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

Goofy had vanmorgen bij good moring wds zijn singing in the rain pak aan het is een gele-oranje regenjas met een hoed en paraplu
zag opzich wel leuk uit..... foto's heeft mijn reisgezelschap, dus het kan even duren....

In cafe mickey vrijdag geen figuren in kokskostuum
98x DLRP
2x WDW
Aaron
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 23:05

Jep Goofy is alsnog gekomen in zijn regenpak,
Bellhop Goofy is weer verder opgeschoven
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Hmm vind hem niet zo bijzonder. Dacht dat het een echt regenpak zou worden en dat ie dan onder de paraplu ging staan. Maargoed een nieuwe outfit is altijd leuk, alleen jammer dat het ook altijd Goofy is die de outfits krijgt!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
bradybrad7
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27

Is leuk als het een super hete dag is zonder regen :D!
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Vind hem eigelijk te netjes voor Goofy :blush:
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446