Stel jezelf voor!
-
joejipiejee
- Member

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON 24 Aug 2015, 22:27
All right!
Hai! Ik ben Elise, single en 24 jaar. Sommige zullen mij vooral kennen als joejipiejee
. Ik was vroeger vrij actief op dlrpfans forum .. sinds de sluiting was ik helaas een beetje forumloos ... Ik volgde café mickey wel al even via facebook en dacht waarom niet ?!
Halloween is mn favo seizoen en dit jaar staat 31 oktober normaal nog vast
.
Ik ben vooral een kenner van disneyland parijs (ik ben de tel kwijt ... maar ik denk dat ik al ruim 20 bezoekjes op de teller heb) maar net als vele echte disneyliefhebbers hoop ik ooit de 2 resorts aan de overkant van de oceaan te bezoeken aangezien het daar allemaal begon
. De aziatische parken zouden ook leuk zijn maar we blijven realistisch eerst eens orlando en anaheim
. Ben net afgestudeerd dus zeker nog tijd genoeg
Want to know me ? Shoot!
*Ondertussen eens kijken hoe die meet in elkaar zit op 31 oktober/1 november ... * °o°
Hai! Ik ben Elise, single en 24 jaar. Sommige zullen mij vooral kennen als joejipiejee
Ik ben vooral een kenner van disneyland parijs (ik ben de tel kwijt ... maar ik denk dat ik al ruim 20 bezoekjes op de teller heb) maar net als vele echte disneyliefhebbers hoop ik ooit de 2 resorts aan de overkant van de oceaan te bezoeken aangezien het daar allemaal begon
Want to know me ? Shoot!
*Ondertussen eens kijken hoe die meet in elkaar zit op 31 oktober/1 november ... * °o°

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom mede ex dlrpfannetje 
Je gaat het het zeker heel leuk vinden hier op Café Mickey !
Je gaat het het zeker heel leuk vinden hier op Café Mickey !
Welkom, iedereen, op Café Mickey!!! 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Hoi, ik ben Sabina, 28 jaar en mama van een meisje (6) en jongen (3), kom uit Nederland en heb voor de sluiting veel op dlrp forum gezeten.
Inmiddels is het in september 2 jaar geleden dat ik in disney geweest ben, toen samen met mijn dochter van toen 4. Het was haar 5e keer. Komende januari ga ik 5 dagen met mijn zoontje samen. Zijn eerste keer mijn tiende.
Inmiddels is het in september 2 jaar geleden dat ik in disney geweest ben, toen samen met mijn dochter van toen 4. Het was haar 5e keer. Komende januari ga ik 5 dagen met mijn zoontje samen. Zijn eerste keer mijn tiende.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom Sabina !
Ik wens je veel Disney plezier op Café Mickey
Ik wens je veel Disney plezier op Café Mickey
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom Sabina!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Welkom op Café Mickey, Sabina! 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08
Iedereen van harte welkom!
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
- DeniseJoanne
- Member

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 02 Sep 2015, 18:33
Hoi hoi!
Ik ben helemaal nieuw hier, aangezien ik normaal gesproken eigenlijk nooit op forums kom! Nouja, aangezien ik zo'n Disney addict ben vond ik het toch eens tijd worden om me hier aan te melden, na een tijdje een trouwe volger te zijn geweest van de Café Mickey facebook pagina.
Ik ben Denise, 23 jaar, en ik ga dit jaar afstuderen van mijn HBO studie. Ik hoop vanaf volgende zomer een periode als character look-a-like en/of parade performer te kunnen werken in Disneyland Paris voordat ik me hier in Nederland ga settelen met een baan. Mijn auditie ervaringen tot nu toe zijn te lezen op mijn blog - en mijn blog kan je vinden in mijn signature!
En verder.. Ik heb een chronische liefde voor Rapunzel, Ariel en Tinker Bell. Ik verzamel Disney Couture de Force figurines (en ook andere leuke figuurtjes). Ik ben elke dag (met liefde!) bezig met bloggen. Ik wil me binnenkort gaan verdiepen in Disney Bounding (ook terug te vinden op le blog). Ik knuffel graag met Eeyore.. Dat zijn zo even de eerste dingen die in me op komen!
En nu ga ik even lekker rondkijken en alles uitzoeken op dit forum!
Ik ben helemaal nieuw hier, aangezien ik normaal gesproken eigenlijk nooit op forums kom! Nouja, aangezien ik zo'n Disney addict ben vond ik het toch eens tijd worden om me hier aan te melden, na een tijdje een trouwe volger te zijn geweest van de Café Mickey facebook pagina.
Ik ben Denise, 23 jaar, en ik ga dit jaar afstuderen van mijn HBO studie. Ik hoop vanaf volgende zomer een periode als character look-a-like en/of parade performer te kunnen werken in Disneyland Paris voordat ik me hier in Nederland ga settelen met een baan. Mijn auditie ervaringen tot nu toe zijn te lezen op mijn blog - en mijn blog kan je vinden in mijn signature!
En verder.. Ik heb een chronische liefde voor Rapunzel, Ariel en Tinker Bell. Ik verzamel Disney Couture de Force figurines (en ook andere leuke figuurtjes). Ik ben elke dag (met liefde!) bezig met bloggen. Ik wil me binnenkort gaan verdiepen in Disney Bounding (ook terug te vinden op le blog). Ik knuffel graag met Eeyore.. Dat zijn zo even de eerste dingen die in me op komen!
En nu ga ik even lekker rondkijken en alles uitzoeken op dit forum!