Algemeen Kerst 2015 in Disneyland Paris
- Tinkerchell
- Member

- BerichtenCOLON 80
- GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07
Ik heb er ook heeel veel zin in.. Wij gaan hoogstwaarschijnlijk met nieuwjaar!
''for to have faith, is to have wings..''
- Maritinwonderland
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 29 Jul 2015, 10:06
Ik zag dat het park op maandag 30 november tot 20.00 uur geopend is, zou dit iets zeggen over het hele kerstseizoen? Zou wel fijn zijn als het niet al om 19.00 uur dicht is.. Iemand enig idee?
- Maritinwonderland
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 29 Jul 2015, 10:06
Heb het al uitgevonden! Je kunt het al controleren zie ik nu..
-
danielle.dekker.714
- Member

- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 07 Aug 2014, 15:18
Ik ga voor het eerst met het kerstseizoen heen en ben erg nieuwsgierig wat ik kan verwachten heb natuurlijk youtube filmpjes gezien maar in het echt lijkt het me nog mooier jammer dat wel het treintje dicht is en ik alles moet gaan lopen nu wat erg moeilijk gaat met een zwakke knie....Naja we gaan er iets moois van maken kan niet wachten.....
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Wat je kan verwachten ? Nog meer Disney magie !!!
In mijn ogen is er niets zo magish als de Disney Kerst .
Maar dat is uiteraard een persoonlijk gevoel hé.
In mijn ogen is er niets zo magish als de Disney Kerst .
Maar dat is uiteraard een persoonlijk gevoel hé.
Wij gaan van 13 november tot 15 november. Dan is de kerstperiode toch al bezig of heb ik mij vergist? heb deze namelijk nog nooit meegemaakt. meetstal ga ik rond mijn verjaardag en deze valt in september. Maar aangezien er niemand mee kon in september of oktober is het november geworden... hopelijk hebben we geluk en kunnen we al een beetje genieten van kerst in Disney!
Ik hoop dat het zaterdag 7 november mooi weer is. Dan zullen wij voor het eerst echt kerst meemaken in Disneyland en willen we alles proberen te zien. En we hebben maar 1 dag, want wij zijn er dan van 1 november en op zondag 8 november zullen we 's ochtends terug naar huis gaan.
Ik ben erg benieuwd!
Ik ben erg benieuwd!
- annita1975
- Member

- BerichtenCOLON 18
- GeregistreerdCOLON 11 Aug 2014, 12:49
Wij zijn erg nieuwsgierig naar de kerst merchandise van dit jaar. En met name of er ook een nieuwe kerstpuzzel zal zijn. vorig jaar is er geen nieuwe puzzel uitgebracht.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Ze zal er zijn! Weer terug in Frontierland!merlijntje1983 schreefCOLONIs Merida ook nog ergens te ontmoeten in november of is daar nog niets van bekend? Mijn dochtertje is er helemaal weg van.....

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Mickey’s Magical Christmas Lights is the new tree lighting ceremony on Town Square with Mickey, Minnie and Santa Claus
New Christmas backdrop for the photolocation of Mickey and Minnie at Front Lot
No new added scene and no change for Disney Dreams! of Christmas
New unit for the Disney's Christmas Parade named Winnie's Christmas Post Bag (but finally without a new float, canceled for this year)
Royal Christmas Wishes is a new happening on Royal Castle Stage with many Disney princesses & princes, with many dancers on stage
Bron: DisneylandBerryMeet'n'greet with Winnie the Pooh or Thumper & Miss Bunny at Casey's Corner for Christmas

De puzzel die ik deze week in de winkels zag is volgens mij nog dezelfde als ik me het goed herinner van vorig jaar.annita1975 schreefCOLONWij zijn erg nieuwsgierig naar de kerst merchandise van dit jaar. En met name of er ook een nieuwe kerstpuzzel zal zijn. vorig jaar is er geen nieuwe puzzel uitgebracht.