Algemeen Kerst 2015 in Disneyland Paris

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Sally
Member
Member
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 16:12

Gaat volgens mij weer een mooi seizoen worden. Heb er zooooo veel zin in.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Hoop zo dat mijn man vrij kan krijgen in december
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Ik heb er ook heeel veel zin in.. Wij gaan hoogstwaarschijnlijk met nieuwjaar!
''for to have faith, is to have wings..''
Gebruikers-avatar
Maritinwonderland
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2015, 10:06

Ik zag dat het park op maandag 30 november tot 20.00 uur geopend is, zou dit iets zeggen over het hele kerstseizoen? Zou wel fijn zijn als het niet al om 19.00 uur dicht is.. Iemand enig idee?
Gebruikers-avatar
Maritinwonderland
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2015, 10:06

Heb het al uitgevonden! Je kunt het al controleren zie ik nu..
danielle.dekker.714
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Aug 2014, 15:18

Ik ga voor het eerst met het kerstseizoen heen en ben erg nieuwsgierig wat ik kan verwachten heb natuurlijk youtube filmpjes gezien maar in het echt lijkt het me nog mooier jammer dat wel het treintje dicht is en ik alles moet gaan lopen nu wat erg moeilijk gaat met een zwakke knie....Naja we gaan er iets moois van maken kan niet wachten.....
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wat je kan verwachten ? Nog meer Disney magie !!!
In mijn ogen is er niets zo magish als de Disney Kerst .
Maar dat is uiteraard een persoonlijk gevoel hé.
Gebruikers-avatar
Talle
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 10:59

Wij gaan van 13 november tot 15 november. Dan is de kerstperiode toch al bezig of heb ik mij vergist? heb deze namelijk nog nooit meegemaakt. meetstal ga ik rond mijn verjaardag en deze valt in september. Maar aangezien er niemand mee kon in september of oktober is het november geworden... hopelijk hebben we geluk en kunnen we al een beetje genieten van kerst in Disney!
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ja de kerstperiode start officieel op 7 november, dus het is volop bezig als jullie gaan.
Gebruikers-avatar
Talle
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 10:59

Annet schreefCOLONJa de kerstperiode start officieel op 7 november, dus het is volop bezig als jullie gaan.
geweldig! kijk er echt naar uit! en ik heb 2 vrienden mee die nog nooit naar disney zijn geweest dus die gaan dan echt wel hun ogen opentrekken :)
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ik hoop dat het zaterdag 7 november mooi weer is. Dan zullen wij voor het eerst echt kerst meemaken in Disneyland en willen we alles proberen te zien. En we hebben maar 1 dag, want wij zijn er dan van 1 november en op zondag 8 november zullen we 's ochtends terug naar huis gaan.

Ik ben erg benieuwd!
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
annita1975
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2014, 12:49

Wij zijn erg nieuwsgierig naar de kerst merchandise van dit jaar. En met name of er ook een nieuwe kerstpuzzel zal zijn. vorig jaar is er geen nieuwe puzzel uitgebracht.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

merlijntje1983 schreefCOLONIs Merida ook nog ergens te ontmoeten in november of is daar nog niets van bekend? Mijn dochtertje is er helemaal weg van.....
Ze zal er zijn! Weer terug in Frontierland!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Mickey’s Magical Christmas Lights is the new tree lighting ceremony on Town Square with Mickey, Minnie and Santa Claus
New Christmas backdrop for the photolocation of Mickey and Minnie at Front Lot
No new added scene and no change for Disney Dreams! of Christmas
New unit for the Disney's Christmas Parade named Winnie's Christmas Post Bag (but finally without a new float, canceled for this year)
Royal Christmas Wishes is a new happening on Royal Castle Stage with many Disney princesses & princes, with many dancers on stage
Meet'n'greet with Winnie the Pooh or Thumper & Miss Bunny at Casey's Corner for Christmas
Bron: DisneylandBerry
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

annita1975 schreefCOLONWij zijn erg nieuwsgierig naar de kerst merchandise van dit jaar. En met name of er ook een nieuwe kerstpuzzel zal zijn. vorig jaar is er geen nieuwe puzzel uitgebracht.
De puzzel die ik deze week in de winkels zag is volgens mij nog dezelfde als ik me het goed herinner van vorig jaar.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar