Veel suvces met je audities.
Stel jezelf voor!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Welkom, leuke blog.
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom Denise en hopelijk zien we je ooit in DLP 
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

Welkom Denise en heel veel Disney plezier hier op Café Mickey .
- DeniseJoanne
- Member

Lief! Dankjewel allemaal!
- Miss Ariel
- Member

Welkom!
ik ga je blog zeker eens lezen en hoop dat je Disney droom werkelijkheid mag worden
ik ga je blog zeker eens lezen en hoop dat je Disney droom werkelijkheid mag worden
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Fruitontbijt
- Member

Hallo allemaal,
Ik kijk al een paar weken hier rond, maar was nog steeds vergeten om me voor te stellen.
Mijn naam is Marie-José, ben 48 jaar en sinds kort de trotse bezitter van een Fantasy jaarkaart.
Samen met mijn dochter, Alicia 20 jaar, hebben we een beetje het Disney-virus overgenomen van onze zeer enthousiaste Disneyfan overburen.
Onze dochter is helemaal fan van Stitch en zijn familieleden. Daarom heten onze poezen natuurlijk ook Lilo en Stitch... hihi.
Zelf ben ik helemaal weg van Winnie de Pooh en in het bijzonder van Lollifant
Ons eerste bezoek aan DLP is ergens in mei 2012 geweest.
Nu hebben we in augustus, 4 dagen heerlijk genoten van al die Disney pret en staat het volgende bezoekje gepland in de herfstvakantie om van het Halloween spektakel te genieten.
En we hopen ook nog ergens in de kerstperiode een bezoekje te brengen.
Dus er staat voorlopig genoeg op de planning....
Groetjes ... Alicia en Marie-José
Ik kijk al een paar weken hier rond, maar was nog steeds vergeten om me voor te stellen.
Mijn naam is Marie-José, ben 48 jaar en sinds kort de trotse bezitter van een Fantasy jaarkaart.
Samen met mijn dochter, Alicia 20 jaar, hebben we een beetje het Disney-virus overgenomen van onze zeer enthousiaste Disneyfan overburen.
Onze dochter is helemaal fan van Stitch en zijn familieleden. Daarom heten onze poezen natuurlijk ook Lilo en Stitch... hihi.
Zelf ben ik helemaal weg van Winnie de Pooh en in het bijzonder van Lollifant
Ons eerste bezoek aan DLP is ergens in mei 2012 geweest.
Nu hebben we in augustus, 4 dagen heerlijk genoten van al die Disney pret en staat het volgende bezoekje gepland in de herfstvakantie om van het Halloween spektakel te genieten.
En we hopen ook nog ergens in de kerstperiode een bezoekje te brengen.
Dus er staat voorlopig genoeg op de planning....
Groetjes ... Alicia en Marie-José
- D-Tekenaar
- Member

Wekom Fruitontbijt !
Ik wens je heel veel Disney plezier op Café Mickey
Ik wens je heel veel Disney plezier op Café Mickey
Welkom op Café Mickey, Fruitontbijt! 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- Tinkerbelletje
- Member

Welkom & veel Disney plezier op dit gezellige forum!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Eigenlijk was het meer mijn bedoeling om hier mee te lezen en niet te posten, maar voordat ik het zelf doorhad, raadde ik mee waar Mickey is.
Naja, dan ook maar even voorstellen, toch??
Ik ben dus Iejoortje. Op een ander forum ben ik al bekend (berucht??) onder deze naam. Voor degene die me niet kennen even kort:
Ik ben Cynthia, 38 jaar en woonachtig in omgeving Rotterdam. Getrouwd en moeder van 2 prachtige zoons van 15 en 13 jaar . Ik ben thuismoeder, ZZP-er in de zorg, mantelzorger, plak er maar een etiketje op.
Maar het komt er op neer dat ik full-time voor mijn zoon van bijna 16 jaar zorg die autisme, epilepsie, verstandelijke beperking en wat gedragsproblematiek heeft. We staan wel op een punt waarop er een hoop gaat veranderen, want de zorg is er voor aangevraagd en in oktober zal mijn zoon gaan starten op dagbesteding met 1 dag in de week. Hij zal dan ook op de wachtlijst gaan voor een woonplekje en de bedoeling is dan dat hij binnen nu en 2 jaar "uit huis" zal gaan. Heel spannend om diverse redenen!!
En Disney-freak natuurlijk. Wat minder fanatiek Disneyland-ganger dan velen hier, maar dat maakt de liefde niet minder. Plannen in de toekomst: Volgend jaar wil mijn man de Disney-Run in Parijs gaan lopen en als we er dan toch zijn, loop ik de 5 km ook maar effe mee.
En als zoonlief "uit huis" is, willen we (althans, ik eigenlijk) naar DisneyWorld toe. Al jarenlang een droom van me!!
Nog vragen?? Roept u maar!!
Ow, en ook vragen over zorg/beperkingen van zoons/enz mag hoor.
Liever vragen en weten dan roddelen en raden. 
Ik ben dus Iejoortje. Op een ander forum ben ik al bekend (berucht??) onder deze naam. Voor degene die me niet kennen even kort:
Ik ben Cynthia, 38 jaar en woonachtig in omgeving Rotterdam. Getrouwd en moeder van 2 prachtige zoons van 15 en 13 jaar . Ik ben thuismoeder, ZZP-er in de zorg, mantelzorger, plak er maar een etiketje op.
En Disney-freak natuurlijk. Wat minder fanatiek Disneyland-ganger dan velen hier, maar dat maakt de liefde niet minder. Plannen in de toekomst: Volgend jaar wil mijn man de Disney-Run in Parijs gaan lopen en als we er dan toch zijn, loop ik de 5 km ook maar effe mee.
Nog vragen?? Roept u maar!!
Ow, en ook vragen over zorg/beperkingen van zoons/enz mag hoor.
- D-Tekenaar
- Member

Welkom Iejoortje .
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey !
Ken je de filmpjes van Tommy des Brisay ?
Hij heeft ook Autisme ! En heeft echt prachtige Disney vlogs op You Tube.
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey !
Ken je de filmpjes van Tommy des Brisay ?
Hij heeft ook Autisme ! En heeft echt prachtige Disney vlogs op You Tube.
- Tinkerbelletje
- Member

Welkom Iejoortje! Gezellig je ook op Café Mickey te zien 
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Welkom op Café Mickey, Iejoortje!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier