Wij zijn afgelopen september geweest, 3 dagen Park-to-Parkticket, voor omgerekend €158,- p.p.
De tickets hebben we overigens daar gekocht via het bedrijf waar we onze villacodes hebben gehaald.
De reden dat wij wilden gaan was dat Diagon Alley af zou zijn, en de Hogwarts Express. En ik als HP-fan wilde dat graag zien.
Het was niet druk, maar dat is de tijd van het jaar. September is een laagseizoen. We hadden dan ook wachtrijen van 5, 10 of 15 minuten.
Wij vonden de parken fantastisch. We zijn reeds eerder in Universal Studio’s Hollywood geweest, en dat viel toen een beetje tegen.
Maar deze parken waren echt TOP. We hebben ons drie dagen lang echt prima vermaakt, en genoten van de attracties.
Toffe achtbanen, met daarbij behorende (GRATIS) kluisjes om je spullen in op te bergen (alleen bij de waterattracties hebben we betaald)
Gewoon over het algemeen genomen superleuke attracties.
Hogsmeade en Diagon Alley zijn perfect, tot in detail, en ik heb daar echt genoten van alles.
Van ieder Butterbeertje, tot aan de winkel van de Weasleytweeling.
Mijn all time favo ride is toch echt The Forbidden Journey, die staat op één, en blijft daar staan, op de voet gevolgd door Escape from Gringotts.
We hebben genoten van de parken, en de vriendelijkheid van de mensen, en wij vonden het park (zeker Islands of Adventure) erg gezellig.
Zie voor meer info:
http://suuslaban.blogspot.com