Met dit weer zonder airco is niet te doen. Dan zou ik ook zwaar geïrriteerd zijn. Zeker wanneer het hotel zo slecht z'n best doet.
Als ik het zo hoor is het geen optie voor ons. Ik zou binnen een paar minuten ruzie hebben daar

Bij ons was de manager er wel maar kwam niet van kantoor af liet gewoon iemand wat in opleiding was het woord iedere keer doen, we hebben ook tegen haar gezegd dat we het zeer triest vonden dat zij het moest op knappen.Fantillusion schreefCOLONO ja, zo'n bed hadden wij inderdaad ook, hoewel we met 3 volwassenen waren.. (En het hotel toch ook kamers met 2 2persoonsbedden heeft met dezelfde faciliteiten volgens internet, dus snap niet waarom dat duurder zou zijn?) wij zijn wel in de kamer gebleven want de derde persoon was niet heel groot dus was net te doen.
@ rolo: we hebben inderdaad wel een beetje ruzie gemaakt maar op dat moment was er ook geen manager ofzo aanwezig. Toen we weggingen hadden we te weinig puf om weer ruzie te maken :p

ElsV schreefCOLONEven een vraagje? Ik reserveerde voor het eerst via de site van het hotel,nu is mijn vraag of ik de mail die ik kreeg moet afprinten of kan ik hem gewoon op mijn gsm laten zien bij aankomst?
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk