Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
Joyce_Belle
Member
Member

ElsV schreef:
Sabina schreef:Heeft iemand een idee wanneer de sale/solden in januari 2016 plaats vind?
Ja, ik weet het ben er vroeg bij aangezien de zomersale nog moet beginnen. Wij zijn er vanaf 11 januari en het zou leuk zijn de sale mee te pikken :D
Van 6januari tot 16 februari zijn er solden in Frankrijk !
Wintersolden beginnen later dan in België , de zomersolden starten meestal een week vroeger!
Dat zou super zijn, als de solden op 6 januari begint! Wij zijn er namelijk tot en met 7 januari. :yes:
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Brina
Member
Member

Hopelijk zet ik dit in het juiste topic maar wie kan er wat meer vertellen over de Disney Hotel FASTPASS?
wij willen naar sequoia lodge en dan de golden forest kamer nemen. daar zit die fastpass bij maar wat kan je er nou extra mee? net zoals de vip fast pass? maar dan niet tussen 1 en 4 uur? of kan je gewoon een extra fast pass halen naast je eigen kaartje. Hopelijk kan iemand het me uitleggen want kan er niet veel over vinden
rolo
Member
Member

De hotel Fastpass is al een fastpass kaartje opzich. (je hoeft hiervoor geen kaartje meer uit de automaat halen)
Volgens mij krijg je 1 hotel fastpass per persoon per dag. Deze kun je eenmalig gebruiken bij elke attractie met fastpass.
Alleen zijn ze niet te gebruiken tussen 13.00u en 16.00u.
Afbeelding
Brina
Member
Member

Ow oke dus als ik goed begrijp kan je gewoon in de fast pass rij gaan staan. Behalve tussen 1 en 4 en dat kan maar 1x per attractie die gebruik maken van fast pass
rolo
Member
Member

Er staat wel een datum op, dus de pass is alleen geldig op die dag.
Echter hadden wij geluk met de cm's die bij de fastpass rij stonden. Die accepteerden ook de kaarten waar de datum van de dag ervoor op stond. Wij hebben ze alleen voor Buzz gebruikt...
Afbeelding
Ona1991
Member
Member

Je moet de fastpass bij de GFC receptie laten afstempelen de dag dat hij geldig is, als je hem op een andere dag wil gebruiken. Zij zetten er dan een stempel op en dan mag je hem de dag nadien gebruiken als je dat wil.
Afbeelding
rolo
Member
Member

@Ona1991
Thanx! Dat wist ik niet. Goed om te weten voor de volgende keer ;)
Afbeelding
Ona1991
Member
Member

Inderdaad want normaal nemen ze hem zonder stempel niet meer aan hoor, dus jullie hebben geluk gehad dat ze dat bij jullie nog wel gedaan hebben.
Wij zijn van do-za geweest toen dus ik had al zo'n vermoeden dat die passen veel beter zouden dienen op zaterdag dus bij de receptie gelijk gevraagd of ze die niet allemaal op dezelfde datum kon zetten en toen vertelden ze me dat ik gewoon 's avonds ff mocht langskomen met de ongebruikte passen en dat ze ze dan zou afstempelen. Was heel handig want wij hebben ze uiteindelijk dus allemaal op de laatste en drukste dag kunnen gebruiken. :)
Afbeelding
Tabi
Member
Member

Hallo,
Ik heb gezocht en niet gevonden
Ik zou graag willen weten of je met je shareholderskorting nog extra korting krijgt op je boeking met en actie van disney zelf :)
Ik zou het graag opzoeken op de shareholderssite maar ook daar heb ik een vraagje over:
Ik krijg steeds dat die site niet meer bestaat :?
Heeft er iemand een idee of er een nieuwe is??
Alvast bedankt!!
Ona1991
Member
Member

Neen die krijg je niet voor zover ik weet. het is OF de kortingsactie die loopt, OF de shareholderskorting.
Afbeelding
Tabi
Member
Member

Is idd logisch!!
Had hier iets gelezen over korting met shareholder en dan nog eens korting met jaarkaart
maar dat is dan wss nog iets anders:)
Maar als je je ogen openhoudt kan je altijd een koopje doen :lol:
Bedankt voor het snelle antwoord!!
Iejoortje
Member
Member

Wat wel bestaat is dat je bij aanschaf van 5 jaarkaarten in 1 familie en de familiekorting krijgt en de Shareholderskorting.
Maar bij mijn weten zijn dat de enige 2 kortingen die wel cumuleerbaar zijn.
Tigerlily
Member
Member

Iemand enig idee of deze handschoenen nog te verkrijgen zijn in het park ? Want ben de mijne verloren en wil ze zo graag terug :( Afbeelding
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Myriam23
Member
Member

Tigerlily schreef:Iemand enig idee of deze handschoenen nog te verkrijgen zijn in het park ? Want ben de mijne verloren en wil ze zo graag terug :( Afbeelding

Ik dacht van wel.
Maar durf niet met 100% zekerheid te zeggen.
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Mouseketeer
Member
Member

Tigerlily schreef:Iemand enig idee of deze handschoenen nog te verkrijgen zijn in het park ? Want ben de mijne verloren en wil ze zo graag terug :(
Ja hoor! Twee weken geleden nog in Emporium gezien!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praktische & Algemene Informatie - Disneyland Paris”