Dat zou super zijn, als de solden op 6 januari begint! Wij zijn er namelijk tot en met 7 januari.ElsV schreef:Van 6januari tot 16 februari zijn er solden in Frankrijk !Sabina schreef:Heeft iemand een idee wanneer de sale/solden in januari 2016 plaats vind?
Ja, ik weet het ben er vroeg bij aangezien de zomersale nog moet beginnen. Wij zijn er vanaf 11 januari en het zou leuk zijn de sale mee te pikken
Wintersolden beginnen later dan in België , de zomersolden starten meestal een week vroeger!
Algemeen Vragen Topic
- Joyce_Belle
- Member

[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Hopelijk zet ik dit in het juiste topic maar wie kan er wat meer vertellen over de Disney Hotel FASTPASS?
wij willen naar sequoia lodge en dan de golden forest kamer nemen. daar zit die fastpass bij maar wat kan je er nou extra mee? net zoals de vip fast pass? maar dan niet tussen 1 en 4 uur? of kan je gewoon een extra fast pass halen naast je eigen kaartje. Hopelijk kan iemand het me uitleggen want kan er niet veel over vinden
wij willen naar sequoia lodge en dan de golden forest kamer nemen. daar zit die fastpass bij maar wat kan je er nou extra mee? net zoals de vip fast pass? maar dan niet tussen 1 en 4 uur? of kan je gewoon een extra fast pass halen naast je eigen kaartje. Hopelijk kan iemand het me uitleggen want kan er niet veel over vinden
Inderdaad want normaal nemen ze hem zonder stempel niet meer aan hoor, dus jullie hebben geluk gehad dat ze dat bij jullie nog wel gedaan hebben.
Wij zijn van do-za geweest toen dus ik had al zo'n vermoeden dat die passen veel beter zouden dienen op zaterdag dus bij de receptie gelijk gevraagd of ze die niet allemaal op dezelfde datum kon zetten en toen vertelden ze me dat ik gewoon 's avonds ff mocht langskomen met de ongebruikte passen en dat ze ze dan zou afstempelen. Was heel handig want wij hebben ze uiteindelijk dus allemaal op de laatste en drukste dag kunnen gebruiken.
Wij zijn van do-za geweest toen dus ik had al zo'n vermoeden dat die passen veel beter zouden dienen op zaterdag dus bij de receptie gelijk gevraagd of ze die niet allemaal op dezelfde datum kon zetten en toen vertelden ze me dat ik gewoon 's avonds ff mocht langskomen met de ongebruikte passen en dat ze ze dan zou afstempelen. Was heel handig want wij hebben ze uiteindelijk dus allemaal op de laatste en drukste dag kunnen gebruiken.

Hallo,
Ik heb gezocht en niet gevonden
Ik zou graag willen weten of je met je shareholderskorting nog extra korting krijgt op je boeking met en actie van disney zelf
Ik zou het graag opzoeken op de shareholderssite maar ook daar heb ik een vraagje over:
Ik krijg steeds dat die site niet meer bestaat
Heeft er iemand een idee of er een nieuwe is??
Alvast bedankt!!
Ik heb gezocht en niet gevonden
Ik zou graag willen weten of je met je shareholderskorting nog extra korting krijgt op je boeking met en actie van disney zelf
Ik zou het graag opzoeken op de shareholderssite maar ook daar heb ik een vraagje over:
Ik krijg steeds dat die site niet meer bestaat
Heeft er iemand een idee of er een nieuwe is??
Alvast bedankt!!
Is idd logisch!!
Had hier iets gelezen over korting met shareholder en dan nog eens korting met jaarkaart
maar dat is dan wss nog iets anders:)
Maar als je je ogen openhoudt kan je altijd een koopje doen
Bedankt voor het snelle antwoord!!
Had hier iets gelezen over korting met shareholder en dan nog eens korting met jaarkaart
maar dat is dan wss nog iets anders:)
Maar als je je ogen openhoudt kan je altijd een koopje doen
Bedankt voor het snelle antwoord!!
Tigerlily schreef:Iemand enig idee of deze handschoenen nog te verkrijgen zijn in het park ? Want ben de mijne verloren en wil ze zo graag terug![]()
Ik dacht van wel.
Maar durf niet met 100% zekerheid te zeggen.
It's kind of fun to do the impossible

- Mouseketeer
- Member

Ja hoor! Twee weken geleden nog in Emporium gezien!Tigerlily schreef:Iemand enig idee of deze handschoenen nog te verkrijgen zijn in het park ? Want ben de mijne verloren en wil ze zo graag terug![]()