Algemeen Disneyland Paris Halloween 2015

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
disneline
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2014, 16:10

Ik kijk zoooo uit naar het Halloween seizoen!
Jammer dat de promenade weg gaat. Maar ach, we krijgen er iets nieuws voor terug! Ik ben heel benieuwd naar 'it's good to be bad with the Disney villains'!!
Have courage and be kind
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

ik ook! echt aftellen, nog 16 nachtjes slapen!!
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Nieuwe meet 'n greet kostuums voor Mickey (in Frontierland) en Minnie (Casey's Corner)!

Afbeelding

Bron: DisneylandBerry
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Oh ik wil echt een foto met Mickey in dit kostuum !
Maar eerst zorgen dat ik de twee ontbrekende Villains Dr Facilier en de Old Hag vastrijg :D

Duim voor mij !
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Entertainment programma voor Halloween dit jaar.

Afbeelding

Bron: ED92
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vandaag is Halloween in Disneyland Paris nog zo populair bij de gasten als toen ze het in 1997 voor de eerste keer Halloween in het park hadden .het is nu het 18de jaar dat dat het festival door gaat . En de teams achter het festival hebben dit jaar extra hun best gedaan voor er een onvergetelijke feest van te maken . Dit jaar zullen alle gasten vanaf 1 Oktober kunnen genieten van geestig leuke avonturen in het park,de winkels en en zelfs de restaurants .

Afbeelding

Vorig jaar ontpopte er zich een reuze doornen struik op de Courtyard van Fantasyland .
Het idee kwam van designer Jérôme Picoche en werd succesvol gemaakt door het Show Decoration Workshop team onder leiding van Axelle Vié . Aan de hand van de film Doornroosje en Maleficent creëerde Axelle Vié en haar team een spook achtige doornen struik met eronder een heel technisch systeem met onder andere een led lichtjes systeem . Stéphanie Barzic en Michaël Bouaziz werkte aan het prototype van de sculpture en dit jaar komen er nog meer doornen want ook Royal Castle Stage zal volgroeid zijn met de gevaarlijk enge begroeiing .

Afbeelding

Disneyland Paris heeft de juiste ingrediënten voor een mooie show te maken . En ook in de keukens van de vele restaura tezen ze raad met deze ingrediënten . Want het eten in Main Street U.S.A krijgt dit jaar ook een Halloween tintje en gasten van de Lucky Nugget Saloon [/b] zullen kunnen genieten van een speciale Halloween menu . En dat je niet alleen Halloween kan gebruiken voor je fruitige versiering laat de groenten en fruit kunstenaar Cyrille Soreau zien op alle buffetten het hele jaar door . En ondanks dat Cyrille Soreau bekend staat voor zijn prachtige versieringen in alle soorten van fruit en groenten zal hij dit jaar toch de pompoen het meest gebruiken voor zijn kunstwerken . Gasten kunnen hem aan de voet van de Lucky Nugget Saloon aan het werk zien .

Afbeelding

Met nog maar een paar dagen te gaan voor de 1ste Oktober kan manager Emmanuel Lenormand zijn geluk niet verbergen.
De doornen struiken aan Royal Castle Stage waar gasten hun favoriete Disney Villains ontmoeten , Mickey’s Halloween Celebration die groeit , En het fijt dat de Halloween sfeer overal zal zijn dankzij de teams . zo zullen de gasten knuffels kunnen kopen van Mickey en Minnie in hun nieuwste Halloween kostuums die ze ook tijdens de meets zullen dragen . Emmanuel Lenormand kan dus ook niet wachten om de reacties te zien op de gasten hun gezicht .

Bron Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Mouseketeer melde het vrijdag al, dat Mickey en Minnie nieuwe kostuums krijgen.
Hier de eerste foto van Mickey & Minnie met hun splinternieuw Halloween kostuum.

Afbeelding

Bron: Disneyland Paris Live
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 19:02

Ben toch benieuwd wat de Soirée gaat geven. Vorig jaar vond ik hem in alle geval al verbeterd tov de vorige seizoenen ;-) ! Hopelijk wordt deze positieve lijn aangehouden en gaan we een spooktaculaire avond tegemoet :-) !
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Noppe77 schreefCOLONBen toch benieuwd wat de Soirée gaat geven. Vorig jaar vond ik hem in alle geval al verbeterd tov de vorige seizoenen ;-) ! Hopelijk wordt deze positieve lijn aangehouden en gaan we een spooktaculaire avond tegemoet :-) !
Als je er vorig jaar was, dan weet je al hoe het dit jaar gaat zijn.
Want het wordt vrijwel identiek aan vorig jaar.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wat mogen we verwachten???

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Afgelopen zaterdag hebben ze persfoto's van Malafide gemaakt, wij waren er toevallig bij! Ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Café Mickey is vandaag live bij de start van het spooktastische halloween seizoen! Kijk op onze Facebook of Twitter pagina

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140

Mouseketeer schreefCOLON
Noppe77 schreefCOLONBen toch benieuwd wat de Soirée gaat geven. Vorig jaar vond ik hem in alle geval al verbeterd tov de vorige seizoenen ;-) ! Hopelijk wordt deze positieve lijn aangehouden en gaan we een spooktaculaire avond tegemoet :-) !
Als je er vorig jaar was, dan weet je al hoe het dit jaar gaat zijn.
Want het wordt vrijwel identiek aan vorig jaar.
Daar kan ik me alvast in vinden ;-) ! Kijk er al naar uit :goofy: !!
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Live uit dlp Happy Halloween

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140

Ziet er goed uit, bedankt voor de leuke foto's :thumbs:
Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar