Algemene Info Aandelen

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

PeterPan1 schreefCOLONIk heb sinds vorige week twee regels over stock dividend gekregen bij Binck. Hebben jullie dat ook? Iemand hier meer info over? :)
Bij mij zijn deze er ook gekomen... weet ook niet goed wat het is. Maar je kan altijd eens naar Binck bellen ze zullen het graag vertellen hoor.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Prins Adam schreefCOLON
PeterPan1 schreefCOLONIk heb sinds vorige week twee regels over stock dividend gekregen bij Binck. Hebben jullie dat ook? Iemand hier meer info over? :)
Bij mij zijn deze er ook gekomen... weet ook niet goed wat het is. Maar je kan altijd eens naar Binck bellen ze zullen het graag vertellen hoor.
Heb ze een mailtje gestuurd vandaag. Ze komen er eind deze week op terug. Volgens mij weten zij het ook niet direct :p
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tabi
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2014, 11:53

Ik probeer mijn shareholderspasspas te verlengen maar met de link van de site krijg ik steeds een error melding:(
Is er misschien een nieuwe site??
Gebruikers-avatar
PeterEs
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2014, 19:49

Tabi schreefCOLONIk probeer mijn shareholderspasspas te verlengen maar met de link van de site krijg ik steeds een error melding:(
Is er misschien een nieuwe site??
Heb je het geprobeerd vanuit je Personal Space geprobeerd?

Ik heb mijn membership in Juli al verlengd, maar nog steeds geen pasje binnen :cry: Al diverse keren gemailt, maar het duurt erg lang voordat er reacties komen. Heb het idee dat men niet echt meewerkend is...

Hebben jullie vandaag ook een e-mail gehad over de "LAUNCH OF THE ANTI DILUTION MECHANISM"? Ik weet niet zo goed waar dit over gaat...
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 19:02

Bij mijn weten is de verlengingen van bestaande en nieuwe Shareholders opgeschort tot de afronding van de ganse hetkapitalisatie.

Het "anti dilution mechanism" is de laatste stap in het ganse proces vd herkapitalisatie, waar - onder voorwaarden - bestaande Shareholders hun aandelen kunnen verkopen aan TWDC.

Veel moeilijke woorden dus en 't is me ook niet100% duidelijk, maar bij twijfel kan je altijd raad vragen aan je financiële instelling ;-)
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
rosa
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 11:31

Noppe77 schreefCOLONBij mijn weten is de verlengingen van bestaande en nieuwe Shareholders opgeschort tot de afronding van de ganse hetkapitalisatie.

Het "anti dilution mechanism" is de laatste stap in het ganse proces vd herkapitalisatie, waar - onder voorwaarden - bestaande Shareholders hun aandelen kunnen verkopen aan TWDC.

Veel moeilijke woorden dus en 't is me ook niet100% duidelijk, maar bij twijfel kan je altijd raad vragen aan je financiële instelling ;-)
Dat zou mooi zijn dan als de verlengingen opgeschort worden. De mijne kan ik ook verlengen volgende maand. Als dit niet lukt scheelt me toch 15% op nieuwe jaarkaarten.
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140

Da's toch de info die ik doorkreeg tijdens één vd laatste "Tables rondes" vd Shareholders Club ...

Inderdaad wel jammer voor diegenen die nu moeten verlengen :-(
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
rosa
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 11:31

Noppe77 schreefCOLONDa's toch de info die ik doorkreeg tijdens één vd laatste "Tables rondes" vd Shareholders Club ...

Inderdaad wel jammer voor diegenen die nu moeten verlengen :-(
Zal het toch gaan proberen en anders neem ik n uitdraai mee van de aandelen misschien als ik het laat zien bij salon mickey...
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Als ik het zo lees, krijg ik een gevoel dat ze de hele shareholdersclub langzaam laten doodbloeden.... Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140

@ Iejoortje: vrees dat dit inderdaad de bedoeling zal zijn, zeker op langere termijn. De Shareholders Club is nu éénmaal iets exclusiefs voor DLP, tevens omdat andere parken gewoon in de aandelenmarkt van TWDC zitten ;-) . Zou het ook zeer jammer vinden om de Club te zien verdwijnen, want ben er nu toch al vele jaren lid van en vond dit zeer interessant (ook het financiële gedeelte, niet enkel de voordelen ;-) )

Maar eens TWDC alle (of zo goed als) aandelen in haar bezit heeft, dan vrees ik dat ze gewoon het aandeel van EDL gaan schrappen ... :-(
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Mijn kaart verviel 08/15 en ik heb deze in juli zonder problemen kunnen verlengen en heb ook heel snel de nieuwe aangekregen.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140

Angel007 schreefCOLONMijn kaart verviel 08/15 en ik heb deze in juli zonder problemen kunnen verlengen en heb ook heel snel de nieuwe aangekregen.
Dan ben jij toch echt één van de weinige gelukkigen (afgaande op de vele commentaren van anderen) ;-)

Maar des te beter voor u uiteraard :thumbs:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Helemaal laten doodbloeden zal niet zo gemaķelijk zijn omdat de beursgang een element was die de franse overheid had opgedrongen;daarmee dat twdc geen complete eigenaar kan zijn van dlp
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140

Het wordt afwachten en het is nog steeds enorm koffiedik kijken wat er nu met de Shareholders Club gaat gebeuren (en als ze blijft bestaan; wat de nieuwe voorwaarden gaan zijn om toe te treden / te verlengen) ...

Voor mij mag hij in alle geval blijven, heb er leuke ervaringen meet met de Club, op veel domeinen :-) !
Afbeelding
Afbeelding
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

disneyzot schreefCOLONHelemaal laten doodbloeden zal niet zo gemaķelijk zijn omdat de beursgang een element was die de franse overheid had opgedrongen;daarmee dat twdc geen complete eigenaar kan zijn van dlp
De beursgang zal ook niet zomaar stoppen, maar de Shareholders Club kunnen ze wel laten doodbloeden/stopzetten. ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar