Weet iemand ook of de meet en greet met anna en elsa ook dit jaar georganiseerd wordt?
En hoe laat de speciale veronica avond begint?
Veronica Disney Event
- xxRolindexx
- Member

- BerichtenCOLON 83
- GeregistreerdCOLON 28 Sep 2014, 18:50
Ja ook weer Anna en Elsa dacht ik
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
aan diegene die gaan : alvast magisch veel plezier!!!
en laat natuurlijk weten hoe het was
en laat natuurlijk weten hoe het was
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
geboekt via oad? Dan zal het hen eens moeten vragen denk ik...Annie24 schreefCOLONIk heb vanmorgen de reisbescheiden ontvangen.
Ik las hier iets over 10% korting, maar kan dat niet terugvinden in de stukken die ik vanmorgen heb ontvangen. Wel kortingvouchers voor wat andere dingen....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
Nog maar 8 daagjes XD heb er weer zin in.
over die korting voucher van 10% korting bij een winkel die was van vorig jaar. dit jaar heb ik die er niet bij zien staan. alleen korting vouchers voor planet hollywood en earl of sandwich.
over die korting voucher van 10% korting bij een winkel die was van vorig jaar. dit jaar heb ik die er niet bij zien staan. alleen korting vouchers voor planet hollywood en earl of sandwich.
Second star to the right and straight on until morning,
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
Hallo allemaal.
Het veronica disney event keert terug.
Voor de gene die vorig jaar dit event zo leuk vonden en nog een keer willen gaan . Maar het is ook vanuit mij een aanrader om een keer dit te doen.
de informatie
Speciaal voor Veronica Magazine-lezers heeft Disneyland® Paris een magisch 3-daags arrangement samengesteld van vrijdag 18 t/m zondag 20 november 2016. Op zaterdag 19 november opent het Walt Disney Studios® Park 's avonds exclusief haar poorten voor Veronica Magazine-lezers!
Arrangementen zijn inclusief:
- 2 overnachtingen in een Disney Hotel
- 2x continentaal ontbijt in het hotel of ontbijtpakket bij Disney's Davy Crockett Ranch
- 3 dagen onbeperkt toegang tot beide Disney®-parken
- toegang tot de exclusieve avondopenstelling van het Walt Disney Studios Park
Dinnershow
Maak je verblijf nog magischer tijdens Disney’s grootste dinnershow! Als Veronica Magazine-lezer beleef je Buffalo Bill’s Wild West Show, met Mickey en zijn vrienden, extra voordelig. Indien je vooraf boekt, ontvang je namelijk 20% korting op de prijzen ter plaatse voor de shows op vrijdagavond.
Bus
Voor slechts €50 per volwassene boek je er een busarrangement bij. Kinderen van 3 t/m 11 jaar betalen €25.
Boeken
Wil je dit unieke arrangement boeken? Ga naar oad.nl/veronica voor meer info of bel 0547-284488 (optie 1: nieuwe boeking, vervolgens optie 3).
Het veronica disney event keert terug.
Voor de gene die vorig jaar dit event zo leuk vonden en nog een keer willen gaan . Maar het is ook vanuit mij een aanrader om een keer dit te doen.
de informatie
Speciaal voor Veronica Magazine-lezers heeft Disneyland® Paris een magisch 3-daags arrangement samengesteld van vrijdag 18 t/m zondag 20 november 2016. Op zaterdag 19 november opent het Walt Disney Studios® Park 's avonds exclusief haar poorten voor Veronica Magazine-lezers!
Arrangementen zijn inclusief:
- 2 overnachtingen in een Disney Hotel
- 2x continentaal ontbijt in het hotel of ontbijtpakket bij Disney's Davy Crockett Ranch
- 3 dagen onbeperkt toegang tot beide Disney®-parken
- toegang tot de exclusieve avondopenstelling van het Walt Disney Studios Park
Dinnershow
Maak je verblijf nog magischer tijdens Disney’s grootste dinnershow! Als Veronica Magazine-lezer beleef je Buffalo Bill’s Wild West Show, met Mickey en zijn vrienden, extra voordelig. Indien je vooraf boekt, ontvang je namelijk 20% korting op de prijzen ter plaatse voor de shows op vrijdagavond.
Bus
Voor slechts €50 per volwassene boek je er een busarrangement bij. Kinderen van 3 t/m 11 jaar betalen €25.
Boeken
Wil je dit unieke arrangement boeken? Ga naar oad.nl/veronica voor meer info of bel 0547-284488 (optie 1: nieuwe boeking, vervolgens optie 3).
-
Prinseszilla
- Member

- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON 06 Jan 2016, 23:24
Jaaa geboekt tnx Veronica
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Prinseszilla schreefCOLONJaaa geboekt tnx Veronica
Ik wou dat ik kon gaan
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
Ik ben de afgelopen 2 jaar mee geweest. Maar dit jaar niet. Ik vier als alles goed is 2 weken laten mijn verjaarda hoogstwaarschijnlijk daar.
Maar het is echt wel een keer leuk om te doen.
Maar het is echt wel een keer leuk om te doen.
- annita1975
- Member

- BerichtenCOLON 18
- GeregistreerdCOLON 11 Aug 2014, 12:49
zijn er ook meet and greets 's avonds in de studio's?
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
Vorig jaar waren er een paar zoals mickey.goofy en kabel en babbel die liepen door studio's.
Maar Anna en elsa kon je ook ontmoeten. Maar dit jaar hebben ze nog niks bekent gemaakt of er figuren rond lopen.
Maar Anna en elsa kon je ook ontmoeten. Maar dit jaar hebben ze nog niks bekent gemaakt of er figuren rond lopen.
- annita1975
- Member

- BerichtenCOLON 18
- GeregistreerdCOLON 11 Aug 2014, 12:49
dank je voor de info. zijn er trouwens veel attracties open in de studio's? we hebben even gekeken en vinden het toch wel een leuke betaalbare aanbieding.fairy tale schreefCOLONVorig jaar waren er een paar zoals mickey.goofy en kabel en babbel die liepen door studio's.