Bron: Passion DLP

Toen wij er in het weekend van 12 september waren was Pueblo in het weekend ook dicht, en was de plakaat van pintrading verdwenen. Ik city hall vertelde ze ons dat pueblo waarschijnlijk enkel nog opengaat voor evenementen.philipvdb schreef:Weet iemand of de villains van Cruella is uitgekomen en waar ze hem evt verkopen. Pueblo´s is blijkbaar door de week dicht. Harringtons is ook en bij emporium zijn ze al gaan vragen.

scuba-angelo schreef:Toen wij er in het weekend van 12 september waren was Pueblo in het weekend ook dicht, en was de plakaat van pintrading verdwenen. Ik city hall vertelde ze ons dat pueblo waarschijnlijk enkel nog opengaat voor evenementen.philipvdb schreef:Weet iemand of de villains van Cruella is uitgekomen en waar ze hem evt verkopen. Pueblo´s is blijkbaar door de week dicht. Harringtons is ook en bij emporium zijn ze al gaan vragen.

Iemand al eens naar dit soort events geweest? Wij zijn net aan een pin verslaving begonnen en zijn wel geïnteresseerd om hier naartoe te gaan. Is dit snel volzet? Wat gebeurd er precies allemaal? Wat wordt er van je verwacht als je hier naartoe gaat?yolayo schreef:Pinevent 12 december 2015

Waiting for the day we'll meet. 

ik heb die in de teacup en die is echt supercute!!BibiTotoLover schreef:Ik vind die hipster Mickey & Minnie echt geweldig!