Algemeen Disneyland Paris Halloween 2015
- DisneyGeek
- Member

Hallo iedereen. Ik ben benieuwd of iemand weet hoe laat de laatste bus op halloween nacht rijdt. Wij moeten namelijk naar bussy saint georges, maar zouden dolgraag tot het einde willen blijven. Wie kan mij helpen.
Hier ook nog maar eens, dan is het zeker overal terug te vinden:
Arthur schreef:Zoals beloofd in een ander topic, de treinen laat op de avond terug naar op 31 Oktober naar 'hotelwijken, zoals Val D, Bussy, en Torcy
Aanbod treinen voor middernacht vanaf 8 uur
Aanbod trein(en) na middernacht (dus effectief op 1 November)
Wat niet zo heel bekend (is maar zeker wel mogenlijk) is dat de station van de RER A lijn in prinipe 24 per dag bediend worden, tussen 0.30 en 4.00 rijden nachtbussen (Noctilien) en de tijden om dus in Val'D,Torcy, Bussy enz te komen zijn als volgt
Wie dus tot het einde wil blijven kan de bus van 1.30 nemen, je hebt hiervoor 1 Ticket T+ voor nodig van 1.80 E
- MermaidLagoon
- Member

Meet & Greet is inderdaad chaotisch, maar bij Guest Flow wordt er alles aan gedaan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen. Omdat de villains eerst een klein showtje opvoeren waarbij iedereen voor het podium opgesteld staat, is het onmogelijk om daarna in een paar seconden voor de meets rijen te vormen. De regel is nu dat iedereen zich achter de pompoen patches op de grond opstelt en dat de villain zelf de mensen uitkiest die op de foto mogen. Het is niet super ideaal, maar dat is (helaas) nu eenmaal het concept van de meet!
Tijdens het Halloweenseizoen in Disneyland Paris is Frontierland versiert met pompoenfiguren en andere halloweendecoratie. Daarnaast kun je Jack Skellington en Mickey Mouse ontmoeten. Speciaal voor Halloween heeft Mickey zijn mooiste halloweenkostuum aangetrokken. Verder is de fruit- en groentesculptuurartiest Cyril weer regelmatig aanwezig om de mooiste afbeeldingen in pompoenen te snijden. Dit alles vindt plaats onder de klanken van de speciale halloweenband welke door de dag heen diverse keren op het plein van Thunder Mesa te vinden is.
- Prins Adam
- Beheerder

Bedankt voor dit leuke filmpje Michel
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Het Halloweenseizoen van 2015 loopt bijna ten einde.
Volgend jaar is het Disney's Halloweenfestival van 1 oktober 2016 tot 2 november 2016!

Volgend jaar is het Disney's Halloweenfestival van 1 oktober 2016 tot 2 november 2016!

- Prins Adam
- Beheerder

Maak je eigen Halloween pompoen!

- Prins Adam
- Beheerder

[2015] Maleficent's Court Disneyland Paris Halloween

Ik weet niet zo goed in welk topic dit moet zetten..
Heeft iemand toevallig een filmpje gemaakt van de Halloween Parade, van 19 en / of 20 oktober 2015, met de achterste castmembers die het touw vasthouden? Ik heb van de 6 parades die er waren die dagen er 5 meegedanst achter hen. Ben al op youtube aan het kijken, maar daar kan ik tot nu toe geen filmpje van mijzelf vinden
Heeft iemand toevallig een filmpje gemaakt van de Halloween Parade, van 19 en / of 20 oktober 2015, met de achterste castmembers die het touw vasthouden? Ik heb van de 6 parades die er waren die dagen er 5 meegedanst achter hen. Ben al op youtube aan het kijken, maar daar kan ik tot nu toe geen filmpje van mijzelf vinden