Laatste aankopen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Iejoortje
Member
Member

Nog zo'n zelfde roos kopen en kaalplukken?? Is het in ieder geval precies dezelfde kleur. ;)
D-Tekenaar
Member
Member

Tigerlily schreef:Niet echt een 'aankoop', wel zelf in elkaar gestoken na veel gesnuffel tussen de diy's is het deze geworden omdat Beauty and the Beast mijn all time favorite is Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
Wauw die is echt mooi :thumbs:
JulieBogaerts1990
Member
Member

Deze heb ik vorig jaar ook inéén gestoken, en heb inderdaad dezelfde roos uiteengehaald voor losse blaadjes AfbeeldingAfbeelding
Tigerlily
Member
Member

Was ik van plan, maar het was de laatste roos :s Ze komt wel uit de Action, dus ik vermoed dat die wel zullen terugkeren.. Ik ga volgende week alvast nog eens kijken :) En die lichtjes erin zijn superleuk JulieBogaerts1990!
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Jaco
Member
Member

Wat een goed idee van die roos! :D

Die puzzel van B&tB is ook echt supermooi, zou hem inlijsten!
To infinity and beyond!
Tigerlily
Member
Member

Jaco schreef:Wat een goed idee van die roos! :D

Die puzzel van B&tB is ook echt supermooi, zou hem inlijsten!
Ja ik ben volop op zoek naar een gepaste kader, want mijn puzzel is 51x69cm en laat nu de standaardformaten van de kaders in de winkels 50x70cm zijn.. dus ik kom een cm tekort en weet niet of dat een probleem is natuurlijk. Er zit teveel werk in om hem niét in te kaderen haha :D
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
SanSan
Member
Member

Jess schreef:Afbeelding

Dit prachtige Traditions beeldje, via de webshop... Ga in januari weer naar Disney, wil ik nog een ander kopen... Iemand enig idee wat ze in dat beelden winkeltje kosten?
De Jim Shore beeldjes zijn allemaal enesco dus de prijzen moeten overal (normaal) gezien allemaal hetzelfde zijn.
"Ohana means family. Family means nobody gets left behind.... or forgotten."
Cynderella
Member
Member

4 knuffel Olafs in Disneyland, van de zomer waren ze iedere keer uitverkocht, moest dus een hele voorraad mee slepen.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
kizzy
Member
Member

Oooh zijn ze terug te koop die zomer olafs? Dan gaan we deze week op zoek [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
sanderz
Member
Member

Gisteren kwam deze binnen. Erg blij mee [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]Afbeelding

Sent from my iPad using Tapatalk
D-Tekenaar
Member
Member

sanderz schreef:Gisteren kwam deze binnen. Erg blij mee [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]Afbeelding

Sent from my iPad using Tapatalk

Wauw echte lp's !
Super mooie aankoop :yes:
Cynderella
Member
Member

kizzy schreef:Oooh zijn ze terug te koop die zomer olafs? Dan gaan we deze week op zoek [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Nee, enkel de gewone Olaf (en kerstOlaf natuurlijk gezien de komende periode). De zomer Olaf was ruim voldoende te koop toen ik er van de zomer was, de gewone echter niet!
Ze hadden ook nog de fantastische promo aanbieding dat wanneer je voor meer dan €20,- besteedde een grotere Olaf voor de helft van de prijs kreeg!
Afbeelding T/m 25-8-2018
kizzy
Member
Member

Toen wij in augustus er waren was de zomerolaf volledig uitverkocht, ik beklaagde het me al dat we ze in de lente niet gekocht hadden
calimero
Member
Member

Tigerlily schreef:Heb deze vorige week al binnengekregen maar wou hem pas posten als ie daadwerkelijk klaar was dus bij deze (als iemand tips heeft hoe je een puzzel inkaderd, zéér welkom) Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hij is schitterend!!

Er bestaat speciale puzzellijm van dacht ravensburger. Daarmee kan je de puzzel vastlijmen. En weet niet of er een hornbach bij je in de buurt is maar daar hebben ze ook lijstenmakerij. Die,lijsten vanalles in en maken ook de lijstenen evnt passpartouts op maat. En ze werken netjes, veel keuze uit lijsten.
Cynderella
Member
Member

kizzy schreef:Toen wij in augustus er waren was de zomerolaf volledig uitverkocht, ik beklaagde het me al dat we ze in de lente niet gekocht hadden
Zonde, volgend jaar Frozen Summer Fun? Dan zal die er toch weer zijn?
Afbeelding T/m 25-8-2018
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”