Café Mickey meeting Disneyland Parijs 1/11/15
Aaaah leek me leuk! Wij gaan het weekend ervoor sowieso en twijfelen nog over dit weekend... denk niet dat mn vriend dan weer wil haha
-
Kenneth meisters
- Member

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON 16 Nov 2014, 13:05
wij (3) zullen ook aanwezig om 11u voor het foto moment!!
kijken er al naar uit iedereen terug tezien !!!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Alvast welkom!Kenneth meisters schreefCOLONwij (3) zullen ook aanwezig om 11u voor het foto moment!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
dat wordt een magisch leuke foto 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
een beetje off-topic, maar is er toevallig iemand anders ook zo gek om de hardloop-schoenen mee te nemen?
begin dit jaar heb ik de halve cirkel gerend rond disney, nu wil ik de (perfecte) hele cirkel rond Disney gaan rennen. volgens afstandmeten.nl is dat zo'n 10 kilometer. er ligt trouwens niet overal fiets/loop pad. een aantal stukken gaan gewoon door de berm / door het gras.
geef maar een seintje als je zin hebt. lijkt me leuk om deze cirkel met iemand samen te rennen.
begin dit jaar heb ik de halve cirkel gerend rond disney, nu wil ik de (perfecte) hele cirkel rond Disney gaan rennen. volgens afstandmeten.nl is dat zo'n 10 kilometer. er ligt trouwens niet overal fiets/loop pad. een aantal stukken gaan gewoon door de berm / door het gras.
geef maar een seintje als je zin hebt. lijkt me leuk om deze cirkel met iemand samen te rennen.
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Door Café Mickey wordt er niks speciaals georganiseerd. Wel is het zo dat iedereen vrij is om zelf af te spreken, er is zelfs een topic voor: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =59&t=1410elke w schreefCOLONVraagje : komt er ook een kerst-meet ?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Nog even ter herinnering!
Prins Adam schreefCOLONGoedemorgen iedereen!
Even wat details over de meeting op zondag 1 november 2015 in Disneyland Park.
Voor het foto moment spreken we af om 11u voor The Lucky Nugget restaurant in Frontierland.
In groep nemen we dan een foto met iedereen, dus probeer er op tijd te zijn.
Voor wie zich al heeft ingeschreven voor de rondleiding: (volzet)
De rondleiding start om 14u bij City Hall, dus probeer om 13u40 bij City Hall te zijn zodat we ons op tijd kunnen aanmelden.
Deze personen zijn aangemeld: sofie1977, DLP1204 + Merida_, Wezz, Jordy, pinocchio, tvc, Prince Philip, Prins Adam, Boomerke, Miss Ariel
Prins Erik, Mich€l, ArnoldDW, Jaivy
Voor wie mee gaat eten: (volzet)
Ik heb een reservatie om 18u bij Billy Bob's, we spreken af om 17u45 bij het restaurant in Disney Village.
Deze personen zijn aangemeld: sofie1977, Ellen, Wezz, pinocchio, tvc, Prins Adam, Boomerke, Mich€l, ArnoldDW, Pluto71

kon het maar vragen he, was er graag bij geweest deze keer, vandaar [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]Prins Adam schreefCOLONDoor Café Mickey wordt er niks speciaals georganiseerd. Wel is het zo dat iedereen vrij is om zelf af te spreken, er is zelfs een topic voor: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =59&t=1410elke w schreefCOLONVraagje : komt er ook een kerst-meet ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
Ik wil jullie allemaal alvast veel plezier wensen voor de meeting van zondag.
Second star to the right and straight on until morning,
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Bedankt fairy tale!
Ik wil ook graag vragen aan iedereen die al een lanyard kreeg hem zondag mee te brengen
Ik wil ook graag vragen aan iedereen die al een lanyard kreeg hem zondag mee te brengen