Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
lydeke loves Disney
Member
Member

Hoi allemaal,

Ik ben Lydeke:31 jaar, getrouwd met Frank, moeder van een dochtertje Fleur (15 maanden) en werkzaam als leerkracht in het VSO.
Ik ben jaren geleden ook lid geweest van het dlrp fans forum. Nu begon het disney virus weer te kriebelen en hebben we besloten om eind november weer naar Disneyland Parijs te gaan. (Voor mij mijn 18e en ook al 2x naar Disney World geweest) en nu dus ook op dit forum gekomen. We hebben inmiddels ook al jaarpassen aangeschaft dus zullen w heet komende jaar nog wel eens Disney bezoeken!
Ik hoop op een leuke, amusante en leerzame tijd op dit forum!
Groetjes Lydeke
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom lydeke loves Disney !
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :yes:
Miss Marie
Member
Member

Hey disney fans!
Ik ben Charmaine ben 21 jaar en ben helemaal gepassioneerd van kleding ontwerpen van disney en natuurlijk nog andere creatieve dingen zoals schilderen enz.
Ook ben ik ook best wel bezig met de mode trends daarom ben ik ook gek op de disney fashion store in the village en heb ik natuurlijk ook al een paar creaties zelf gemaakt waaronder het halloween costuum van miss Ariel, Miss Ariel is mijn grote zus en we hebben laatst een geweldige sister trip naar disney gehad. :yes: :chesire:
Mijn favoriete princessen zijn Sneeuwwitje, Belle, Anna, Assepoester, Doornroosje hihi
Beetje moeilijk kiezen vind ik :D
Volgende keer dat ik ga neem ik ook een Magic Card ( jaarpas ) :P

Gezellig dat ik nu alle disney stuff kan delen en up to date kan blijven. :thumbs:

Groetjes Miss Marie
boogschutter
Member
Member

Welkom, benieuwd naar je creaties
Miss Ariel
Member
Member

@Miss Marie : eindelijk ben je er ook bij!!! :thumbs: welkom op het meest magisch leuke Disney forum! :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Miss Marie !

Ik wens je heel veel plezier hier op Café Mickey :yes:
Tinkerbelletje
Member
Member

Welkom Miss Marie! Veel Disney plezier hier op het forum :D
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Prins Erik
Member
Member

Welkom Miss Marie ;-)
Kimskey
Member
Member

Hoi,
Na lang aandringen van Tom heb ik mezelf dan ook meer een account aangemaakt :).
Ik ben Kimberley Van Wiele, mama van 2 dochters en reeds 5 jaar disneyfan.
Disney is zoals een microbe, eens je het te pakken hebt raak je er niet meer vanaf ;) (niet dat ik zou willen).
Het is heel besmettelijk, de kinderen ondanks dat ze nog maar 3 en 5 zijn zijn ook al enorme disneyfans.
Ook de ouders beginnen disney leuk te vinden (hoe kunnen ze het dan ook niet leuk vinden ;)).
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Kimskey :D
En ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey !
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Welkom Kimskey, leuk ook dat jullie bij de meeting waren.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
samy
Member
Member

Hoi,

Na mijn eerste post al over de EAC kaart te hebben geplaatst, nu dan toch mijn voorstel berichtje.
Mijn naam is Samantha, 29 jaar, woonachtig in Nederland.
Ik ben 3x in Disney geweest, waarvan de eerste keer in het jaar van de opening, toen bij het 12,5 jarig bestaan en de laatste keer in 2012.
Het kriebelt natuurlijk nog steeds om terug te gaan, maar aangezien ik altijd druk in de weer ben met de paarden, komt het er eigenlijk niet van (en daarbij wil ik natuurlijk niet alleen).
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Samy :)
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey !
Dragy
Moderator
Moderator

Leuk al die nieuwe leden!! Welkom allemaaal, en veel plezier op Café Mickey!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
anja
Member
Member

Hallo, Mijn naam is Anja, een grote ( naja, ben maar 1.55cm) disney gek. Paar keer met mijn huis op tv geweest, tattoo van Pooh, en huis vol met beeldjes van disney.. Ik ga 2x per jaar naar WDW en ben daar inmiddels al 23x geweest.. Meestal 3 weken maar soms ook 4 weken. Daarnaast ook al zeker 30x naar DLP geweest en ga nu waarschijnlijk een jaarkaart van kopen, die zijn wel 5x goedkoper dan de jaarkaart van WDW. Dus dat scheelt erg veel. Veel mensen van dit forum kennen mij waarschijnlijk al want als ik ga naar WDW dan staat er op mijn facebook elke minuut een foto van WDW.. daar hebben ze gelukkig wel overal wifi. hihihi We zijn in sept. nog naar WDW geweest en in okt naar DLP en we willen nu 19 dec. weer naar DLP gaan en dan een jaarkaart kopen want we zijn er dit jaar al 3x geweest dus achteraf is een jaarkaart dan wel goedkoper, en ik had begrepen als er mensen met een jaarkaart er ook zijn je korting kunnen geven... Ik kan niet wachten om rond te gaan snuffelen op deze site .. heel erg leuk. Ik vind de villains erg leuk, maar cheshire cat vind ik ook super .. naja.. eigenlijk alles.. hahahaha Ik ben lid van veel facebook disney sites, orlando facebook sites dus ik zal niet elke dag langs komen waaien (bomendag).. ahhahaha Groetjes en dankjewel dat ik lid mag zijn. :chesire:
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”