Mickey and the Magician

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Animagique is een pracht show die ze echt moeten houden !
Of ze moesten hem vervangen door iets beter zoals Mickey's Magical Map(inclusief alle technieken)
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Ik zie de filmpje ervan niet op pagina 1. Ik vind leuke attractie dat zo eigenlijk moet blijven.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Zou het erg jammer vinden , er zijn Am zo weinig shows :( en heb het nog nooit gezien :(

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Zo als nu er uit ziet zal Animagique vanaf januari gaan verdwijnen en zullen ze er een nieuwe show gaan creëren maar wanneer deze opent is nog niet bekend. Ook word er nog niet geheel duidelijk wat het thema zal zijn.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Prince Philip schreefCOLONZo als nu er uit ziet zal Animagique vanaf januari gaan verdwijnen en zullen ze er een nieuwe show gaan creëren maar wanneer deze opent is nog niet bekend. Ook word er nog niet geheel duidelijk wat het thema zal zijn.
Dit gerucht is niet waar. Animagique blijft voorlopig gewoon nog.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Nou we zullen het zien ik kreeg dit namelijk vorige week van een cast member te horen dat nu definitief schijnt te zijn.
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

staat in ieder geval niet op de lijst met onderhoud, daar staat hij in maart voor een weekje of 3 dacht ik.

hopelijk snel duidelijkheid dan, is een van mijn favorieten.
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

nieuwste gerucht zou zijn dat deze sluit op 1 februari 2016 en met een nieuwe show terug opent op 4 juli, is wel een gerucht van ed92, dus hoeveel waarde eraan te hechten weet ik niet.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

DisneyBoyke schreefCOLONnieuwste gerucht zou zijn dat deze sluit op 1 februari 2016 en met een nieuwe show terug opent op 4 juli, is wel een gerucht van ed92, dus hoeveel waarde eraan te hechten weet ik niet.
Zou er niet al te veel waarde aan hechten...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Sparrow schreefCOLONIk ben wel benieuwd hoe je aan dit fimpje aan komt?
Het is een tijdje geweest dat je wel mocht filmen.
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Zoals Mouseketeer al zegt, kan ook ik bevestigen dat er nog helemaal niets officieel bevestigd is.
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223

Is er al iets bekend wanneer deze dicht gaat? Veel geruchten dat er volgend jaar een nieuwe show zou komen in het gebouw, maar als het gaat om een sluitingsdatum kom je van alles tegen...
Mark
Member
Member
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 21:20

Naar wat ik gisteren gehoord heb zou de nieuwe show vanaf de zomer moeten draaien en zou het vooral om magie draaien.
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223

Blijkbaar is de laatste show op 31 januari 2016. Laat dat nou net de dag van aankomst van ons volgende bezoekje zijn. :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Audities voor nieuwe show

Momenteel worden er mensen gezocht die auditie willen doen voor de nieuwe show in de gebouwen van Animagique (Studio 3 ) .
Er wordt ondermeer gezocht naar een spelers voor de rol van de goede fee , Rafiki en Elsa .
Ook wordt er gezocht naar een speler voor het personage die de naam Garçon ( jongen) als voorlopige naam heeft .

Bekijk hier de oproep

Afbeelding

bron : http://dlrpexpress.fr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar