Bron: DisneylandBerry

Ik verblijf met Oudjaar steeds in Ibis Montévrain (reeds een 6-tal jaren op rij) en ben toch steeds met de RER met Oud & Nieuw ter plaatse geraaktallakondre schreefCOLONIk heb laatst gevraagd of de RER wel met oud en nieuw rijdt. Dit omdat wij graag op 31-12-2015 de afsluiting willen meemaken, maar krijg van meerdere te horen dat de RER niet rijd en dan wel weer.
We hebben een hotel in Montrevan gevonden dus zijn wel afhankelijk van de RER.

Noppe77 schreefCOLONIk verblijf met Oudjaar steeds in Ibis Montévrain (reeds een 6-tal jaren op rij) en ben toch steeds met de RER met Oud & Nieuw ter plaatse geraaktallakondre schreefCOLONIk heb laatst gevraagd of de RER wel met oud en nieuw rijdt. Dit omdat wij graag op 31-12-2015 de afsluiting willen meemaken, maar krijg van meerdere te horen dat de RER niet rijd en dan wel weer.
We hebben een hotel in Montrevan gevonden dus zijn wel afhankelijk van de RER.! Ik dacht dat de RER rijdt tot 6u 's ochtends, gans de nacht door, maar dat de frequentie wel lager lag (1x per half uur of zelfs per uur) Daarenboven, de Oudejaarsnacht zijn de poortjes continue geopend, dus met andere woorden reist iedereen dan gratis met de RER
!
Met bijvoorbeeld de Halloween Soirée is het iets moeilijker, want dan vertrekt bijvoorbeeld de laatste RER al omstreeks 01u00 's nachts ...

Ik verwacht dat het programma volgende week online komt, maar er zijn in Village elk jaar kraampjes met diverse winter lekkernijen. Of er nog meer gedaan wordt, dat weet ik niet.rolo schreefCOLONWeet iemand wat er tijdens de kerstperiode (wij gaan van 16 november t/m 20 november) in the Village te doen is? Of waar ik dit kan vinden. Een programma oid?

Prins Adam schreefCOLONAls je dit ziet wil je toch meteen vertrekken!