Terreuraanslagen in Frankrijk
Via via heb ik het gerucht gehoord (Geen enkele bron dus) dat Disneyland langer dicht zou blijven. Ik kan dit nergens vinden. Ook geen negatief reisadvies voor Parijs (waar iemand het op dit forum over had), weet iemand of en waar deze informatie te vinden is?
Ik vind het verstandig dat je niet gegaan bent, maar ik kan er op de officiële websites (zowel NL als BE) nog niets over vinden. Nog niet geüpdatet duidelijk.
Ik weet niet zo goed wat ik met de gebeurtenis moet, in combinatie met onze geplande trip begin december (1 dag Disney, 2 dagen Parijs).
Ik vind het overigens terecht dat Disney dicht is vandaag, het is gewoon zo'n verwarrende gebeurtenis. En verschrikkelijk voor direct betrokkenen en iedereen die nu in Parijs is.
Ik weet niet zo goed wat ik met de gebeurtenis moet, in combinatie met onze geplande trip begin december (1 dag Disney, 2 dagen Parijs).
Ik vind het overigens terecht dat Disney dicht is vandaag, het is gewoon zo'n verwarrende gebeurtenis. En verschrikkelijk voor direct betrokkenen en iedereen die nu in Parijs is.
Op de Franse site van Dlp staat een melding dat het vandaag gesloten is!olafLover schreefCOLONIk vind het verstandig dat je niet gegaan bent, maar ik kan er op de officiële websites (zowel NL als BE) nog niets over vinden. Nog niet geüpdatet duidelijk.
Ik zou nog wat afwachten moest ik van jou zijn,wij gaan ook op 19dec een dagje naar Parijs,maar wij gaan alles afwachten,het is nog een maand he!
Op de Nederlandse site staat ook de (Engelse en Franse) melding. Maar bij de openingstijden van vandaag staan de gebruikelijke. Ik snap wel dat het niet zomaar aangepast is en de melding is duidelijk. Maar ik vroeg me ook af van dat gerucht.
-
lieve-1973
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57
kon vananacht niet slapen, even surfen en ja nieuwsblad en laste nieuws stonden vol van parijs.
had zo wel beetje verwacht dat een en ander dicht ging zijn of trein niet rijden.
je zit maar in een hotel, met zo'n nieuws zo ik lever thuis zijn.
aan gezien ik aan goedkopen treinkaarten heb van 3 maand voorrand,
zit ik wel dinsdag in disneyland, met in achterhoofd dat het daar ook wel eens kan gebeuren!
ja mag er niet aan denken maar kan wel eens gebeuren.
groetjes lieve
had zo wel beetje verwacht dat een en ander dicht ging zijn of trein niet rijden.
je zit maar in een hotel, met zo'n nieuws zo ik lever thuis zijn.
aan gezien ik aan goedkopen treinkaarten heb van 3 maand voorrand,
zit ik wel dinsdag in disneyland, met in achterhoofd dat het daar ook wel eens kan gebeuren!
ja mag er niet aan denken maar kan wel eens gebeuren.
groetjes lieve
Ik zou dat gerucht voorlopig niet geloven,moest het zo zijn gaan ze dat vandaag wel communiceren!olafLover schreefCOLONOp de Nederlandse site staat ook de (Engelse en Franse) melding. Maar bij de openingstijden van vandaag staan de gebruikelijke. Ik snap wel dat het niet zomaar aangepast is en de melding is duidelijk. Maar ik vroeg me ook af van dat gerucht.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Denk dat het financieel niet kan en onbetaalbaar is.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
In de Disney hotels zorgen de characters voor een beetje animatie .
En Disney Village is ook exclusief geopend voor de Disney hotel gasten .

En Disney Village is ook exclusief geopend voor de Disney hotel gasten .

Echt verschrikkelijk dit! En terecht dat Disney vandaag gesloten blijft. Heel mooi gebaar naar de slachtoffers en nabestaanden.
Ik hou het nieuws nauwlettend in de gaten, maar we gaan naar alle waarschijnlijkheid toch maandag naar Disney. Daar wordt de beveiliging gelukkig opgeschroefd als er dreigingen zijn. Misschien enkel schijnveiligheid, maar goed...
Ik ga wel met mixed feelings. Het is een raar idee om daar plezier te gaan maken terwijl er verderop een heus bloedbad heeft plaats gevonden.
Ik hou het nieuws nauwlettend in de gaten, maar we gaan naar alle waarschijnlijkheid toch maandag naar Disney. Daar wordt de beveiliging gelukkig opgeschroefd als er dreigingen zijn. Misschien enkel schijnveiligheid, maar goed...
Ik ga wel met mixed feelings. Het is een raar idee om daar plezier te gaan maken terwijl er verderop een heus bloedbad heeft plaats gevonden.
Onze trip staat ook voor a.s. maandag 16 november gepland.
Vooralsnog gaan we gewoon maar als er dit weekend nog meer aanslagen zijn (waar ik dus om alle mogelijke redenen niet op hoop
) dan beslissen we natuurlijk anders.
En inderdaad hier ook gemengde gevoelens wat betreft plezier en zoveel ellende
Vooralsnog gaan we gewoon maar als er dit weekend nog meer aanslagen zijn (waar ik dus om alle mogelijke redenen niet op hoop
En inderdaad hier ook gemengde gevoelens wat betreft plezier en zoveel ellende
Kudo's voor Disney toch wel dat ze de gasten toch nog op zo een manier proberen op te vangen.
Ik ga ook woensdag + donderdag, en als het park open is, ga ik ook gewoon.
Ontelbare mensen zie ik op de FB groepen die hun reis voor de komende dagen, en zelfs achter 3-4 weken annuleren.
Je kan natuurlijk ook de rest van je leven in je eigen kelderbunker doorbrengen ...
Las ook dat Disney niet het enige is dat gesloten is vandaag, dat vele andere pretparken in de omgeving ook moesten sluiten?
Ik ga ook woensdag + donderdag, en als het park open is, ga ik ook gewoon.
Ontelbare mensen zie ik op de FB groepen die hun reis voor de komende dagen, en zelfs achter 3-4 weken annuleren.
Je kan natuurlijk ook de rest van je leven in je eigen kelderbunker doorbrengen ...
Las ook dat Disney niet het enige is dat gesloten is vandaag, dat vele andere pretparken in de omgeving ook moesten sluiten?
- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08
Respect voor hoe Disney omgaat met deze vreselijke gebeurtenissen. Wij hebben ons volgende tripje gepland woensdag aanstaande, en zijn voor alsnog toch voornemens gewoon te gaan. Juist nu zal de beveiliging extra sterk zijn lijkt me. Er is nooit garantie, maar ja..
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]