Terreuraanslagen in Frankrijk

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
rebeccalll
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2013, 09:28

Wij zitten in kyriad nu.
Ze kunnen nog niks over morgen zeggen. Maar hebben gebeld na Disney en hun zeggen dat ze morgen gewoon open zijn.

Disney village is wel open maar echt super druk!
A dream is a wish your heart makes
Gebruikers-avatar
Sally
Member
Member
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 16:12

rebeccalll schreefCOLONWij zitten in kyriad nu.
Ze kunnen nog niks over morgen zeggen. Maar hebben gebeld na Disney en hun zeggen dat ze morgen gewoon open zijn.

Disney village is wel open maar echt super druk!

Zojuist. Op de disneysite gekeken staat alleen dat het park vandaag dicht te zijn en morgen blijkbaar weer open
Village is welmhewoon open
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

dit stond op de nmbs site voor u treinkaart naar parijs of disneyland voor vandaag en morgen.

Aanslagen van vrijdag 13 november in Parijs: bijzondere maatregelen voor 14 en 15 november

De gedachten van NMBS Europe gaan uit naar de slachtoffers van de aanslagen die op vrijdag 13 november in Parijs gepleegd werden.

Dit weekend wordt het Thalys treinverkeer van en naar Paris Nord normaal verzekerd. Ook de TGV® treinen tussen Brussel-Zuid en de stations Aéroport Charles de Gaulle en Marne la Vallée-Chessy rijden zoals gewoonlijk. Extra veiligheidsmaatregelen zijn van kracht in de stations van Brussel en Parijs.

Reizigers met een Thalys ticket voor zaterdag 14 of zondag 15 november die hun reis vanuit of naar Paris Nord willen annuleren of uitstellen, kunnen hun ticket (ongeacht het tarief) via het originele verkooppunt kosteloos laten terugbetalen of omwisselen naar een latere datum. Ook tickets voor TGV® Brussel-Frankrijk voor een reis van of naar Aéroport Charles de Gaulle of Marne la Vallée-Chessy op 14 en 15 november kunnen via het originele verkooppunt kosteloos terugbetaald worden.

https://www.b-europe.com/Reizen/Praktis ... 2_november
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Mensen ik heb slecht nieuws.
Ik heb net mijn reis voor morgen t/m donderdag geannuleerd.
De telefoniste van Disney vertelde mij dat de parken zelfs t/m woensdag gesloten zouden blijven.
Toen vrienden van mij in de middag belde werd er nog niet kosteloos bij het nederlandse callcenter geannulleerd terwijl ik een engelse had(kreeg de nederlandse niet te pakken en heb dat 0800 nummer gebeld welke bij de melding van vandaag stond) die mij vertelde dat het wel al kon. Toen ik om 18.30 de nederlandse weer belde om te annuleren werd mij verteld dat het geen probleem was en dus ook dat de parken de komende dagen dicht blijven.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Wow, dus tijdens de 3 dagen rouw, dat gaat veel omzet kosten.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Volgens ED92 zijn ze maar tot en met dinsdag gesloten en woensdag weer open.
Afbeelding
merlijntje1983
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32

En woensdag is hij wel weer zeker open? Ga nl volgende week maandag!
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Wij hebben vandaag op de voetbal allemaal 1 minuut stilte gehouden voor de wedstrijd en de zanger die na de wedstrijd van t eerste zou komen hebben ze ook afgebeld. Het zijn maar kleine dingen en brengt niet veel teweeg. Maar ik ben van mening dat er een keer iets moet gebeuren tegen deze verschrikkele taferelen. Ik vind het sneu voor de mensen die naar Disney wilde gaan maar ik vind het nog veel erger voor de nabestaanden. Niet meer dan terecht dat ze het park dichthouden alleen al uit respect. Amen.
Sorry hiervoor maar ik vind het zo verschrikkelijk erg. En kan me dan niet druk maken om openingstijden.
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

merlijntje1983 schreefCOLONEn woensdag is hij wel weer zeker open? Ga nl volgende week maandag!
Op dit moment zijn er meerdere berichten op de sociale media dat het park woensdag weer geopend is.
Ik denk dus dat je hier op kan vertrouwen. Al weet je natuurlijk niet van te voren wat er nog allemaal beslist wordt in deze moeilijke periode.
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Daar zal meer achter zitten.
Dit is een zware opdoffer voor Disney.
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

ik vind het ook verschrikkelijk wat er gebeurt is en ik begrijp waarom ze sluiten. Maar hoop toch dat de parken volgend weekend weer open zijn
Afbeelding
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Op de site van disney zelf staat nog geen bevestiging. Kunnen we er wel al vanuit gaan dat ze morgen echt 100% zeker dicht zijn? Mijn moeder is vandaag naar disney vertrokken met een busreis. Ze heeft de hele dag in het hotel doorgebracht en zou morgenavond (na 1 dag disney) weer naar huis komen. Ze heeft daar nog geen bevestiging ontvangen.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik denk dat we best even stoppen met al die speculaties .
En gewoon even afwachten wat de dag morgen brengt.
Dat je niets kan plannen en dat alles onverwacht kan veranderen is dit weekend weer jammerlijk gebleken.
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Misschien heeft de sluiting te maken,met de 3dagen van nationale rouw in Frankrijk!

@edisney , zijn die toch gegaan? Een busmaatschappij hier uit de buurt is niet vertrokken,de mensen mogen hun reisje op een andere datum doen!
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Ze waren heel vroeg vertrokken en bij de franse grens toen bekend werd dat het park dicht bleef. Daar is na overleg dor de reisorganisatie besloten toch door te rijden. Ze zouden wel een compensatie gaan krijgen. Maar nu lijkt het erop dat de organisatie een domme beslissing heeft genomen als ze morgenochtend alsnog rechtsomkeert kunnen.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar