Gelukkig kan ik Kyriad kostenloos annuleren tot de 18de 8 uur 's morgens (ik vertrek de 18de).
De tgv zien we wel, moet ik eens opzoeken, want heb ze van de Franse versie.
Tot woensdag is de nationale rouw al voorbij, zou me lang lijken dan.
Terreuraanslagen in Frankrijk
Ze moeten veiligheid kunnen garanderen. Op dit moment is er nog teveel onzekerheid en onderzoek gaande over wat er precies is gebeurd in Parijs.
Een tweede verantwoording is dat door de korte afstand, de cast members vaak behoorlijk betrokken kunnen zijn, omdat iedereen wel iemand kent die via vrienden, familie. Bovendien kunnen cast-members ook zelf slachtoffer geworden zijn. Over die interne keuken zal Disney niet communiceren. Het is bijna onmenselijk om met zo'n gevoel de kerstboodschap over te brengen en feest te vieren.
Dat het een grote financiële domper is, is een feit. Maar de menselijke kant en de veiligheid steken daar nu even met kop en schouders bovenuit. De cast-members, die gewoon aan het werk blijven, zullen ongetwijfeld hun uiterste best doen om de gasten zo goed mogelijk te entertainen en alternatief te bieden.
Ik heb hier echt begrip voor! Dit is overmacht, vanuit een hoek waar niemand op dit moment tegen opgewassen is.
Trouwens als ik, zoals velen hier, voor deze dagen geboekt had, zou ik me toch ook niet veilig kunnen voelen als ik nu moest vertrekken. Goed dus dat men annulering accepteert. Dagjesbezoekers en abonnementen gaan het volgende dagen ook laten afweten. Dus is het misschien niet eens zo'n slechte beslissing om enkele dagen mee te gaan in rouwperiode...
Een tweede verantwoording is dat door de korte afstand, de cast members vaak behoorlijk betrokken kunnen zijn, omdat iedereen wel iemand kent die via vrienden, familie. Bovendien kunnen cast-members ook zelf slachtoffer geworden zijn. Over die interne keuken zal Disney niet communiceren. Het is bijna onmenselijk om met zo'n gevoel de kerstboodschap over te brengen en feest te vieren.
Dat het een grote financiële domper is, is een feit. Maar de menselijke kant en de veiligheid steken daar nu even met kop en schouders bovenuit. De cast-members, die gewoon aan het werk blijven, zullen ongetwijfeld hun uiterste best doen om de gasten zo goed mogelijk te entertainen en alternatief te bieden.
Ik heb hier echt begrip voor! Dit is overmacht, vanuit een hoek waar niemand op dit moment tegen opgewassen is.
Trouwens als ik, zoals velen hier, voor deze dagen geboekt had, zou ik me toch ook niet veilig kunnen voelen als ik nu moest vertrekken. Goed dus dat men annulering accepteert. Dagjesbezoekers en abonnementen gaan het volgende dagen ook laten afweten. Dus is het misschien niet eens zo'n slechte beslissing om enkele dagen mee te gaan in rouwperiode...
Laatst gewijzigd door 1 op Dave, in totaal 14 keer gewijzigd.
@edisney, oei dat was inderdaad geen slimme beslissing dan!
@Dave , ik ga volledig akkoord met wat je schrijft! Ik werd vanmorgen wakker met het nieuws dat de grenzen gesloten/weer gecontroleerd worden en ik had op slag niet veel zin om te vertrekken, toen ik 45min later zag dat Dlp gesloten bleef vandaag was ik blij dat ik beslist had om niet te vertrekken!
@Dave , ik ga volledig akkoord met wat je schrijft! Ik werd vanmorgen wakker met het nieuws dat de grenzen gesloten/weer gecontroleerd worden en ik had op slag niet veel zin om te vertrekken, toen ik 45min later zag dat Dlp gesloten bleef vandaag was ik blij dat ik beslist had om niet te vertrekken!
-
paterdave2
- Member

- BerichtenCOLON 186
- GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26
Van mij is geen speculatie hoor ik heb mijn reis geannulleerd en dit kreeg ik te horen van de telefoniste van DisneyD-Tekenaar schreefCOLONIk denk dat we best even stoppen met al die speculaties .
En gewoon even afwachten wat de dag morgen brengt.
Dat je niets kan plannen en dat alles onverwacht kan veranderen is dit weekend weer jammerlijk gebleken.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
-
ladyenfigaro
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2012, 01:02
Officiële informatie: de Disneyland parken zullen GESLOTEN blijven tot en met dinsdag!! Geef het door aan vrienden en familie die een verblijf geboekt hebben.
Zij kunnen contact opnemen met de reserveringsafdeling van Disneyland Parijs om de reservering van datum te wijzigen of te annuleren.
Zij kunnen contact opnemen met de reserveringsafdeling van Disneyland Parijs om de reservering van datum te wijzigen of te annuleren.
Dave ik ben echt compleet met jou eens!
- xxRolindexx
- Member

- BerichtenCOLON 83
- GeregistreerdCOLON 28 Sep 2014, 18:50

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
minnieme schreefCOLONWeet iemand nog een tel. Nr die ik kan bellen vanuit nl? Wij zouden aanstaande maandag t.m vrijdag gaan
Vanuit Nederland: 0900 34 76 39 65 (1 euro per gesprek).
Openingstijden callcenter:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 19:00 uur
Zondag: 10:00 – 18:30 uur
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
Pfft.. ik ben er echt kapot van.
Het zegt toch echt wel wat als zelfs "the happiest place in earth" zijn poorten sluit.
Ik vindt het zo vreselijk wat er afgelopen nacht is gebeurd.. ik heb er gewoon geen worden voor..
Ik vindt het goed dat ze sluiten, want als er ook maar iets gebeurt in Disneyland vanuit de IS, dan gaan er zoveel mensen kapot, als dat gebeurt hebben ze heel de wereld tegen hun.
Het zegt toch echt wel wat als zelfs "the happiest place in earth" zijn poorten sluit.
Ik vindt het zo vreselijk wat er afgelopen nacht is gebeurd.. ik heb er gewoon geen worden voor..
Ik vindt het goed dat ze sluiten, want als er ook maar iets gebeurt in Disneyland vanuit de IS, dan gaan er zoveel mensen kapot, als dat gebeurt hebben ze heel de wereld tegen hun.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Dat vroeg ik me ook af...Iejoortje schreefCOLONHier zit meer achter......
Maar ik vind iniedergeval niets meer dan gepast dat Disney zijn deuren sluit, het is erg vervelend voor de mensen die er zijn en/of geboekt hebben en tuurlijk voor de Kids die het niet begrijpen is het een teleurstelling. Maar het risico is te groot en respectloos als ze open zouden blijven in mijn ogen.