Onze tripjes voor 2016 kunnen worden gepland, straks einde-lijk inside out kijken en ik kan beginnen kleuren haha
Sent from my iPhone using Tapatalk

Gaaf kleurboek tigerlily! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?Tigerlily schreefCOLON
Onze tripjes voor 2016 kunnen worden gepland, straks einde-lijk inside out kijken en ik kan beginnen kleuren haha
Op de website van standaard boekhandel! Is echt een aanrader:)Cinderella210 schreefCOLONGaaf kleurboek tigerlily! Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?Tigerlily schreefCOLON

momenteel bij v&d op alle animatie dvd'ssanderz schreefCOLONIk wacht nog even met die van Cinderella tot er weer een 3 voor .... komt. Zijn nog ook andere dvd's die ik moet (lees: marvel/tomorrowland)D-Tekenaar schreefCOLONsanderz schreefCOLON15e pixar film is ook binnen
Sent from my iPad using Tapatalk
Ah superdat wordt denk ik mijn volgende aankoop!
Maar eerst de net aangekomen Cinderella bekijken

Heb ik allemaal alxxRolindexx schreefCOLONmomenteel bij v&d op alle animatie dvd'ssanderz schreefCOLONIk wacht nog even met die van Cinderella tot er weer een 3 voor .... komt. Zijn nog ook andere dvd's die ik moet (lees: marvel/tomorrowland)D-Tekenaar schreefCOLON
Ah superdat wordt denk ik mijn volgende aankoop!
Maar eerst de net aangekomen Cinderella bekijken
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Waiting for the day we'll meet.