De Prins is weer in Disneyland Paris
Whaaa Phineas en Ferb. Ik ben echt zo mega jaloers!
Ik snap ook niet waarom Phineas en Ferb niet kunnen blijven, ze zijn echt mateloos populair! Passen prima binnen WDS toch?
Ik kan die prins zelf niet op twitter vinden.. Ben toch wel benieuwd.
Er zitten wel echt mooie kostuums tussen.. Die foto met Donald, Katrien en Kwik, Kwek en Kwak is ook super!
Ik denk dat ik de volgende keer gewoon halsoverkop in de auto spring haha!
Ik snap ook niet waarom Phineas en Ferb niet kunnen blijven, ze zijn echt mateloos populair! Passen prima binnen WDS toch?
Ik kan die prins zelf niet op twitter vinden.. Ben toch wel benieuwd.
Er zitten wel echt mooie kostuums tussen.. Die foto met Donald, Katrien en Kwik, Kwek en Kwak is ook super!
Ik denk dat ik de volgende keer gewoon halsoverkop in de auto spring haha!
If you can dream it, you can do it.
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Veel van de Characters die de prins kan zien zijn de costuums enkel maar 1 of max 2 van in het resort dat is de rede waarom ze buiten special events niet zullen zijn in het park als het kostuum stuk gaat is er dus geen mogelijkheid meer om deze te gebruiken. Ook is het zo als een character een vast set doet van 15.00 tot 18.00 bijvoorbeeld dan moet je zoiezo 3 pakken hebben 1 voor de eerste 30 min en 2e voor de 2e 30 min en 3e pak als reserve en backup.
En het verhaal wat gaat over al die kostuums die special over gevlogen word klopt niet want de meeste pakken zijn altijd in parijs geweest of geplant om naar parijs te komen voor special event kostuums.
Zoals de kostuums van Fantillusion (Donald, Daisy, Kwik, Kwek & Kwak) komen uit japan deze zater er namelijk in toen de parade daar reed en de kostuums zijn dus gewoon mee gekomen met de parade.
En het verhaal wat gaat over al die kostuums die special over gevlogen word klopt niet want de meeste pakken zijn altijd in parijs geweest of geplant om naar parijs te komen voor special event kostuums.
Zoals de kostuums van Fantillusion (Donald, Daisy, Kwik, Kwek & Kwak) komen uit japan deze zater er namelijk in toen de parade daar reed en de kostuums zijn dus gewoon mee gekomen met de parade.
Ik denk dat hij bedoelt dat er steeds 2 personen werken aan een fotolocatie. Bijvoorbeeld eerste mickey een halfuur, dus kostuum 1, daarna lost de tweede mickey hem af met dus kostuum 2, en na dat halfuur weer mickey 1 met kostuum 1, enzovoort enzovoort.. en kostuum 3 is dan reserve. Het spreekt voor iedereen vanzelf uiteraard dat ze niet elke keer tussen de sets door van kostuum wisselen..pieter90 @ di dec 27, 2011 10:18 pm schreefCOLONde characters verwisselen niet van pak tussen sets door hoor.
- Tinkerbell
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 15 Dec 2011, 12:49
Wat een ontzettend gaafe foto's. Vooral Tinkerbell
.
Liefs Disneylover
Hij is er vandaag weer!
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Ja dankje gert dat bedoel ik 2 personen heb een kostuum mickey aan en er is 3e reserve voor als mickey ineens is heeft.pieter90 @ di dec 27, 2011 10:18 pm schreef:
de characters verwisselen niet van pak tussen sets door hoor.
Ik denk dat hij bedoelt dat er steeds 2 personen werken aan een fotolocatie. Bijvoorbeeld eerste mickey een halfuur, dus kostuum 1, daarna lost de tweede mickey hem af met dus kostuum 2, en na dat halfuur weer mickey 1 met kostuum 1, enzovoort enzovoort.. en kostuum 3 is dan reserve. Het spreekt voor iedereen vanzelf uiteraard dat ze niet elke keer tussen de sets door van kostuum wisselen..
Oooohhhh wat gaaf!!!
leuk dat ze voor jullie op de foto gaan..
next year maar eens kijken of er voldoende poen in de knip zit om met kerst naar disney te gaan..
leuk dat ze voor jullie op de foto gaan..
next year maar eens kijken of er voldoende poen in de knip zit om met kerst naar disney te gaan..
DLRP:
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
-
paterdave2
- Member

- BerichtenCOLON 186
- GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26
Beter gezegd weet iemand zijn twitter hyves of whatever account waar deze gave foto's vandaan komen??
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Twitter-account is al vaker genoemd.. @DisneyMoi