Werken in DLP? Kijk even hier!
Beste mede-forumleden,
ik weet niet of dit de plek is waar ik deze vraag moet stellen, maar ik heb even een kleine vraag, ik ben een werktuigbouwkunde student aan de Hogeschool Rotterdam en ik moet volgend jaar stage gaan lopen. Ik zou graag als dat eventueel mogelijk is dit bij Disneyland parijs doen en dan graag bij maintenence development. Nu is mijn vraag zijn er eventueel mensen hier op het forum die bij deze divisie werken of eventueel mij in contact zou kunnen brengen met deze divisie. Zodat ik hier bijv. een mail naar kan sturen.
Bij Voorbaat dank,
Martijn van Vliet
ik weet niet of dit de plek is waar ik deze vraag moet stellen, maar ik heb even een kleine vraag, ik ben een werktuigbouwkunde student aan de Hogeschool Rotterdam en ik moet volgend jaar stage gaan lopen. Ik zou graag als dat eventueel mogelijk is dit bij Disneyland parijs doen en dan graag bij maintenence development. Nu is mijn vraag zijn er eventueel mensen hier op het forum die bij deze divisie werken of eventueel mij in contact zou kunnen brengen met deze divisie. Zodat ik hier bijv. een mail naar kan sturen.
Bij Voorbaat dank,
Martijn van Vliet
-
Prince Charming
Je kunt een mail sturen naar Nicole.korssen@disney.com. Ze is nederlands en doet casting.
Lieve mensen,
Enkelen zullen mij nog wel kennen van dlrpfans.be, maar dat is alweer even geleden. Dacht dat mijn account hier nog open was, maar blijkbaar heb ik die een tijd geleden verwijderd.
Ik wilde even het heugelijke nieuws met jullie delen dat ik vanaf 27 maart onderdeel ben van het Guest Flow Team. Na drie weken in spanning afwachten is nu duidelijk geworden dat ik over drie weken in Disney aan de slag ga.
Groetjes,
Tess
Enkelen zullen mij nog wel kennen van dlrpfans.be, maar dat is alweer even geleden. Dacht dat mijn account hier nog open was, maar blijkbaar heb ik die een tijd geleden verwijderd.
Ik wilde even het heugelijke nieuws met jullie delen dat ik vanaf 27 maart onderdeel ben van het Guest Flow Team. Na drie weken in spanning afwachten is nu duidelijk geworden dat ik over drie weken in Disney aan de slag ga.
Groetjes,
Tess
'And in the end the love you take is equal to the love you make'
- The Beatles
- The Beatles
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Leuk om je hier terug te hebben!
Veel plezier met je nieuwe job en wie weet zien we je daar wel eens.
Veel plezier met je nieuwe job en wie weet zien we je daar wel eens.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Super leuk Tess !! Spreken we zeker af als we er zijn in april
Veel succes en vooral veel plezier daar 
Zekers! Laatste en énige keer is alweer veel te lang geledenWezz @ wo 07 maart, 2012 02:15 schreefCOLONSuper leuk Tess !! Spreken we zeker af als we er zijn in aprilVeel succes en vooral veel plezier daar
'And in the end the love you take is equal to the love you make'
- The Beatles
- The Beatles
- Koen en Nathalie
- Member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23
Ach kijk, onze disneynachtegaal is hier terug
Veel succes Tess, we lopen je hopelijk wel eens tegen het lijf ginds
grtz
Veel succes Tess, we lopen je hopelijk wel eens tegen het lijf ginds
grtz
Leuk om te horen!! Hééééél veel plezier toegewenst!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- Sprookjesprins6
- Member

- BerichtenCOLON 72
- GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 18:06
:appl: veel succes! Mooiste baan denk ik toch?
I
Disney!
Wie wil pins ruilen??
The most fantastic, magical things can happen, and it all starts with a wish.
Wie wil pins ruilen??
The most fantastic, magical things can happen, and it all starts with a wish.
Hoi Tess, allereerst welkom terug! En vervolgens heeeeel veel succes met je nieuwe job in DLP!! We komen je zeker en vast wel eens tegen. 
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)