Het kerstseizoen van Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

@InsideDLParis
Mickey and Minnie Mouse are ready for the Holidays at their renewed Christmas Photolocation on Frontlot

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sally
Member
Member
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 16:12

Super
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Bekijk hier fantastische beelden van de Disney’s Christmas Parade uit het kerst seizoen van 2014 .

Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Gaan pas in febr weer.maar als ik fotos zie krijg ik zin om dagje kerstsfeer te gaan opsnuiven ;)
Gebruikers-avatar
Tinkerchell
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07

Hele mooie outfits en een mooi decor ook!
''for to have faith, is to have wings..''
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Vorig jaar zond de Franse televisie de fantastische documentaire Noël à Disneyland - Dans le Secret du Plus Grand Parc d'Attraction d'Europe uit . In deze documentaire volgt een televisieploeg de voorbereidingen op de Kerst in Disneyland Paris.
En geven ze ook een unieke blik achter de schermen van de meest magische kerst .

Bekijk deze documentaire nu op Café Mickey !

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Disney’s Enchanted Christmas

Fun Facts

Afbeelding

De kleding

Een team van 45 personen hebben 3 maanden gewerkt meer dan 250 nieuwe kostuums voor het kerstseizoen in Disneyland Paris.
11 km aan stof en garen gebruikt voor het maken van de nieuwe kostuums.
Dit is ongeveer 1 derde deel van een rit vanuit het centrum van Parijs naar Disneyland Paris. Meer dan 500 sneeuwvlokjes werden bevestigd op mantels en hoeden. Speciaal voor Kerstmis kregen Mickey en Minnie ook een heel aantal nieuwe kledingstukken . Deze kleding bestaat vooral uit fluweel en astrakan.

Versieringen

Een team van 10 personen werkte 4 maanden aan de versieringen om Disneyland Paris een kerst touch te geven . In het park zijn 100 echte kerstbomen te vinden.

De verlichting

Main Street, U.S.A. zal verlicht worden door 500 slingers op een hoogte van 10 meter.Deze verlichting heeft een lengte van 5 km en telt tussen 100 en 150 lichtjes per meter om een magisch twinkelend effect te geven aan de slingers.
De bomen op Town Square zullen verlicht worden door 288 slingers .
Ook deze hebben samen zo een lengte van 5km .
En op de daken van Sleeping Beauty Castle zitten zitten maar liefst 60,000 lichtjes.

De kerstboom

Een 24 meter hoge kerstboom met 17.963 takken staat centraal aan de inkom van het Disneyland park. De boom weegt meer dan 24 ton. En er hangen ongeveer 1000 verschillende versieringen in .De kerstballen en meer dan 500 lichtjes geven de boom een authentieke Europese look.

De opstelling

Een team van 100 personen heeft 2 weken intensief gewerkt om het park klaar te maken voor het kerst seizoen

Disney’s Christmas Parade
21 Disney characters , 39 artiesten en de enige echte Kerstman zijn iedere dag te zien in Disney’s Christmas Parade . Aan het eind van het kerstseizoen zal de parade zo een 158 km afgelegd hebben.
30 mensen waaronder makeup artiesten en choreografen werken dagelijks mee achter de schermen van het spektakel .

Shoppen

In La Boutique du Château kunnen gasten 365 dagen per jaar terecht voor al hun Kerst aankopen.

bron : https://news.disneylandparis.com/en/201 ... and-paris/
Gebruikers-avatar
Chellex3
Member
Member
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2009, 21:11

Heeerlijk.. toch misschien nog maar kijken of we nog ergens een paar daagjes kerst kunnen gaan snuiven...
It's a Disney kind of day!
Gebruikers-avatar
BDisneyFan
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2015, 20:57

NU MET DE MAGIC ON PARADE als de blue fairy (Pinokkio) ziek of vrij is staat Cinderella op d'r plek maar dan komt er een koets vrij op die plaats gaat BELLE EN HAAR PRINS haar vervangen als Cinderella op de plek van de blue fairy staat ik ben echt blij dat Belle dan wordt toegevoegd normaal waren er dan maar 2 koetsen maar nu I LOVE IT
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Soms zitten ook Ariel en Eric dan in de koets van Cinderella, dit is al langer zo.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

En dat is ook echt niet altijd het geval.
Soms gaat Cinderella op de eerste float maar komt er niemand in haar plek.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
BDisneyFan
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2015, 20:57

Ik weet dat Ariël en Eric er soms ook inzitten maar ik had gehoord dat Belle van af nu het hele kerst seizoen in de plaats van Cinderella komt als Cinderella de plaats op de eerste float in neemt. Ik weet niet of dat zo is maar tot nu toe heb ik Belle alleen gezien. Maar Ariël is ook leuk om te zien!
Gebruikers-avatar
Sally
Member
Member
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 16:12

Super mooi ... Kan echt niet meer wachten om er te zijn ..
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Donderdag stond cinderella op de float en waren er maar twee wagens. Die van aurora en snow. De drie feeën waren wel grappig, die liepen namelijk gewoon de route en gingen overal knuffelen. Maar geen Belle of Ariel gespot in de parade.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik volg ff niet, lol, hoeveel koetsen in totaal normaal? (zo vaak zie ik de parade dus)

In juli stond Cinderella mee op de float bij de Blauwe Fee.
En dan volgende Aurora & prins, Ariel & Eric, Snowwhite & prins in de koetsen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar