Buzz light year Pyjama voor mijn oudste. De oude heeft ie gedragen tot zijn lange broek een korte broek was geworden en zijn bovenstukje korte mouwen had. Dus zaterdag 5 dec (Sinterklaas) zal ie super blij zijn.
En mijn Winter Mickey en Minnie. Heb ze vorig jaar ook gekocht en wil ieder jaar ze gaan bestellen. Disney Store heeft iedere jaar een nieuwe outfit.
Van de Frozen spaaractie die in ons winkelcentrum was, heb ik eindelijk de tassenhanger met 2 bedeltjes en de armband met 5 beeldjes bij elkaar verzameld.
En 3 gebruikte entreekaartjes van Disneyland
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Afgelopen weekend heb ik eindelijk weer de kerstboom gezet! Zwart met rode mickey/minnie kerstballen en ook met 'sneeuw' gevulde kerstballen met in het roze 'Let it go' erop..
Ik heb afgelopen weekend bij de crea kerstdag in Helmond Frozen kerstballen gekocht. En een Rapunzel kerstbal met licht erin. Ze hangen al te schitteren in de woonkamer.
Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it...
Vrijdag met mijn Mamsie naar de Winterfair geweest. Ik heb niks gekocht (Oke, 1 ding!! Maar dat is een kerstcadeau en om alle risico's uit te sluiten zeg ik lekker niet wat 't is ), maar mijn moeder heeft bij de Disney Store een Chip & Dale handtas gekocht. Reactie van mijn vader: "Begin jij nou ook al met die Disney-zooi??"