Leuk!!Lianne schreefCOLONIn Duitsland kocht ik het figuurtje van sadness van insiders out voor Disney Infinity! Blij mee
Laatste aankopen
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48
Waiting for the day we'll meet. 
- 020amsterdam
- Member

- BerichtenCOLON 67
- GeregistreerdCOLON 01 Dec 2015, 17:29

Gekregen van sint!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ik heb even dit gedichtje gemaakt 
De Sint dacht goed aan mij want met een Star Wars boek maakte hij me blij. En ook een jubileum boek van 25 jaar fc de kampioenen deed het goed . Nu weet ik dat nog veel lezen moet ! Led-lampen van Star Wars voor aan mijn bed en een Minion Onesie geven me vast nog veel pret .
De Sint dacht goed aan mij want met een Star Wars boek maakte hij me blij. En ook een jubileum boek van 25 jaar fc de kampioenen deed het goed . Nu weet ik dat nog veel lezen moet ! Led-lampen van Star Wars voor aan mijn bed en een Minion Onesie geven me vast nog veel pret .
Mooi! Jij bent het afgelopen jaar dus heel braaf geweest dat de Sint je zo verwend heeft met cadeautjes!D-Tekenaar schreefCOLONIk heb even dit gedichtje gemaakt
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Ik ben altijd braaf Sofie 
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
sofie1977 schreefCOLONIk zal je maar geloven zekerD-Tekenaar schreefCOLONIk ben altijd braaf Sofie
Dat is het beste hihihihihihi
En nu uuuuuuuh Back on topic (voor dat het te warm onder mijn voeten wordt )
- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Die heb ik toevallig ook gekocht 
Zit al in de wasmachine, dus vanavond slapen we in een Mickey bedje
Zit al in de wasmachine, dus vanavond slapen we in een Mickey bedje
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08
Van Sint:

En een paar weken terug uit Disneyland meegenomen:

En een paar weken terug uit Disneyland meegenomen:
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Dat is toch vanaf dinsdag? Ik ga nl morgen ff kijken. Hoop maar dat het er dan nog isAnnet schreefCOLONIk heb net bij het Kruidvat een tweepersoons dekbed van Mickey Mouse gekocht (voor maar €9,99) en een Mickey badmat (voor €3,99)
En gelukkig ook hier nog 2 badmat ten en 2 dekbedovertrekken kunnen scoren! Bij onze eigen waren de badmat ten bijna op en de overtrekken onvindbaar. Uiteindelijk de matten daar mee genomen. Kwam later nog langs een andere en daar heb ik nog 2 overtrekken mee genomen.
Zo blij mee!!
Geen geld ook. Heb eerder bij kruidvat "gewone" lits-jumeaux overtrekken gekocht voor 17, 99!
Zo blij mee!!
Geen geld ook. Heb eerder bij kruidvat "gewone" lits-jumeaux overtrekken gekocht voor 17, 99!