Wie is de Mol? 2015 - Het Spel

Speel mee met onze online Disneyspelletjes!
D-Tekenaar
Member
Member

Hier geef ik je gelijk in Eric !
We zijn hier nog steeds een hoopje vrienden en Disney fans.
Het moet een beetje gedaan zijn met lelijke benamingen en mensen uitsluiten.
Want geloof me ! Hier komt eens ruzie van .
En ik zeg dit niet als moderator .
Maar als deelnemer aan de mol en Disney fan in hart en nieren.
Laat het ons gewoon gezellig houden ..... Er is al genoeg ruzie en onrecht op de planeet.
vercruz
Member
Member

Afbeelding
Letscall
Member
Member

Een erg overtrokken reactie Erik! Misschien was het beter je ongenoegen te uiten bij de spelleiding zeg ik als ex organisator.
Aan Glenn, maatje, je weet toch dat je hier op een Disney forum minder kan zeggen dan op b.v. Een hardrock forum :-)
vercruz
Member
Member

Afbeelding
Letscall
Member
Member

@d tekenaar

Lelijke benamingen? Mensen uitsluiten?
Sorry maar ik zie het echt niet!
Ik zie een aantal vleeswaren die misschien gezien de aard van het forum beter achterwegen hadden kunnen blijven maar verder vind ik niet dat we hier nog meer aandacht aan moeten besteden.
Patricia
Member
Member

Jeetje Erik!

Vaak heb je gelijk hoor, maar nee sorry ik zie het probleem hier echt niet (behalve dan de woordkeuze voor op dit forum )ook niet!
Dus streep eronder en kom maar op met die lijst van jou.
michaelbe
Member
Member

Eerlijk gezegd zie ik ook niet in waar al deze commotie over gaat.
Er is niemand uitgesloten zover ik weet (de oorlog lokt erik volgens mij zelf uit door veel te provoceren en dat hoort nu eenmaal bij het spel).
En de woorden die vercruz gebruikt zijn geen scheldwoorden maar een gewone normale reactie. Gaan we echt zoals in de usa alles wegbeepen of zoals in china alles censureren...

Ter info, deze post is geen rechtstreekse aanval op de een of andere persoon hier op het forum :-)
D-Tekenaar
Member
Member

Je moet er even aan denken dat we nog steeds een Disney fan club zijn.
Hier komt ook een heel jong publiek .
Deze kinderen moeten zeker niet op deze plaats geconfronteerd worden met bepaalde woorden.
vercruz
Member
Member

Afbeelding
Spelleiding WIDM
Member
Member

Oke, ik trek hier de grens!

De eerste die hier nu nog iets over meent te willen schrijven ontvangt 3 zwarte stemmen voor de aankomende test.
Mocht je er iets over willen zeggen of als je iets niet bevalt kan je dat altijd kwijt via PM naar dit account.
michaelbe
Member
Member

Ik heb er geen idee van of dit nu spelleiding Michel is maar het gaat me wat te ver hier met het dreigen om uit het spel te gaan.

Ik woon nog steeds in een land zonder censuur. Ik heb hier niks van scheldwoorden gebruikt en alleen een mening neergeschreven.

Nu voel ik alsof dit forum een dictatuur is waar er enkel een paar mensen iets kunnen zeggen. Dingen worden weggebeept en mijn mening mag ik niet meer verkondigen. Voor mij hoeft het dan zo ook niet meer...

Bij deze dus de drie zwarte stemmen wsch omdat ik toch het lef had om hier tegenin te gaan.

En michel. Weet dat het niks met jou heeft te maken maar in plaats van widm te spelen moet ik hier bijna hints spelen om iets te kunnen posten...
Iejoortje
Member
Member

*pakt de popcorn erbij* Soap seizoen is weer begonnen. :?

Jongens, ik speel niet mee en zou me er eigenlijk ook niet in moeten mengen.... Maar het is toch maar een spelletje?? Is het nodig om over zoiets onbenulligs ruzie te gaan zoeken?? Laat ook niet dit forum ten onder gaan aan haat en nijd.

Iedereen veel succes verder met "Mollen"!! :thumbs:
Spelleiding WIDM
Member
Member

En 3 zwarte stemmen zijn binnen voor Iejoortje.

Michael heeft een PM ontvangen met het verzoek om te stoppen en de reden waarom we dit vragen. Dit is niet omdat we censuur willen maar omdat we geen zin hebben in dit gedoe.

iejoortje, veel plezier met je zwarte stemmen :-)
Letscall
Member
Member

Nu de spelleiding hier toch is,
even over die wensput.......
Iejoortje
Member
Member

Spelleiding WIDM schreef:En 3 zwarte stemmen zijn binnen voor Iejoortje.

Michael heeft een PM ontvangen met het verzoek om te stoppen en de reden waarom we dit vragen. Dit is niet omdat we censuur willen maar omdat we geen zin hebben in dit gedoe.

iejoortje, veel plezier met je zwarte stemmen :-)
Krijg ik ook een award voor de eerste die niet meespeelt, maar wel stemmen krijgt?? [FACE WITH TEARS OF JOY] Of op z'n minst een eervolle vermelding. :P

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Café Mickey Spelletjeshoek”