Ja ok.dat bedoelde ik eigenlijk.misschien al de kleuren van het nieuwe wat erin komt.
Daar is toch niks over bekend toch ?
Het WDS kleine verbouwingstopic
-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Hopelijk is dit maar tijdelijk.

Bron: Twitter ED92

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Nee dit is niet mooi!juniordisneyfan schreefCOLONHopelijk is dit maar tijdelijk.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Disneymaniacus
- Member

- BerichtenCOLON 31
- GeregistreerdCOLON 21 Feb 2009, 23:47
Ik heb het idee dat ze dit doen voor het winterseizoen als er geen water in staat. Ben ook niet kapot van deze oplossing, maar beter iets dan niet, al waren blauwe bloemen mooier geweest.
ik neem aan dat disney ook het weer volgt, waarom het water uit de fontein halen als er geen winterweer voorspelt word, en als het zou vriezen , vriezen die bloemen dan gewoon niet kapot?
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
Wachten tot gaat vriezen en dan pas leeg halen is geen optie. Dat kost gewoon te veel tijd. En waarschijnlijk hebben ze gewoon wintervaste planten gebruikt.
In verleden heb in de winter vaker gezien dat het water er uit was. Dit is eerste x dat ik het gevuld zie met planten. Normaal was gewoon kaal leeg.
In verleden heb in de winter vaker gezien dat het water er uit was. Dit is eerste x dat ik het gevuld zie met planten. Normaal was gewoon kaal leeg.
En toch kunnen ze deze fontein wel laten draaien met vriestemperaturen vreemd https://mobile.twitter.com/InsideDLPari ... 9669110785
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Het light effect is terug!

Bron @DisneylandBerry

Bron @DisneylandBerry
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
De schuttingen rond het Animagique theater hebben nu decoratie gekregen

bron : InsideDLParis

bron : InsideDLParis
ik geloof er niet veel van maar er gaan weer geruchten over een uitbreiding van de studios, natuurlijk kan dit gebeuren over redelijk wat jaren en mischien kan dit een voorbereiding zijn maar voor in de nabije toekomst zal dit niet zijn (ook omdat shangai disneyland serieus over budget zit) grondwerken in wds - > https://twitter.com/ED92live/status/717038331234754561

[/u