Hoi Allemaal,
Mijn naam is Rita, wordt op 27 december 35 jaar en ben getrouwd en moeder van 2 jongens ( 4 jaar en 8 maanden). Ik ben Disney fan geworden na mijn eerste bezoek aan Disney Parijs in 2003. Wat had ik geen zin om met mijn zus mee te gaan. Deed het echt voor haar. Toen ik het treinstation uit kwam en Mickey in het gras zag was ik verkocht

. Ik ga in januari 2016 voor de 8ste keer naar Parijs.
In 2010 ben ik met mijn man naar WDW geweest. Hij vind pretparken heel leuk, Disney te zoetsappig naar zijn smaak. We hebben 2 weken lang alleen maar pretparken gedaan. Gaafste vakantie ooit. Nu aan het sparen om met de jongens over 6 jaar naar Orlando te gaan.
Probeer het Disney gevoel aan de oudste door te geven. Met kerst krijgt de boom wel een Magic uiterlijk. Mag niet te veel van die "zooi" hier in huis halen, haha. Nieuwste Winter Mickey en Minnie van de Disneystore Uk zijn onderweg. Sttt

.
Op onze trouwdag waren Mickey en Minnie er een klein beetje bij. Ringkussentje en 2 zachte knuffels van M&M in trouwkleding . Daarnaast kwam ik binnen in de trouwzaal op de muziek van "Can you feel te love" van de Lion King.
Super leuk om hier lid te zijn en hoop veel van jullie verslagen etc te lezen.