Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom anja !
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :D
En Iedere Disney fan groot of klein mag lid van Café Mickey zijn :thumbs:
Andreaatje
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2015, 13:08

Goedemorgen,

Ik ben nieuw hier :sorc:

Ik ga zondag 4 dagen naar Disney, zijn er misschien meer mensen die gaan uit omgeving Rotterdam, andere streken is natuurlijk ook goed! :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Hartelijk welkom Andreaatje !
Ik wens je heel veel Disney plezier op Café Mickey :D
Gebruikers-avatar
BDisneyFan
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2015, 20:57

hoi ik ben super DISNEY FAN IK KAN GEEN dag zonder DISNEY muziek of whatever ik ben nog jong 14 jaar maar dat maakt niet uit. Mijn droom was vroeger om in DISNEY te werken! Ik ken veel dingen over DISNEY niet alles maar best veel zo ben ik erg geïnteresseerd in attracties geschiedenissen hoe ze de costumes maken wanneer er iets nieuws achter de schermen wordt gedaan of een parade hoe het ten werk gaat. Ik leef voor DISNEY! Ik ben 9 keer in disney geweest de laatste keer was met kerst seizoen 2014/2015 ik ga sowieso in 2017 voor het 25 jaar bestaan! Ik zou graag elke dag in Disney komen dit is een beetje een lang verhaal maar toch ik ben een Extreme Disney fan m'n kamer staat vol met Disney spullen beetje erg vol
Groetje BDisneyFan ❤️
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Welkom alle nieuwe leden :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom BDisneyFan !
Ik wens je heel veel plezier hier op Cafe Mickey.
Fijn dat je op zo een jonge leeftijd al veel van Disney weet.
Ik ben er zeker van dat je je hier geen minuut gaat vervelen .
Gebruikers-avatar
NicoleC
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2015, 12:52

Goedemiddag !

Mijn naam is Nicole en ik lees hier al even mee.
Nu was de tijd gekomen om me eindelijk ook eens aantemelde.
Zelf zijn we nog nooit in Disneyland Parijs geweest .
Maar we zijn wel verslingerd aan de films van Disney en filmpjes op you tube.
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

Iemand van mijn leeftijd op het forum haha :geek: :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
LetItGo
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2015, 10:09

Hallo iedereen !
Ik ben Ashley. Ik ben al zolang ik mij het kan herinneren een Disney fan.
Als kind draaide ik alle vhs banden van Disney kapot, toen had ik nog niet door dat ik op 18 jarige leeftijd pas echt een Disney gek zou worden: Vandaag ben ik al reeds 5 keer naar DLP geweest.
Zoals iedereen heb ik dus de grote droom om naar DL en WDW te gaan, helaas is dit als student momenteel niet mogelijk :(
Oh en mijn favoriete films zijn: Frozen, Tangled en Oliver&Co !

Groetjes LetItGo
That's the real trouble with the world, too many people grow up
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom op Café Mickey Ashley !
Ik wil je hier alvast veel Disney plezier wensen.
Gebruikers-avatar
020amsterdam
Member
Member
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2015, 17:29

Hoi Allemaal,
Mijn naam is Rita, wordt op 27 december 35 jaar en ben getrouwd en moeder van 2 jongens ( 4 jaar en 8 maanden). Ik ben Disney fan geworden na mijn eerste bezoek aan Disney Parijs in 2003. Wat had ik geen zin om met mijn zus mee te gaan. Deed het echt voor haar. Toen ik het treinstation uit kwam en Mickey in het gras zag was ik verkocht :-). Ik ga in januari 2016 voor de 8ste keer naar Parijs.

In 2010 ben ik met mijn man naar WDW geweest. Hij vind pretparken heel leuk, Disney te zoetsappig naar zijn smaak. We hebben 2 weken lang alleen maar pretparken gedaan. Gaafste vakantie ooit. Nu aan het sparen om met de jongens over 6 jaar naar Orlando te gaan.

Probeer het Disney gevoel aan de oudste door te geven. Met kerst krijgt de boom wel een Magic uiterlijk. Mag niet te veel van die "zooi" hier in huis halen, haha. Nieuwste Winter Mickey en Minnie van de Disneystore Uk zijn onderweg. Sttt :-).

Op onze trouwdag waren Mickey en Minnie er een klein beetje bij. Ringkussentje en 2 zachte knuffels van M&M in trouwkleding . Daarnaast kwam ik binnen in de trouwzaal op de muziek van "Can you feel te love" van de Lion King.

Super leuk om hier lid te zijn en hoop veel van jullie verslagen etc te lezen.
Spaceterror
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 21 Dec 2015, 14:29

Me vandaag weer eens aangemeld, bij de oprichting van het forum me toen aangemeld als Gaston.
Is toch veel veranderd hier op het forum in de afgelopen jaren, ga me maar eens goed inlezen.
Groetjes Leon
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom terug Spaceterror !

En ik wens je heet veel Disney plezier hier op Café Mickey :)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Ha Spaceterror, een oude bekende: Welkom terug en veel leesplezier!! :)

Aan al de andere nieuwe leden: een warme welkom en veel plezier op Café Mickey!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
allinonefamily
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 26 Dec 2015, 20:13

Hoi Allemaal!!!

Wij zijn Justian, Cindy en Jayden.
Justian is vroeger al heel vaak naar Disneyland Parijs geweest, en 1 keer zijn we met z'n tweetjes geweest.
Disney World Orlando stond al heel lang op het verlanglijstje en afgelopen oktober was het eindelijk zover!

We vinden het leuk om hier mee te lezen en schrijven en ervaringen te delen.

Wie het leuk vind kan een kijkje nemen op onze website of youtubepagina. We hebben namelijk alle dagen van onze vakantie gevlogd en inmiddels staan er al een aantal vlogs online. We zijn op youtube te vinden onder All in One Family en onze website is www.allinonefamily.nl

Groetjes,

Justian, Cindy & Jayden
Onze vakantievlogs Disney World Florida 2015 staan online. Wil je niks missen? Kijk dan snel op: www.allinonefamily.nl!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar