Met het vliegtuig naar Disneyland Paris

Plaats reactie
020amsterdam
Member
Member

Ik heb vanuit NL gevlogen. We hadden een KLM vlucht om 08:00 naar Charles de Gaulle vanuit schiphol en we waren 11uur in Newport bay hotel. We hadden alleen handbagage. De schuttle bus ( VEA heet het bedrijf) ging ieder half uur. Wel vooraf kaartjes kopen. Kaartjes waren 20 euro pp retour

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
merlijntje1983
Member
Member

020amsterdam schreef:Ik heb vanuit NL gevlogen. We hadden een KLM vlucht om 08:00 naar Charles de Gaulle vanuit schiphol en we waren 11uur in Newport bay hotel. We hadden alleen handbagage. De schuttle bus ( VEA heet het bedrijf) ging ieder half uur. Wel vooraf kaartjes kopen. Kaartjes waren 20 euro pp retour

Mag ik vragen wat de vlucht ongeveer koste? En vliegen ze alleen vanaf schiphol naar parijs?
020amsterdam
Member
Member

Retour 124 euro incl alle toeslagen. Vanaf andere plaatsen weet ik niet. Dit was trouwens nov. 2013. Sorry vergeten te zeggen.

Zie net op google dat dezelde vlucht als ik had woensdag as. 109 euro zonder toeslagen is.

Michelle
Member
Member

merlijntje1983 schreef:Hoop dat het hier goed staat!
Iemand wel eens gevlogen naar disneyland? En vanaf waar en hoe is dat gegaan? Was het duur?
Lijkt me handig namelijk, eens uitzoeken of ze ook via eindhoven naar Parijs vliegen
Ik ben vorig jaar in de zomervakantie vanaf schiphol naar Charles de Gaulle gegaan. Op zich ideaal om vanaf het vliegveld meteen in de bus te stappen die je bij je hotel afzet. De terugweg vond ik minder omdat we al erg vroeg op het vliegveld waren en lang moesten wachten. Maar aan de andere kant vind ik de trein ook niet altijd ideaal door het overstappen op een vaak overvolle metro en trein met koffers. Bij ons was het vliegen €95. Dat was wel rond 6 uur in de ochtend.
Sabina schreef:Ik ga volgende week met de auto naar Disney. Iemand enig idee hoe het met de grenscontroles is op het moment? Wat doen ze precies en moet je lang wachten?
Bij ons was het op de heenweg rond 8 uur 's ochtends ook stapvoets rijden. Toen duurde het iets langer doordat ze echt bij iedereen de auto in schenen. Er was toen een auto tussen uit gehaald waarin twee mannen zaten met van die lange baarden. Op de terugweg rond half 9 schenen ze niet in alle auto's waardoor we zo de grens over waren. Dit was wel in november precies de woensdag toen het park weer openging. Ik had toen eigenlijk veel langere files en grotere controles verwacht.
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Plaats reactie

Terug naar “Vervoer & Parkeermogelijkheden - Disneyland Paris”