Het kerstseizoen programma
- Tinkerchell
- Member

- BerichtenCOLON 80
- GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07
Wij gaan ook naar studios! Vorig jaar ook gedaan en zeker geen spijt van gehad, jaar daarvoor waren we in het Disneyland park en daar was weinig sfeer te bekennen helaas.. Ben heel erg benieuwd naar het cinderella themed nieuwjaar 
''for to have faith, is to have wings..''
Eigenlijk toch wel vreemd dat een locatie die zich zó goed leent voor een sfeervol oudjaar, niet gebruikt wordt. Oké ik begrijp dat men graag het aantal gasten wil verdelen over beide parken, maar om dan meteen alles af te schaffen in Disneyland Park is toch wat overdreven denk ik.
Ja dat vind ik ook wel. Bij het kasteel is het toch allemaal veel magischer! Maar ach denk dat ik alsnog volop geniet haha. Ben inderdaad ook heel benieuwd naar het Cinderella theme!
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
En ook in Disneyland Paris zijn ze 2016 feestelijk gestart !
Hier kan je zien hoe de bezoekers van Disneyland Paris het nieuwe jaar ingingen .
Hier kan je zien hoe de bezoekers van Disneyland Paris het nieuwe jaar ingingen .
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Disney's Stars 'n' Cars... As Never Seen Before ! ........ Een speciale versie van de parade voor het nieuwe jaar !
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Ja hoor !aimke schreefCOLONHallo, zondag vertrekken wij voor de eerste keer naar Disneyland. Graag zou ik dit wat plannen. Is er iemand die mij kan helpen aan de plannen van het park? Alvast bedankt
Klik hier Voor het programma van de volgende dagen
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- Tinkerchell
- Member

- BerichtenCOLON 80
- GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:07
Ik vond het vuurwerk in studios weer erg mooi! Wel jammer dat niet heel goed was aangegeven waar het vuurwerk precies zou worden afgestoken, bij navraag aan een cast member kregen we te horen dat het vuurwerk bij het podium zou zijn, waardoor voor ons uiteindelijk een deel van het vuurwerk niet te zien was omdat het achter de tower viel. Maar dat mocht de pret niet drukken en desondanks hebben we zeker genoten!
''for to have faith, is to have wings..''
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Het Kerstprogramma loopt nog door tot 7 januari

Bron DisneylandParisFans

Bron DisneylandParisFans
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Oei was nog niet goed wakker denk ikolafLover schreefCOLONDit programma is van november he
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier