Je naam is voldoende hoor, ze geven bijna nooit een reserveringsnummer wanneer je telefoneertgcf0723 schreef:ik heb deze namiddag een reservatie gemaakt voor volgend weekend maar ik het niets van reservatienummer gekregen. Is dit erg? heb ik dit nodig volgend weekend in plaza garden of is mijn naam voldoende? of bel ik beter nog eens terug om mijn nummer te vragen?
Telefonisch boeken van restaurants
gcf0723 schreef:ik heb deze namiddag een reservatie gemaakt voor volgend weekend maar ik het niets van reservatienummer gekregen. Is dit erg? heb ik dit nodig volgend weekend in plaza garden of is mijn naam voldoende? of bel ik beter nog eens terug om mijn nummer te vragen?
Ik heb gisteren ook gereserveerd voor plaza gardens ook geen mail of nummer gekregen. Maar D-Tekenaar vertelde me dat dat heel normaal was,dus komt vast goed
- D-Tekenaar
- Member

Zoals Lisjuh al zij is dit geen probleem !
Ik had deze zomer een reservatie bij het ontbijt van Café Mickey en moest enkel mijn naam zeggen bij de inkom.
En 2 minuten later was ik al aan het eten
Ik had deze zomer een reservatie bij het ontbijt van Café Mickey en moest enkel mijn naam zeggen bij de inkom.
En 2 minuten later was ik al aan het eten
Ik wilde vandaag gaan bellen.om inventions te gaan boeken maar hoe is hun engels en wat moet ik zeker gereed houden ik klap namelijk altijd dicht als ik iets in het engels moet vragen. Moet ik aangeven dat ik half pension voucher heb??
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Ik vond het handig om het engelse telefoonalfabet erbij te hebben wanneer ik mijn naam moest spellen.
vb
http://m.alforto.nl/telefoonalfabetengels.html
Je hoeft alleen de datum,tijd en je naam door te geven.
Wanneer je bij het restaurant zelf bent, geef je vantevoren aan dat je een halfpension voucher hebt.
vb
Wanneer je bij het restaurant zelf bent, geef je vantevoren aan dat je een halfpension voucher hebt.
Bedankt ga morgen een poging wagenrolo schreef:Ik vond het handig om het engelse telefoonalfabet erbij te hebben wanneer ik mijn naam moest spellen.
vb
- D-Tekenaar
- Member

Hey ja Rolo 
Dat is handig !!
Dat is handig !!
Het Engels is nogal wisselend, ik heb al eens een keer iemand gehad die er niets van kon (Terwijl je van te voren een menu krijgt waar je kan kiezen tussen Engels en Frans, pas daar dan de medewerker die je krijgt op aan), maar ik heb ook wel eens een keer iemand gehad die zo goed Engels sprak dat ik gok dat het een Brit was.
Was de laatste keer erg verbaasd dat ze mijn naam goed hadden bij de reservering
want die was ook maar zozo gegaan
Was de laatste keer erg verbaasd dat ze mijn naam goed hadden bij de reservering
- D-Tekenaar
- Member

Ik heb bij de characters ook al eens een CM gehad die heel goed Engels sprak met een Britse tongval .
Maar hij was blijkbaar toch Frans ! Toen ik hem daar een compliment op gaf zij hij dat zijn partner Brits was .
Maar dit is nu wel heel off topic
Maar hij was blijkbaar toch Frans ! Toen ik hem daar een compliment op gaf zij hij dat zijn partner Brits was .
Ook even off topic dat hebben wij een x gehad bij small world me man zei wat en toen zei de cm die daar stond in het nederlands wat terug zegt me man heel verbaasd hey een Nederlander die hier werkt hahaD-Tekenaar schreef:Ik heb bij de characters ook al eens een CM gehad die heel goed Engels sprak met een Britse tongval .
Wij hadden dat de laatste keer bij Goofy en Pluto tijdens de EMH. Was de fotograaf een Belg!Brina schreef:Ook even off topic dat hebben wij een x gehad bij small world me man zei wat en toen zei de cm die daar stond in het nederlands wat terug zegt me man heel verbaasd hey een Nederlander die hier werkt hahaD-Tekenaar schreef:Ik heb bij de characters ook al eens een CM gehad die heel goed Engels sprak met een Britse tongval .
- Tinkerbelletje
- Member

Vandaag reserveringen gemaakt voor ons tripje in februari 
Do 25 feb: diner Hunter's Grill
Vr 26 feb: lunch Blue Lagoon & diner Silver Spur Steakhouse
Za 27 feb: diner Café Mickey
Heb bij geen enkel restaurant ooit eerder gegeten, dus ben erg benieuwd!
Do 25 feb: diner Hunter's Grill
Vr 26 feb: lunch Blue Lagoon & diner Silver Spur Steakhouse
Za 27 feb: diner Café Mickey
Heb bij geen enkel restaurant ooit eerder gegeten, dus ben erg benieuwd!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Vandaag eindelijk gebeld drukte op 2 en kreeg alsnog een Frans man aan de telefoon het ging met handen en voeten en het handige alfabet maar het is gelukt. Vroeg me alleen af waarom ze vroegen in wel hotel we verbleven iemand enig idee?