Disney voor mindervaliden

BUTTON_POST_REPLY
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

Annet schreefCOLONNee de kaart is zodat je moeder niet in de rij hoeft, niet zodat ze niet lang op haar gezelschap hoeft te wachten. Dus als je moeder niet in de attractie gaat, moet jij de gewone rij gebruiken.

oke dank je wel
zij kan niet in veel in waar ze met haar rolstoel in kan.
zelfstanding in en uit gaan in iets gaat zeker niet.
groetjes
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Vervelend voor d'r, desondanks hoop ik dat jullie een leuke tijd gaan hebben samen in Disney!
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103

Annet schreefCOLONVervelend voor d'r, desondanks hoop ik dat jullie een leuke tijd gaan hebben samen in Disney!
dank wel! ;)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik ben gelukkig goed in transfers :yes:
Maar mijn moeder is verlamd door een tumor in haar hersenen .
En zij heeft als enige bezigheid winkelen en de shows.
Ik snap dus wel wat je meemaakt .
Hopelijk heb je een mooi verblijf in Disneyland Paris.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Bij small wolr dkan je moeder wel met jou samen er is. Daar is nl een boot waar een rolstoel in kan worden gereden. Gewoon daar om vragen. Bij buzz kan ze ook mee hebben nl ook karretje waar rolstoel in kan. Hoeft ze dus niet over te stappen wat ze niet kan. In studio's kan je mama mee ratatouille in ook muis waar rolstoel in kan.
En verder samen genieten van de shows die er zijn. Hopelijk hebben jullie een leuke tijd!
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103

calimero schreefCOLONBij small wolr dkan je moeder wel met jou samen er is. Daar is nl een boot waar een rolstoel in kan worden gereden. Gewoon daar om vragen. Bij buzz kan ze ook mee hebben nl ook karretje waar rolstoel in kan. Hoeft ze dus niet over te stappen wat ze niet kan. In studio's kan je mama mee ratatouille in ook muis waar rolstoel in kan.
En verder samen genieten van de shows die er zijn. Hopelijk hebben jullie een leuke tijd!

bedank,
van deze wist ik dat ze daar in kon, vind wel jammer.
vroeger kon ze overal in nu niet in veel meer. :(
als we gaan is genieten hoor.
groetjes
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103

D-Tekenaar schreefCOLONIk ben gelukkig goed in transfers :yes:
Maar mijn moeder is verlamd door een tumor in haar hersenen .
En zij heeft als enige bezigheid winkelen en de shows.
Ik snap dus wel wat je meemaakt .
Hopelijk heb je een mooi verblijf in Disneyland Paris.

hey,
mijn mama heeft hersebloeding gehad thuis en daar na nog tweede, is de tweede dat de das heeft om gedaan.
verlamd van boven huppen. thuis voor sommen dingens kans ze rechtstaan maar dat ook alles stappen neen.
als je weet je kon alles hier voor en nu niet is zeer moelijk.
groetjes
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ff de leek uithangen, lol.
Iemand in een rolstoel, doktersverklaring toch of niet? (permanent in rolstoel).
Blauwe kaart moet natuurlijk in de auto blijven liggen, en kan je dan gewoon rechtstreeks de parking op bij DHL? Of toch de normale parking (ik heb een abo, dus toch gratis dan)
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ja altijd een doktersverklaring, als je de blauwe kaart inderdaad niet mee kan nemen.
Bij de ingang van de parking wordt je ofwel naar de Winnie parking (voorop de grote parking) of naar het DHL gestuurd.
disneyjoyce
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2013, 13:01

Je kunt een kopie maken van je kaart en die voor je raam leggen, en het origineel mee het park in nemen. Als je bij DLH, hebben ze je kaart al gezien dus hoef je normaal niet hem nog eens voor je raam te leggen.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

Die kaart ligt gewoon sowieso standaard voor het raam, dus ja.
Maar kreeg al de tip om na City Hall ff snel gewoon terug naar de parking te gaan, en de kaart terug in de auto te leggen.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Wij hebben onze kaart ingescand en geplastificeerd .
Volgens onze buurman ( Commissaris bij de politie ) is dit geldig genoeg voor zo een dingen .
Want je echte kaart dient altijd in je auto te liggen voor het raam .
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

hmm, ok, dan laat ik haar wel een copie nemen van de blauwe kaart, en alsnog doktersverklaring

wat moet hier eigenlijk instaan? vermits het wel duidelijk is dat ze in de rolstoel zit en niet kan stappen (ja, een stap of 10)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

gewoon een verklaring van waarom ze in een rolstoel zit .
Dus is dit door een ziekte of ongeluk .... En tijdelijk of permanent .
En ook liefst waarom ze begeleiding nodig heeft .
Dit staat er ook steeds bij ons in .
marie
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2015, 20:01

Mijn moeder liet de kaart bij de poortjes zien en kreeg dan de code voor de invalideparkeerplaats. De invalide kaart nam zij dan gewoon met zich mee het park op. Zij had geen doktersverklaring mee, enkel een invaliditeitskaart en dat was voldoende. Zag bij weinig auto's de kaart achter de voorruit liggen ze staan ook een special afgezet stuk met slagboom.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar