Ik heb weer erg genoten van het kerstseizoen dit jaar!
A royal welcome en Royal christmas wishes vind ik niet geweldig, maar het is leuk hoe het entertainment de hele dag maar doorgaat: royal welcome - cavalcade - royal christmas wishes - en al zo'n beetje weer tijd voor de volgende cavalcade! Zo is het park erg levendig!
De cavalcade blijft super leuk en vrolijk en ook de tree lighting vind ik prachtig!
En de decoraties.... zo mooi! Kerst blijft echt verreweg mijn favoriete seizoen!
Algemeen Kerst 2015 in Disneyland Paris
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Fijn dat je zo genoten hebt Fantillusion
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Die zijn er hoor gisteren nog in studio 1

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op onze Facebook kan je de volledige menukaarten en prijzen voor kerstavond en oudjaar bekijken: https://www.facebook.com/CafeMickey/pho ... tos_albums
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

-
Jacconaberman
- Member

- BerichtenCOLON 10
- GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 14:36
28 december tot 2 januari
Voor de 6e keer zijn we tijdens de jaarwisseling in Disneyland. overigens zijn we totaal misschien al wel 15 keer geweest, maar dan op andere momenten. Dit jaar was het gelukkig wat rustiger dan afgelopen jaren. Hierdoor hebben we veel atracties kunnen doen. Met name 1 en 2 januari was het goed te doen, korte wachttijden en Overigens heel mooi weer, geen regen en niet te koud. Het viel mij overigens op dat de kerstfeest elk jaar minder lijkt te worden. Het kan zijn dat dat aan ons ligt, maar elke jaar wordt het minder. Het Frozen-gebied is echt heel mooi en de show ook. Je kunt zien dat er veel is geïnvesteerd in de atracties, want terwijl er vorig jaar nog veel storingen was bij atracties, was dat dit jaar bijna niet het geval. De kerstparade lijkt elk jaar korter te worden. Wel blijft de sneeuw in Main street heel leuk. We hebben enkele keren het avond diner genuttigd bij Bliiy's Bod in Village. Dit is echt een aanrader! Ik vind zelf dat sommige buffetrestaurants in de hotels wel beter kan.
Er wordt op internet veel geklaagd over de beveiliging en wachtrijen bij de controles. Ik vond het nog wel meevallen. Overigens geeft het wel een veilig gevoel dat er goede beveiliging, zowel in burger als in uniform.
Voor de 6e keer zijn we tijdens de jaarwisseling in Disneyland. overigens zijn we totaal misschien al wel 15 keer geweest, maar dan op andere momenten. Dit jaar was het gelukkig wat rustiger dan afgelopen jaren. Hierdoor hebben we veel atracties kunnen doen. Met name 1 en 2 januari was het goed te doen, korte wachttijden en Overigens heel mooi weer, geen regen en niet te koud. Het viel mij overigens op dat de kerstfeest elk jaar minder lijkt te worden. Het kan zijn dat dat aan ons ligt, maar elke jaar wordt het minder. Het Frozen-gebied is echt heel mooi en de show ook. Je kunt zien dat er veel is geïnvesteerd in de atracties, want terwijl er vorig jaar nog veel storingen was bij atracties, was dat dit jaar bijna niet het geval. De kerstparade lijkt elk jaar korter te worden. Wel blijft de sneeuw in Main street heel leuk. We hebben enkele keren het avond diner genuttigd bij Bliiy's Bod in Village. Dit is echt een aanrader! Ik vind zelf dat sommige buffetrestaurants in de hotels wel beter kan.
Er wordt op internet veel geklaagd over de beveiliging en wachtrijen bij de controles. Ik vond het nog wel meevallen. Overigens geeft het wel een veilig gevoel dat er goede beveiliging, zowel in burger als in uniform.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Kerst 2015 is nog beziggcjoel schreefCOLONis er al wat bekend over kerst 2016? ik wil graag in november gaan, maar wel per se met kerstsfeer. Dit wordt mn eerste disney bezoek dus wil alles goed uitzoeken!
Daar zul je echt nog tot op z'n vroegst september op moeten wachten.

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Ik ben gisterenochtend terug gekomen van 8 dagen kerst in Disneyland Paris.
Royal Christmas Wishes vind ik absoluut fantastisch en heb ik ook alle dagen 3x per dag gezien.
Datzelfde geldt voor de Christmas Parade en ook de vernieuwde Tree Lighting vind ik prachtig.
Maar ik begin wel te merken dat het kerstseizoen stiekem steeds kleiner begint te worden en het me steeds minder raakt.
Het was ooit een prachtig seizoen, waar je de echte essentie van kerst geweldig kon meemaken.
Maar dat is absoluut niet meer het geval naar mijn mening.
Halloween en Swing Into Spring springen er wat mij betreft vele malen meer uit.
Royal Christmas Wishes vind ik absoluut fantastisch en heb ik ook alle dagen 3x per dag gezien.
Datzelfde geldt voor de Christmas Parade en ook de vernieuwde Tree Lighting vind ik prachtig.
Maar ik begin wel te merken dat het kerstseizoen stiekem steeds kleiner begint te worden en het me steeds minder raakt.
Het was ooit een prachtig seizoen, waar je de echte essentie van kerst geweldig kon meemaken.
Maar dat is absoluut niet meer het geval naar mijn mening.
Halloween en Swing Into Spring springen er wat mij betreft vele malen meer uit.

ik bedoel de data vooralMouseketeer schreefCOLONKerst 2015 is nog beziggcjoel schreefCOLONis er al wat bekend over kerst 2016? ik wil graag in november gaan, maar wel per se met kerstsfeer. Dit wordt mn eerste disney bezoek dus wil alles goed uitzoeken!
Daar zul je echt nog tot op z'n vroegst september op moeten wachten.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
als je rekent op half November tot begin Januari zit je wel goed denk ik