Restaurants In Main Street U.S.A.

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Walt's - an American restaurant menukaart

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

ja alles word duurder dat was al bekend... maar met jaarkaart korting komt het dan uit op 27 euro..
Vind ik nog wel redelijk aangezien je drinken onbeperkt hebt en je eten onbeperkt...
Dat betaal je hier ook als je onbeperkt gaat eten met drinken erbij dus..
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Plutolientje
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2014, 06:47

Wij hebben voor Komende zondag voor het avondeten, gereserveerd in plaza Gardens. Aangezien er vaak een grote rij voor het restaurant staat, was ik mij af aan het vragen, als je gereserveerd hebt, of je dan ook in de rij moet aansluiten?

Of is er ook nog een andere ingang?

Wie weet dit?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Er is nog een ingang aan de zijkant voor mindervaliden !
Maar of je daar binnen mag voor je reservatie ? dat is een andere vraag .
Ik zou zeggen wie niet waagd ....
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Er is een rij voor met en zonder reservering bij drukte, maar dit is niet bepaald duidelijk. Wachten moet je meestal toch wel even.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Afbeelding

Sinds afgelopen weekend is het Plaza Gardens restaurant terug open.
De prijs van het buffet is nu 30.99 euro per persoon.

Afbeelding

Bron Pixiedust.be

Er zijn in het restaurant wat aanpassingen geweest: http://disneylandparis-news.com/en/plaz ... xperience/

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kiara
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2014, 09:22

Is er iemand die eerdaags in Garden Plaza gaat eten, en foto's wil maken van het nieuwe buffet?
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

ik ben ook benieuwd naar het gereneveerde plaza gardens. is er ondertussen al iemand geweest? is het eten nog steeds hetzelfde?
Afbeelding
makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

Blijkbaar is de 'all you can drink' in de plaza gardens geschrapt ?? Of hebben ze een vriend van mij in het zak gezet ??

Hij is vorige week met zijn vriendin geweest en toen hij extra drank wilde gaan halen, toen moest hij ineens bijbetalen. Hij heeft toen lang ruzie liggen maken met een paar obers, maar helaas, hij moest extra bijbetalen.

Het zou jammer zijn als ze de 'all you can drink' zouden schrappen. Dat maakt het plots nog een pak duurder. En dat was toch één van de redenen waarom de Plaza Garden zo populair waren.
Laatst gewijzigd door 2 op makila, in totaal 13 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

makila schreefCOLONBlijkbaar is de 'all you can drink' in de plaza gardens geschrapt ?? Of hebben ze een vriend van mij in het zak gezet ??

Hij is vorige week met zijn vriendin geweest en toen hij extra drank wilde gaan halen, toen moest hij ineens bijbetalen. Hij heeft toen lang ruzie liggen maken met een paar obers, maar helaas, hij moest extra bijbetalen.
Zou op de menukaart moeten staan, als het er niet meer opstaat zal het gedaan zijn idd.

Afbeelding
Afbeelding
makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

Prins Adam schreefCOLON Zou op de menukaart moeten staan, als het er niet meer opstaat zal het gedaan zijn idd.
Op de menukaart binnen stond het er niet meer op.
Op de menukaart buiten (de bordjes) stond het er nog wel ergens op (volgens hem - ik ga er ook maar van uit wat hij zei).

Men beweerde aan die vriend dat ze vergeten waren die aan te passen en dat het echt bijbetalen was. Mijn vriend was het daar niet mee eens (Terecht, ze moeten het dan overal aanpassen, mensen die gaan eten, kijken in eerste instantie naar de bordjes buiten!).

Echter volharde men in de boosheid en hij is het dan boos afgetrapt zonder extra drank te bestellen.

Hij heeft overwogen klacht in te dienen maar ja dan krijgt hij 2 drankjes in geldwaarde ter compensatie? Daar is hij natuurlijk niet zo veel mee. Het is eerder de manier waarop hij behandeld werd dat hem serieus stoort.
yasmine
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 20:50

wij vonden het eten van plaza garden niet in verhouding qua prijs. wij zijn er in oktober gaan eten omdat wij overal lazen dat het zo geweldig was.
nou ik vond het weinig keuze, niet echt super lekker . het was te eten hoor maar voor dit geld vond ik het zonde. andere dag zijn we bij chuck wagen geweest dit was 10 keer beter en nog een stuk goedkoper ook.

de aankleding is overigens wel mooi in plaza.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

yasmine schreefCOLONwij vonden het eten van plaza garden niet in verhouding qua prijs. wij zijn er in oktober gaan eten omdat wij overal lazen dat het zo geweldig was.
nou ik vond het weinig keuze, niet echt super lekker . het was te eten hoor maar voor dit geld vond ik het zonde. andere dag zijn we bij chuck wagen geweest dit was 10 keer beter en nog een stuk goedkoper ook.

de aankleding is overigens wel mooi in plaza.
Dat hadden wij in november ook, viel heel erg tegen kwa keuze van het eten.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik heb 2 of 3x in Plaza Gardens gegeten en vond het prima. De ene keer dat ik bij Chuck Wagon was daarentegen was alles koud, dus soms is het ook een kwestie van net ff pech hebben denk ik.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar