Als je direct bij Disney je hotel hebt gereserveerd, kun je al eerder een reservering maken voor het ontbijt bij Café Mickey. Deze staat dan gewoon bij je hotelreservering. Wel moet je dit dan ook vantevoren betalen.
Volgens mij kost dit € 17,- per persoon wanneer je een disneyhotel geboekt hebt incl. ontbijt.
Je moet dan ook meteen het tijdstip doorgeven. Volgens mij konden we kiezen tussen 08.00u of 09.30u.
Zo hebben wij het voor komende trip geregeld.
Wanneer je een testboeking maakt via de Disney site krijg je vanzelf al de mogelijkheid om dit erbij te boeken.
Tips betreft restaurants
- Asmara1974
- Member

Wij hebben tijdens ons laatste tripje gegeten bij Billy Bob's La Grange. Ik zeg: aanrader! Het is een Tex mex buffet restaurant in The Village en alles was goed.

The lucky nugget is heel lekker en doen wij vaak als lunch
Achteraan in de village heb je Earl of Sandwiche en dit is prijs-kwaliteit echt oke. Het is een beetje te vergelijken met Subway en ze hebben heel lekkere en speciale broodjes.
Beide dingen zijn niet echt duur, en dus geschikt voor te lunchen
Achteraan in de village heb je Earl of Sandwiche en dit is prijs-kwaliteit echt oke. Het is een beetje te vergelijken met Subway en ze hebben heel lekkere en speciale broodjes.
Beide dingen zijn niet echt duur, en dus geschikt voor te lunchen
Brina schreef:Iemand nog een tip waar je lekker kan lunchen??
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
- Prins Adam
- Beheerder

Ja kan hoorBrina schreef:We hebben half pension voucher's dus voor de prijs maakt het niet veel uit. Kan je bij de plaza gardens ook lunchen??
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik heb nog een paar vraagjes.
Wij gaan in het paasverlof. Weet nu niet hoe druk het gaat zijn in de 2e week (4 weekdagen en zaterdag) maar zou het best zijn om bepaalde restaurants te reserveren?
Buffalo bill, is ook best voordien te reserveren he? Speelt dat op alle dagen? of enkel in het weekend?
Wij gaan in het paasverlof. Weet nu niet hoe druk het gaat zijn in de 2e week (4 weekdagen en zaterdag) maar zou het best zijn om bepaalde restaurants te reserveren?
Buffalo bill, is ook best voordien te reserveren he? Speelt dat op alle dagen? of enkel in het weekend?
- Prins Adam
- Beheerder

Reserveren doe je best altijd dan ben je zeker

- D-Tekenaar
- Member

Keandra schreef:Ik heb nog een paar vraagjes.
Het is altijd goed om te reserveren
En Buffalo Bill Speelt op alle dagen behalve Woensdag en Donderdag
- D-Tekenaar
- Member

Mijn nicht is vegetarisch !Alien schreef:Zijn er hier nog vegetariërs met tips voor lunch/diner?De vorige keer hebben we bij Silver Spur Steakhouse gegeten, zijn er nog meer aanraders?
En toen we samen geweest zijn .
Zijn we gaan eten in Silver Spur , Walts en Café Mickey .
Ze heeft toch op deze plaatsen goed gegeten .
- Prins Adam
- Beheerder

Denk dat alle a la carte restaurants vegetarische gerechten hebben, enkele vind je hier: http://www.cafemickey.com/forum/disneyapps.phpAlien schreef:Zijn er hier nog vegetariërs met tips voor lunch/diner?De vorige keer hebben we bij Silver Spur Steakhouse gegeten, zijn er nog meer aanraders?