Ik wist niet dat hij er ook in zat 8) , superMittens @ vr 15 jan, 2010 11:06 schreef:Vind het wel jammer dat ik nergens eens een foto of stukje vind van Alan Rickman als Caterpillar...
Tim Burton's Alice in Wonderland 1 & 2
-
MINI Mouse
we zijn net naar Avatar in 3D geweest in Pathé Eindhoven.
en jawel hoor: ze draaiden de trailer al van Alice in Wonderland, in 3D!
de trailer was ietsje anders dan degene die hierboven (in 2D) staat, maar het is in 3D echt super!
nu weten we zeker dat we die in 3D gaan kijken!
en jawel hoor: ze draaiden de trailer al van Alice in Wonderland, in 3D!
de trailer was ietsje anders dan degene die hierboven (in 2D) staat, maar het is in 3D echt super!
nu weten we zeker dat we die in 3D gaan kijken!
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Wat een engerd! Wordt steeds nieuwsgieriger naar deze film..
- JuffieJoyce _Belle
- Member

JahaWezz @ zo 31 jan, 2010 19:30 schreef:Wat een engerd! Wordt steeds nieuwsgieriger naar deze film..
3 maart komt ie in Metropolis uit zag ik... Ik ben benieuwd!
"Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever"
Nieuwe beelden van Alice in Wonderland en Johnny Depp die verteld over zijn rol!
Bioscopen weigeren nieuwe Disney
De Nederlandse bioscopen gaan Alice in Wonderland, de nieuwe film van regisseur Tim Burton en distributeur Disney, niet vertonen. Dat heeft de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) maandag gemeld
Het besluit geldt niet alleen voor Nederland. In heel Europa en zelfs in de Verenigde Staten hebben de grote bioscoopexploitanten de film in de ban gedaan. De reden hiervoor is de onvrede over het releasebeleid van Disney. De distributeur wil de film, die begin maart wereldwijd in de bioscopen moet gaan draaien, al in juni op dvd uitbrengen.
Dit gaat volgens de exploitanten in tegen afspraken die de bioscoop- en de dvd-branche met elkaar hebben gemaakt. Officieel moeten er meer dan vier maanden zitten tussen een bioscoop- en dvd-release, omdat de bioscopen anders te weinig tijd hebben om de film aan te bieden aan het publiek.
De Nederlandse bioscoopbranche sluit zich aan bij het internationale besluit om de film niet te vertonen. „Het is geen Nederlands probleem”, beklemtoont Youry Bredewold van Pathé, de grootste bioscoopexploitant van Nederland. „Alle grote bedrijven in Europa en Amerika hebben zich achter dit besluit geschaard.” Het gedrag van Disney, die de afspraken niet zou eerbiedigen, is volgens Pathé „zeer bedreigend voor het filmbedrijf. Een nieuwe productie moet de tijd krijgen om zijn geld in de bioscopen op te brengen. Disney schiet ook zichzelf in de voet met dit beleid.”
Het probleem deed zich al eerder voor met de animatiefilm UP van Disney, die ook al drie maanden na de bioscooppremière in de winkels lag. Alice in Wonderland is een deels geanimeerde 3D-versie van het beroemde gelijknamige boek van Lewis Carroll. De hoofdrollen in de film van Tim Burton (Sleepy Hollow) worden vertolkt door Johnny Depp, Anne Hathaway, Stephen Fry en Alan Rickman.
Disney beraadt zich op een reactie op het besluit van de bioscopen
Bron: de Telegraaf
De Nederlandse bioscopen gaan Alice in Wonderland, de nieuwe film van regisseur Tim Burton en distributeur Disney, niet vertonen. Dat heeft de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB) maandag gemeld
Het besluit geldt niet alleen voor Nederland. In heel Europa en zelfs in de Verenigde Staten hebben de grote bioscoopexploitanten de film in de ban gedaan. De reden hiervoor is de onvrede over het releasebeleid van Disney. De distributeur wil de film, die begin maart wereldwijd in de bioscopen moet gaan draaien, al in juni op dvd uitbrengen.
Dit gaat volgens de exploitanten in tegen afspraken die de bioscoop- en de dvd-branche met elkaar hebben gemaakt. Officieel moeten er meer dan vier maanden zitten tussen een bioscoop- en dvd-release, omdat de bioscopen anders te weinig tijd hebben om de film aan te bieden aan het publiek.
De Nederlandse bioscoopbranche sluit zich aan bij het internationale besluit om de film niet te vertonen. „Het is geen Nederlands probleem”, beklemtoont Youry Bredewold van Pathé, de grootste bioscoopexploitant van Nederland. „Alle grote bedrijven in Europa en Amerika hebben zich achter dit besluit geschaard.” Het gedrag van Disney, die de afspraken niet zou eerbiedigen, is volgens Pathé „zeer bedreigend voor het filmbedrijf. Een nieuwe productie moet de tijd krijgen om zijn geld in de bioscopen op te brengen. Disney schiet ook zichzelf in de voet met dit beleid.”
Het probleem deed zich al eerder voor met de animatiefilm UP van Disney, die ook al drie maanden na de bioscooppremière in de winkels lag. Alice in Wonderland is een deels geanimeerde 3D-versie van het beroemde gelijknamige boek van Lewis Carroll. De hoofdrollen in de film van Tim Burton (Sleepy Hollow) worden vertolkt door Johnny Depp, Anne Hathaway, Stephen Fry en Alan Rickman.
Disney beraadt zich op een reactie op het besluit van de bioscopen
Bron: de Telegraaf
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
DLP counter: 65
Snap de bioscopen wel, de dvdreleases komen idd constant dichter en dichter nadat de film in de cinema te zien was. Maar aan de andere kant snap ik Disney ook wel dat ze het succes van de film dan nog wat willen rekken door snel de dvd uit te brengen. 4 maanden vind ik nu niet echt lang om te wachten op de dvd, dus Disney, hier (vind ik) moet je toch we de bioscopen tegemoet komen...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
-
MINI Mouse
Wil ik eens een keer een film in de bioscoop gaan kijken, gaan ze hem weigeren :duh:
Nou, dan wacht ik toch lekker op de DVD :bleh: wat een onzin
Je kunt het ook zo zien, als de film een echte hype is zullen de meeste bezoekers gelijk in de eerste weken komen kijken. Na een maand of twee is iedereen die de film in 3-D wou zien wel geweest.
Kijk maar naar Avatar, deze draait nu ongeveer in Nederland 6 weken en de zaal zit nog voor 50% vol.
Dus na 3 tot 4 maanden zal er niet zo veel bezoek meer op af komen als in het begin.
Tuurlijk willen de bioscopen geld verdienen, maar Disney ook. Disney brengt dit jaar meerdere films uit zodat het publiek ook voor de DVD/Blue Ray markt warm gehouden moet worden.
Kijk maar naar Avatar, deze draait nu ongeveer in Nederland 6 weken en de zaal zit nog voor 50% vol.
Dus na 3 tot 4 maanden zal er niet zo veel bezoek meer op af komen als in het begin.
Tuurlijk willen de bioscopen geld verdienen, maar Disney ook. Disney brengt dit jaar meerdere films uit zodat het publiek ook voor de DVD/Blue Ray markt warm gehouden moet worden.