In Rotterdam, Pathe de Kuip draait hij vanaf vandaag.
Even plannen wanneer we gaan.
Tim Burton's Alice in Wonderland 1 & 2
Hij draait vanaf 10 maart in UGC in Antwerpen (en Brussel) - Ben zo blij
wij gaan hem kijken woensdag!!
Zoals Jess ook al zei vandeweek tegen mij, mss is het eerder zo'n publiciteitsstunt? Dat ze zeggen 'we draaien hem niet' zodat iedereen toch massaal naar de bios gaat wanneer ie toch uitkomt?
Zoals Jess ook al zei vandeweek tegen mij, mss is het eerder zo'n publiciteitsstunt? Dat ze zeggen 'we draaien hem niet' zodat iedereen toch massaal naar de bios gaat wanneer ie toch uitkomt?
"Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever"
Bij "Van der Vorst ziet sterren" een interview met Johnny Depp en Tim Burton. Niet de beste verslaggever/interviewer die Van der Vorst maar toch wel leuk om te zien.
Even doorklikken naar Peter ontmoet Johnny Depp.
http://www.rtl.nl/components/programma/ ... _s2_a5.xml
Even doorklikken naar Peter ontmoet Johnny Depp.
http://www.rtl.nl/components/programma/ ... _s2_a5.xml
Irritant die Peter.. heb je de kans om met dé Tim Burton te praten, dan pak je die kans toch! Hij baalde volgens mij dat hij erbij zat, en had ook niks zinnigs te vragen. Kansloox :duh:
-
MINI Mouse
Op de groene loper was ie ook lekker bakvisserig bezig tegen Johnny
Eens kijken waar en wanneer we kunnen gaan
Eens kijken waar en wanneer we kunnen gaan
-
MINI Mouse
We gaan zondagmiddag in Ede
Ik hoor alleen maar positieve reacties over de film
, ben echt heel erg benieuwd 8)
Ik hoor alleen maar positieve reacties over de film
Krijg je geen last van je ogen als je de hele tijd 3D kijkt? Ik krijg al koppijn van het scheelkijken na een 20minuten durende film in pretparken.. Daarom denk k niet dat ik hem in 3D wilt zien, al lijkt het me wel heel erg gaaf!
Zit net ff op de Pathe site te kijken, draait ie überhaupt wel zonder 3D ?!
-
MINI Mouse
Ja hoor, in Alphen draait hij in ieder geval ook in 2D.Wezz @ wo 10 maart, 2010 00:39 schreef:Krijg je geen last van je ogen als je de hele tijd 3D kijkt? Ik krijg al koppijn van het scheelkijken na een 20minuten durende film in pretparken.. Daarom denk k niet dat ik hem in 3D wilt zien, al lijkt het me wel heel erg gaaf!
Ben ook erg benieuwd naar de effecten van 3D. De 3D films in Disney kan ik goed hebben, maar ik ben in het Omniversum een keer ontzettend "wagenziek" geworden van een film
Een vriend van ons had inderdaad hoofdpijn na het kijken van Avatar in 3D. Zal erg persoonlijk zijn (iets met ene oog sterker dan het andere oog o.i.d.)
Maar ik wil het toch proberen, we gaan het zien zondag 8)
Jackolien heeft het in de pandadroom ook altijd, maar bij deze film absoluut niet.Wezz @ wo maart 10, 2010 12:39 am schreef:Krijg je geen last van je ogen als je de hele tijd 3D kijkt? Ik krijg al koppijn van het scheelkijken na een 20minuten durende film in pretparken.. Daarom denk k niet dat ik hem in 3D wilt zien, al lijkt het me wel heel erg gaaf!
Ik heb na afloop ook niemand gehoord over hoofdpijn.
Komt waarschijnlijk omdat er een hele andere techniek is gebruikt. Bij pandadroom e.d. komt het heel erg naar je toe, terwijl het hier meer om de diepte naar achter gaat.
Ik twijfel ook wel... hij draait hier in de buurt overal in 3D...Wezz @ wo maart 10, 2010 12:39 am schreef:Krijg je geen last van je ogen als je de hele tijd 3D kijkt? Ik krijg al koppijn van het scheelkijken na een 20minuten durende film in pretparken.. Daarom denk k niet dat ik hem in 3D wilt zien, al lijkt het me wel heel erg gaaf!
En dat is aan de prijs ook te zien.. Wordt een leuke avond
ben je al +/- € 25 kwijt en dan ben je pas binnen...
Meestal eet en drink je nog iets....
Zelfs de goedkopere bioscopen hier in de buurt zijn ineens € 12,50 voor een film!
- Tinkerbelletje
- Member

Wij gaan ook zondagmiddag in Ede!
Ben heel benieuwd.. nooit eerder naar een 3Dfilm geweest in de bios..
Heb er nu al zin in
Ben heel benieuwd.. nooit eerder naar een 3Dfilm geweest in de bios..
Heb er nu al zin in
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016