Dit is weer niets he. Een belachelijke straf.
Dat ze hem zijn straf laten uitzitten in het land waar zijn waarschijnlijke dubbele nationaliteit zal staan.
(Sorry, maar de meeste moslims hebben een dubbele nationaliteit, een uitzondering niet)
Laat het hem uitzitten 9 maand in Tanger.
Gelukkig zullen we hem in april niet tegen komen in Disney.
Terreuraanslagen in Frankrijk
Echt belachelijk zo'n straf,en een echt grote schande
Zulke persoon hoort voor een zeer lange tijd in de gevangenis thuis en dan nog in eenzame opsluiting , met geladen wapens in disneyland dat doe je toch niet.
Niet enkel het gerecht bij ons hier in Belgie is rot ,maar blijkbaar ook in Frankrijk . Ze zijn ginder zeker al vergeten wat er allemaal aangericht is door zulke idioten .
In het Engels hebben ze daar schone woorden voor "SHAME ON YOU"
Zulke persoon hoort voor een zeer lange tijd in de gevangenis thuis en dan nog in eenzame opsluiting , met geladen wapens in disneyland dat doe je toch niet.
Niet enkel het gerecht bij ons hier in Belgie is rot ,maar blijkbaar ook in Frankrijk . Ze zijn ginder zeker al vergeten wat er allemaal aangericht is door zulke idioten .
In het Engels hebben ze daar schone woorden voor "SHAME ON YOU"
Helemaal mee eens!!! Uitstekend verwoord!!!Goofycollector schreefCOLONIk denk dat we hier elle lange discussies kunnen gaan voeren over wat wel of niet klopt, wij zullen het niet weten en moeten het doen met de informatie die wij hebben. Zeggen dat hij dus geen terrorist is (of wel) dat is een aanname.
Feiten zijn gewoon:
- 2 verdachten (waarvan 1 op de vlucht geslagen na aanhouding man)
- 2 vuurwapens + munitie
Iets wat gewoonweg niet is toegestaan, en waarvoor je na mijn inziens geen gerechtvaardigde verklaring kan geven. De discussie die hier gaande is over het vermelden van de Koran, lijkt mij niet noodzakelijk om het hier meteen weer te hebben over discriminatie, rassenhaat, etc. Feit is wel, dat IS (de boosdoener op dit moment qua aanslagen) handelt uit het naam van hun geloof, de Islam, waarvan de Koran onderdeel is. Het noemen van de Koran in deze context is in mijn ogen dus geen sensatie zoekerij of discriminatie, maar een stukje informatie die als puzzelstuk kan worden gebruikt in de mogelijke achtergrond van het handelen van deze mensen (ik bedoel te zeggen, als er nu een groep was gelijk als IS die handelt uit het christendom, dan had nu de Bijbel vermeld gestaan).
Het geen het hier gewoon om draait, is dat we dit soort dingen niet willen hebben in Disneyland (of waar dan ook) ongeacht de achtergrond van de betreffende personen.
Kan ik persoonlijk me mee eens verklaren , zulke personen horen nergens anders thuis dan in de gevangenis en dat voor heel lange tijdGoofycollector schreefCOLONIk denk dat we hier elle lange discussies kunnen gaan voeren over wat wel of niet klopt, wij zullen het niet weten en moeten het doen met de informatie die wij hebben. Zeggen dat hij dus geen terrorist is (of wel) dat is een aanname.
Feiten zijn gewoon:
- 2 verdachten (waarvan 1 op de vlucht geslagen na aanhouding man)
- 2 vuurwapens + munitie
Iets wat gewoonweg niet is toegestaan, en waarvoor je na mijn inziens geen gerechtvaardigde verklaring kan geven. De discussie die hier gaande is over het vermelden van de Koran, lijkt mij niet noodzakelijk om het hier meteen weer te hebben over discriminatie, rassenhaat, etc. Feit is wel, dat IS (de boosdoener op dit moment qua aanslagen) handelt uit het naam van hun geloof, de Islam, waarvan de Koran onderdeel is. Het noemen van de Koran in deze context is in mijn ogen dus geen sensatie zoekerij of discriminatie, maar een stukje informatie die als puzzelstuk kan worden gebruikt in de mogelijke achtergrond van het handelen van deze mensen (ik bedoel te zeggen, als er nu een groep was gelijk als IS die handelt uit het christendom, dan had nu de Bijbel vermeld gestaan).
Het geen het hier gewoon om draait, is dat we dit soort dingen niet willen hebben in Disneyland (of waar dan ook) ongeacht de achtergrond van de betreffende personen.
- Shanna.Jenna
- Member

- BerichtenCOLON 30
- GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 14:21
Hallo,
Ik had wat vraagjes en wist niwt waar ik deze kon plaatsen, dus doe het hier (hopelijk goed).
Door telkens aanslagen in frankrijk durf ik al een ruime jaar niet meer met mijn gezin naar Disneyland.
(Ik weet het, moet er niet voor wegblijven, maar wil het liever ook niet opzoeken.)
Nu hebben mijn man en dochtertje mij overgehaald om weer te gaan.. En meteen woensdag al!
Sinds ik dit weet, slaap ik slecht en ben ik super ongerust.
Nou, heel verhaal, maar mijn vraag eindelijk;
Hoe zit het nu met de veiligheid in en om Disneyland?
Zijn er extra controles? Wordt alles extra bewaakt? En hoe zit het bij de grenzen van nl-be en be-fr, staan ze daar echt met geweren op je te wachten? (Heb foto's gezien wat me behoorlijk schokte) of was dat alleen de eerste paar dagen na de aanslagen?
Alvast ontzettens bedankt voor de reactie(s)!
Ik had wat vraagjes en wist niwt waar ik deze kon plaatsen, dus doe het hier (hopelijk goed).
Door telkens aanslagen in frankrijk durf ik al een ruime jaar niet meer met mijn gezin naar Disneyland.
(Ik weet het, moet er niet voor wegblijven, maar wil het liever ook niet opzoeken.)
Nu hebben mijn man en dochtertje mij overgehaald om weer te gaan.. En meteen woensdag al!
Sinds ik dit weet, slaap ik slecht en ben ik super ongerust.
Nou, heel verhaal, maar mijn vraag eindelijk;
Hoe zit het nu met de veiligheid in en om Disneyland?
Zijn er extra controles? Wordt alles extra bewaakt? En hoe zit het bij de grenzen van nl-be en be-fr, staan ze daar echt met geweren op je te wachten? (Heb foto's gezien wat me behoorlijk schokte) of was dat alleen de eerste paar dagen na de aanslagen?
Alvast ontzettens bedankt voor de reactie(s)!
Maak je in Disneyland maar niet druk, hoor!! Bij de ingang staan controles, tassen moeten door een scanner heen. Er loopt overal extra beveiliging.
De grenzen durf ik niet te zeggen, daar heb ik ook al een tijdje geen ervaring mee. Maar echt, Disneyland is superveilig. Gewoon gaan en lekker genieten!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De grenzen durf ik niet te zeggen, daar heb ik ook al een tijdje geen ervaring mee. Maar echt, Disneyland is superveilig. Gewoon gaan en lekker genieten!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bij de grens nl-be heeft nooit wat gestaan. Bij be-fr wel. De laatste keer dat ik er langs ging was 5 februari. En ja, ze staan er echt met wapens, soms zitten ze lui in hun auto, soms staan ze er te staan, soms pikken ze er continue een auto uit, dat wisselt nogal. Sinds januari heb ik ze niet meer gezien bij de grens fr-be. Daarnaast staan ze ook soms bij het einde van de peage, maar ook dat wisselt nogal.
Ik hen nog nooit aangehouden, ze staan er gewoon (weet niet wat je met opwachten bedoeld). Maar ze staan er juist voor de veiligheid.
Ik hen nog nooit aangehouden, ze staan er gewoon (weet niet wat je met opwachten bedoeld). Maar ze staan er juist voor de veiligheid.
Er is nog steeds controle aan de fr-be grens (hier toch in Lauwe) maar ik denk dat het minder streng geworden is!
Aan de péage stonden de gendarmes(politie) vorige week controle te doen!
En Dlp is echt wel veilig hoor ,met die extra controles ! Gewoon gaan en genieten zou ik zeggen!
Aan de péage stonden de gendarmes(politie) vorige week controle te doen!
En Dlp is echt wel veilig hoor ,met die extra controles ! Gewoon gaan en genieten zou ik zeggen!
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Staat controle aan de grens.maar ze houden niet iedereen aan.
Maar als je je paspoort en disneypapieren kan laten zien geen probleem.ze staat er voor onze veiligheid.dus zolang je niks te verbergen hebt geen probleem toch.
En ja bij disney lopen ook mannen met geweren ook weer voor de veiligheid.
Bij ingang park strengere tassencontrole.jassen open.duurt misschien wat langer dan anders.maar ja beter dit.dan dat iemand iets mee naar binnen smokkelt toch.
Maar als je je paspoort en disneypapieren kan laten zien geen probleem.ze staat er voor onze veiligheid.dus zolang je niks te verbergen hebt geen probleem toch.
En ja bij disney lopen ook mannen met geweren ook weer voor de veiligheid.
Bij ingang park strengere tassencontrole.jassen open.duurt misschien wat langer dan anders.maar ja beter dit.dan dat iemand iets mee naar binnen smokkelt toch.
Wij zijn vorige week nog geweest en de beveiliging was stuk beter dan net na de aan slagen bij de ingang van hotel moest je al door de tassencontrolle en werd je gefouilleerd, en bij de ingangen van de Village ook dezelfde strenge controlle : tas door scanner, jas open maken, fouilleren gaf geruststellend gevoel.
- Shanna.Jenna
- Member

- BerichtenCOLON 30
- GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 14:21
Ontzettend bedankt voor jullie reacties!
Ja, ik wacht liever wat langer dan dat er slecht gecontroleerd wordt.
Gewoon 'gaan met die banaan' en proberen zoveel mogelijk te genieten dus. Dank jullie wel!
Ja, ik wacht liever wat langer dan dat er slecht gecontroleerd wordt.
Gewoon 'gaan met die banaan' en proberen zoveel mogelijk te genieten dus. Dank jullie wel!
Disneyland Parijs blijft sowieso een mooi doelwit.
Je hebt het in Frankrijk staan, het is een Amerikaans product, het staat bijna aan de hoofdstad van Frankrijk en het is de nummer één toeristische bestemming van Europa en daarnaast kent iedereen in de wereld ook nog eens Disney omdat het vredig en kind vriendelijk is.
Gelukkig is het verijdeld.
Ik ben er wel zeker van dat Disneyland Parijs goed beveiligd is, en vooral na de aanslagen in Parijs toen hebben ze daar ook een hele omslag gedaan rond terreur.
Natuurlijk zo'n soort artikels zijn geen leuke zaak voor Disneyland Parijs, dit houdt bezoekers en dus ook inkomsten weg.
Je hebt het in Frankrijk staan, het is een Amerikaans product, het staat bijna aan de hoofdstad van Frankrijk en het is de nummer één toeristische bestemming van Europa en daarnaast kent iedereen in de wereld ook nog eens Disney omdat het vredig en kind vriendelijk is.
Gelukkig is het verijdeld.
Ik ben er wel zeker van dat Disneyland Parijs goed beveiligd is, en vooral na de aanslagen in Parijs toen hebben ze daar ook een hele omslag gedaan rond terreur.
Natuurlijk zo'n soort artikels zijn geen leuke zaak voor Disneyland Parijs, dit houdt bezoekers en dus ook inkomsten weg.